رزرو مشاوره
ترمووال پشت فوم دار در شیراز
    
بازدید: 196
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

دانلود کاتالوگ ترمووال پشت فوم دار

ترمووال پشت فوم دار در شیراز

ترمووال یکی از جدیدترین متریال های دکوراسیون داخلی است که برای تزئین دیوارهایی مانند دیوار تلویزیون، اتاق خواب، دیوارهای برجسته و ... بسیار محبوب است. نصب آسان و طول عمر بالا، یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول می باشد.

ویژگی های دیوارپوش ترمووال در شیراز

پی وی سی Thermoval کاملاً در برابر آب مقاوم است. همچنین ترمووال های چوبی با روکش PVC به راحتی با دستمال مرطوب تمیز می شوند. وزن سبک در عین حال مقاومت بالا از دیگر ویژگی های این ماده است. دیوارپوش ترمووال در طرح ها و رنگ های متنوعی مانند رنگ چوب تولید و عرضه می شود.
نصب آن آسان است و بر روی اکثر سطوح قابل نصب است. به راحتی آسیب نمی بیند و عمر مفید بالایی دارد.

این دیوارپوش انعطاف پذیری بالایی دارد و به راحتی روی سطوح منحنی اجرا می شود. از طرفی عایق صدا و حرارت است و می توان از آن برای دیوار تلویزیون و یا در اتاق خواب استفاده کرد تا صدای محیط بیرون را کاهش دهد.

در فضاهایی با ارتفاع سقف کوتاه، استفاده از این متریال و الوارهای طولی باعث ایجاد ارتفاع بیشتر و فضای بزرگ تری در ذهن بیننده می شود. علاوه بر این الوارها می توانید از ورق های تاپ شیت به عنوان فضای جداکننده یا قاب تلویزیون نیز استفاده کنید و با نورپردازی مناسب فضایی مدرن و دوست داشتنی برای خانواده خود ایجاد کنید.

 

نوع و ابعاد ترمووال پشت فوم دار در شیراز

پنل های ترمووال در مدل های پی وی سی و چوبی با پشت فوم تولید می شوند. ترمووال PVC در برابر آب و رطوبت مقاوم است اما مدل های چوبی حساسیت بیشتری به رطوبت دارند. در نظر داشته باشید که ترمووال با پشت فوم به دلیل وجود فوم در پشت آنها یک عایق صوتی عالی است.

شاخه های ترمووال در عرض های مختلف از جمله 60 سانتی متر در طول 280 یا 300 سانتی متر عرضه می شوند و با ابعاد مختلف در بازار موجود می باشند.

کاربرد ترمووال در دکوراسیون داخلی در شیراز

این متریال با ظاهری طبیعی و گرم شبیه چوب در تمامی محیط ها مانند تجاری، اداری، مسکونی برای تزئین انواع دیوارها مانند دیوار راهرو، دیوار تلویزیون، دیوار تاکیدی، دیوار مطالعه، لابی، دکور فروشگاه و... استفاده می شود.

یکی از کاربردهای اصلی این متریال برای تی وی وال است که می توان از ورق های مرمر نیز در کنار آن استفاده کرد. ترکیب ورق مرمر و دیوار حرارتی جلوه زیبایی از چوب و سنگ را در فضا ایجاد می کند. برای طراحی دیوار تلویزیون با ترمووال و ورق های ماربل شیت می توانید انشعاب های ترمووال را در یک طرف یا دو طرف ورق بنا به سلیقه اجرا کنید.

 
قیمت ترمووال پشت فوم دار در شیراز

این محصول با قیمت ها و عرض های مختلف در بازار موجود است. برای مقایسه قیمت برندهای مختلف باید عرض انشعاب های ترمووال را ملاک قرار دهید و بر اساس آن قیمت را محاسبه کنید. برای مشاهده قیمت ترمووال های پشت فوم دار در شیراز به ابتدای مقاله مراجعه کنید.

روش نصب ترمووال پشت فوم دار در شیراز

شاخه های ترمووال در هنگام نصب در کنار یکدیگر قرار می گیرند و پس از نصب ظاهری یکپارچه ارائه می دهند. این محصول را می توان بر روی سطوح مختلف از جمله گچ، ام دی اف، کاشی، سرامیک و کاغذ دیواری استفاده کرد و با استفاده از دستگاه میخ استپ یا چسب پلی اورتان قابل نصب است.

دیوارپوش ترمووال با ظاهری گرم و چوب مانند برای تزئین یک یا دو دیوار برجسته مانند تی وی وال، اتاق خواب، دیوار راهرو، ورودی، دیوار مطالعه و ... در محیط های مسکونی یا تجاری استفاده می شود. این متریال در ابعاد و طرح های متنوعی عرضه می شود و شما می توانید برترین برندهای آن را از دکوراسیون داخلی برنا در شیرازخریداری کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |