رزرو مشاوره
دکور فست فود در شیراز
    
بازدید: 220
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی مدرن دکوراسیون فست فود در شیراز

امروزه رستوران ها و فست فودهای زیادی در نقاط مختلف هر شهر به چشم می خورد، از این رو صاحبان این مشاغل باید توجه زیادی به طراحی داخلی مغازه خود داشته باشند تا مشتریان بیشتری را به مغازه خود جذب کنند. در ادامه چندین ایده مدرن برای طراحی داخلی فست فود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد. اگر می خواهید در رستوران یا فست فود خود مشتریان زیادی ببینید، بهتر است دکوراسیون فست فود را به گونه ای طراحی کنید که جذاب و چشم نواز باشد تا بتوانید مشتریان بیشتری را جذب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی فست فودهای بزرگ در شیراز

اگر طعم فست فود را نچشیده اید، مهم ترین عاملی که می تواند شما را به سمت یک فست فود سوق دهد، دکوراسیون داخلی فست فود در شیراز است. برای طراحی دکوراسیون فست فودهای بزرگ بهتر است از مبلمان، میز و صندلی های زیبا و راحت برای زیبایی و جذابیت فضای فست فود استفاده کنید تا مشتریان در هنگام صرف غذا آسایش و آرامش داشته باشند. تزیین دیوار و میز فست فود از دیگر عواملی است که باید مورد توجه طراحان داخلی و صاحبان مشاغل قرار گیرد.

طراحی مدرن و زیبا دکوراسیون فست فود کوچک در شیراز

اگر سایز فست فود شما کوچک است باید دکوراسیون فست فود را به گونه ای طراحی کنید که جذاب و گیرا باشد. یکی از مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون یک رستوران کوچک، طراحی نور و انتخاب رنگ اقلام موجود در دکوراسیون فست فود در شیراز است. نور و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون فست فود می تواند تمایل مشتری به غذا خوردن را افزایش یا کاهش دهد. توجه داشته باشید که در فست فودهای کوچک بهتر است از رنگ های روشن و نورپردازی مناسب برای طراحی دکوراسیون فست فود استفاده کنید تا فضای مغازه شما بزرگتر از حد معمول به نظر برسد.

بیشتر افراد تمایل دارند غذای مورد علاقه خود را در رستوران یا فست فود با دکوراسیون داخلی شیک و منحصر به فرد بخورند. در این مطلب انواع ایده های مدرن برای طراحی دکوراسیون داخلی فست فود را مشاهده کردید، می توانید با الگوبرداری از این دکوراسیون های موفق که به مرحله اجرا رسیده اند، دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد برای مغازه خود طراحی کنید.

اصول طراحی دکوراسیون فست فود در شیراز

-طراحی دکوراسیون بر اساس سبک های صنعتی، مدرن و پست مدرن
-انتخاب تم مناسب برای دکوراسیون داخلی بر اساس خدمات قابل ارائه
-استفاده از ایده های خلاقانه در طراحی بیرونی و هماهنگی آن با طراحی داخلی
-استفاده از رنگ های مناسب فست فود
-استفاده از تم خاص و منحصر به فرد برای طراحی داخلی
-محل مناسب برای آشپزخانه، پیشخوان، سالن پذیرایی، صندوق، پذیرایی و سرویس بهداشتی
-انتخاب لوازم و تزئینات با توجه به موضوع
-انتخاب نوع نورپردازی و لزوم خلاقیت در انتخاب آن
-انتخاب کفپوش مناسب هماهنگ با تم دکوراسیون داخلی فست فود
-طراحی سقف بر اساس موضوع طراحی داخلی و خلاقیت در استفاده از عناصر مناسب
-رعایت استانداردهای لازم در طراحی فست فود
-ایجاد حس آرامش و طراوت در طراحی داخلی فست فود
-انتخاب مبلمان مناسب با توجه به تم و سبک طراحی و چیدمان مناسب آنها
-استفاده ترکیبی از میز و صندلی در کنار مبل و مبلمان راحتی با استفاده از ایده های خلاقانه متناسب با موضوع
-استفاده از مواد اولیه به صورت امروزی و مدرن و ترکیب آنها با یکدیگر در طراحی فست فود
-استفاده از دیوارکوب و ترکیب آنها با ساختار فضا بسته به نوع سبک طراحی دکوراسیون فست فود
-استفاده از کاغذ دیواری، کاشی با طرح های متنوع، قفسه های دیواری و ترکیب رنگ های مناسب با نوع طراحی فست فود
-استفاده از آجر، چوب و بتن در طراحی دیوارها 

مهمترین نکات طراحی فست فود در شیراز

در زمینه طراحی داخلی فست فود دو نکته حائز اهمیت است که اولین آن مفهوم و ایده در نظر گرفته شده برای طراحی فست فود در شیرازاست. یعنی بدانیم فست فود مورد نظر قصد دارد چه مفهومی را به مشتریان خود منتقل کند. بسیار مهم است که یک مفهوم سنجیده در پس ایده طراحی فست فود قرار گیرد، زیرا این امر به اجرای صحیح و در راستای هدف طراحی فست فود کمک می کند.

نکته دوم نحوه طراحی خدمات مشتری، ورود و خروج مشتریان است. یک طراح دکوراسیون فست فود باید از نحوه ورود مشتریان به فست فود و مراحل سفارش غذا، اینکه قرار است چند نفر در آن مکان به مشتریان خدمات ارائه کنند، اطلاع کافی داشته باشد، این موارد و بسیاری موارد دیگر در طراحی داخلی گنجانده می شود. به عنوان مثال طراح باید فضا را به گونه ای چیدمان و طراحی کند که ورود و خروج مشتریان بدون ایجاد مزاحمت برای کسانی که نشسته اند انجام شود و کارکنان فست فود بتوانند بدون ایجاد مزاحمت برای مشتریان خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهند. زیرا مهمتر از طراحی مجلل یک رستوران یا فست فود، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است. در نتیجه برای طراح دکوراسیون فست فود فرقی نمی کند که در حال طراحی رستوران باشد یا یک فست فود کوچک، بلکه باید تمام جزئیات کوچک را در طراحی فست فود در نظر گرفته و اعمال کند. 

عناصر روانشناسی در طراحی دکوراسیون فست فود شیراز

یکی از عوامل تاثیرگذار در طراحی فست فود از نظر روانشناسی، نورپردازی محیط فست فود است. به طور کلی نوراستفاده شده در فست فود برخلاف رستوران می تواند مستقیم و زیاد باشد. همچنین راحتی و ظاهر میز و صندلی در طراحی فست فود نیز از عناصر مهم روانشناسی محسوب می شود. در فست فودها نیازی به استفاده از صندلی های بسیار راحت و مجلل نیست و دلیل آن این است که مشتریان پس از صرف غذا زودتر از فست فود خارج می شوند. رنگ مورد استفاده در طراحی فست فود نیز نقش مهمی در روحیه مشتریان دارد، بنابراین باید در انتخاب رنگ و هماهنگی آن با نور فضای داخلی دقت و خلاقیت بیشتری به کار برد. 

انواع دکور در طراحی فست فود در شیراز

یکی از سبک های رایج در طراحی فست فود، طراحی مدرن در شیراز است که در آن محیطی کاملا ساده و در عین حال مدرن ایجاد می شود و مشتریان در فضایی شاد و آرام و در نور کامل غذا می خورند. از دیگر انواع تزئین فست فود می توان به سبک پست مدرن و صنعتی اشاره کرد، اکثر فست فودها از سبک مدرن و پست مدرن در طراحی فست فود استفاده می کنند.

در واقع متریال و رنگ هایی که انتخاب می کنید سبک دکور شما را مشخص می کند و برای بهتر شدن طراحی می توانید از متریالی مانند چوب و آجر استفاده کنید. برای تحریک اشتهای مشتری می توان از رنگ های آتشین مانند نارنجی و قرمز در طراحی فست فود استفاده کرد. در طراحی دکور سبک های صنعتی به طراحی سقف مکان مورد نظر توجه ویژه ای می شود و از این رو برای اجرای این گونه سبک ها باید از افراد حرفه ای در این زمینه استفاده کرد. طراحی دکوراسیون فست فود را نیز می توان به سلیقه انجام داد اما باید مراقب بود که در طراحی فست فود دکور با هم مخلوط نشود. انتخاب محل سالن غذاخوری، آشپزخانه، پیشخوان و سرویس بهداشتی نیز از موارد مهمی است که باید توسط معماران متخصص طراحی شود.

طراحی دکور فست فود ایده آل در شیراز

همانطور که قبلا ذکر شد طراحی فست فود با طراحی رستوران متفاوت است و در طراحی فست فود باید از رنگ های شاد استفاده شود. برای طراحی فست فود ایده آل می توان از دیوارپوش ها و پارتیشن های فانتزی نیز برای ایجاد تنوع استفاده کرد، زیرا این عناصر در جذب مشتری موثر هستند. همچنین چیدمان مبلمان باید اصولی و مناسب فست فود باشد، مبلمان مورد استفاده در طراحی فست فود باید از پلاستیک، فلز یا چوب و راحت باشد. در طراحی دکوراسیون فست فود نیز می توانید از ترکیب صندلی و کاناپه استفاده کنید.

استفاده از وسایل تزئینی و دکوراتیو جذاب و همچنین استفاده از لامپ های مدرن برای نور بخشیدن به محیط می تواند به زیبایی محیط فست فود کمک کند. دیوارها و میز پذیرایی را نیز می توان با وسایل تزئینی طراحی کرد تا اشتهای مشتری را باز کند. یک منوی غذایی خوب و جذاب نیز می تواند در بهبود طراحی فست فود موثر باشد به طوری که هر چه تنوع منو بیشتر باشد، مشتری های بیشتری نیز افزایش می یابد.

طراحی فست فود برای محیط های کوچک در شیراز

با طراحی اولیه فست فود، حتی اگر مکان کوچک باشد، می توانید یک دکوراسیون جذاب و حرفه ای ایجاد کنید که باعث جذب مشتری شود. استفاده از رنگ و نور مناسب از عوامل موثر در طراحی دکوراسیون فست فود می باشد به گونه ای که با انتخاب اصولی می توان فضای داخلی مکان مورد نظر را بزرگتر از اندازه واقعی نشان داد. در طراحی دکوراسیون داخلی فست فود بهتر است از رنگ های اشتها آور و شاد مانند رنگ های نارنجی، زرد و قرمز استفاده کنید. استفاده از رنگ های مات مناسب تر است. دکورخاص یک فست فود می تواند برای همیشه خود را در ذهن مشتری ثبت کند و دلیلی برای بازگشت مشتری به رستوران باشد.

تاثیر نورپردازی در طراحی فست فود در شیراز

در کنار رنگ آمیزی، طرح های خلاقانه و خاص که نظر مشتری را به خود جلب می کند، نورپردازی صحیح و مناسب محیط و چیدمان مبلمان یکی از موارد تاثیرگذار در طراحی فست فود و خرید تجهیزات فست فود می باشد. در صورت رعایت این دو نکته کلیدی مشتری در کمال آرامش و آسودگی غذای خود را میل می کند. نور مناسب یعنی همه المان های طراحی شده به خوبی در معرض دید قرارمی گیرند و فضایی خاص را ایجاد می کنند. 

بهتر است چیدمان مبلمان در فست فود، به گونه ای باشد که در عین حال از کل فضای سرویس دهی به بهترین نحواستفاده شود تا بتوان به بالاترین سطح بازدهی دست یافت. اگر هنگام طراحی و تجهیز فست فود، دو موضوع نورپردازی و چیدمان مبلمان را با دقت انجام دهید مشتری در هنگام میل یک وعده غذایی نور کافی و حریم شخصی استاندارد را تجربه خواهد کرد. حتی برای نورپردازی می توانید از فریم های گچی توکار استفاده نمایید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |