رزرو مشاوره
دکوراسیون منزل مدرن شیراز
    
بازدید: 226
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------

ویژگی های دکوراسیون داخلی مدرن چیست؟

همانطور که گفتیم سبک مدرن ساده و دلنشین است به همین دلیل بسیاری از افراد عاشق این مدل دکوراسیون داخلی هستند. اگر می خواهید از این سبک برای خانه خود استفاده کنید، حتما به ویژگی های زیر توجه کنید:

  1. بهتر است بدانید سبک مدرن شامل خطوط صاف و منظم و اشکال ساده است.
  2. رنگ های به کار رفته در این دکوراسیون شامل رنگ های سفید، قهوه ای، خاکستری، بژ و خنثی است.
  3. بسیاری از وسایل تزئینی در دکوراسیون مدرن استفاده نمی شود، مگر اینکه بسیار مجلل باشند.
  4. در این مدل دکوراسیون بیشتر از اشکال هندسی ساده مانند مربع یا مستطیل استفاده می شود.
  5. در این سبک دکوراسیون منزل از پارکت های چوبی یا سرامیک های ساده استفاده می شود.
  6. برای دکوراسیون داخلی به روز و جدید از نورپردازی حرفه ای استفاده می کنند. لامپ های هالوژن معمولا در این نوع دکوراسیون بیشتر به چشم می آیند.
  7. در چیدمان مدرن اغلب از مبل های ال شکل یا نیم دایره برای ایجاد فضاهای خالی بیشتر در خانه استفاده می کنند.
  8. استفاده از پنجره های بزرگ برای آشپزخانه و اتاق نشیمن یکی از مهم ترین ویژگی های سبک مدرن است.
  9. استفاده از پانل ها و لوسترهای شیک با طراحی ساده در دکوراسیون داخلی مدرن نیز به چشم می خورد.
  10. در این نوع دکوراسیون اغلب از تلویزیون های دیواری برای باز شدن فضای داخلی اتاق نشیمن استفاده می شود.

تفاوت دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن در شیراز

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت دکوراسیون داخلی مدرن ایرانی با سنتی چیست؟ همانطور که گفتیم در سبک مدرن بیشتر از وسایل ساده و رنگ های خنثی استفاده می شود، اما در دکوراسیون سنتی بیشتر وسایل سنتی و مجلل به چشم می خورد. برخی دیگر از تفاوت های دکوراسیون مدرن و سنتی عبارتند از:

  • معماری داخلی در هر یک از این دو سبک متفاوت است. به عنوان مثال در دکوراسیون سنتی از اشکال منحنی استفاده می شود اما در دکوراسیون مدرن اشکال هندسی و مکعبی دیده می شود.
  • رنگ های گرم مانند قهوه ای بیشتر در دکوراسیون سنتی استفاده می شود. اما در سبک مدرن رنگ های سفید یا خاکستری دیده می شود.
  • استفاده از چوب در آشپزخانه نمایانگر دکوراسیون سنتی است اما در سبک مدرن از سرامیک های جدید برای آشپزخانه استفاده می شود.
  • در سبک مدرن فضاهای خالی رنگارنگ هستند اما در دکوراسیون سنتی اینطور نیست.
  • در دکوراسیون داخلی مدرن از مواد و عناصر طبیعی مانند چوب استفاده می شود. اما در دکوراسیون سنتی استفاده از عناصر طبیعی در خانه اهمیت چندانی ندارد و بیشتر لوکس و شیک بودن اهمیت دارد.

در نهایت بد نیست بدانید که ترکیب دکوراسیون داخلی سنتی و مدرن بسیار جذاب است، زیرا فضای شیک تری را در داخل خانه ایجاد می کند. این سبک تلفیقی در کشور ما طرفداران زیادی دارد زیرا هم رنگ سنتی دارد و هم فضایی مدرن.

عناصر دکوراسیون منزل به سبک مدرن در شیراز

نورپردازی مناسب یکی از مهمترین عناصر سبک مدرن است. به عنوان مثال استفاده از لامپ های هالوژن و فریم های گچی توکار در سقف، نورپردازی متفاوت در اتاق نشیمن و اتاق خواب در دکوراسیون مدرن بسیار حائز اهمیت است.

تعادل یکی دیگر از عناصر مهم در دکوراسیون مدرن است. مثلا چیدمان وسایل منزل در اتاق نشیمن و اتاق خواب تعادل خوبی در محیط خانه ایجاد می کند. انتخاب رنگ مناسب یکی از عناصر داخلی خانه است. استفاده از رنگ های خنثی مناسب نشان دهنده سبک مدرن و به روز خانه است.

انتخاب مبلمان مناسب به سبک مدرن یکی دیگر از عناصر مهم است. شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که شاد و در عین حال شیک باشد. مبلمان استیل با طرح های کلاسیک برای این سبک مناسب نیستند. همچنین مبلمان نباید هیچ طرح اضافی داشته باشد. در نهایت پیشنهاد می کنیم از الگوهای مشابه در اتاق نشیمن و آشپزخانه یا اتاق خواب استفاده کنید تا محیط خانه یکپارچه شود و انسجام آنها حفظ شود.

دکوراسیون مدرن برای سالن پذیرایی در شیراز

تالار و پذیرایی از جمله قسمت های مهم یک خانه هستند. اگر می خواهید برای اتاق نشیمن خود سبکی مدرن بسازید، حتما به موارد زیر توجه کنید:

از یک فرش کوچک با تم مناسب به عنوان نقطه کانونی اتاق استفاده کنید. اگر فرش اتاق نشیمن سه بعدی باشد، فضا را جذاب تر می کند. البته می توانید از فرش و قالیچه های تزئینی به سبک تلفیقی (تلفیقی از سبک های مدرن و سنتی) نیز استفاده کنید.
وسایلی که در سالن استفاده می کنید باید با رنگ دیوارها هماهنگ باشد، هماهنگی بین وسایل و فضای داخلی سالن در دکوراسیون مدرن در شیراز بسیار موثر است.
قرار دادن مبلمان و تلویزیون در نقطه کانونی سالن فضای آزاد بیشتری را در خانه ایجاد می کند. همچنین افرادی که روی مبل ها می نشینند دید خوبی به تمام قسمت های خانه دارند. برای بزرگتر نشان دادن سالن حتما از تلویزیون های دیواری استفاده کنید.
تزئین نشیمن و دیوار نشیمن از دیگر موارد مهم برای دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن است. برای مثال می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی، تابلوهای هنری و ... برای دیوار اتاق نشیمن استفاده کنید. البته برای حفظ سادگی سبک مدرن، تعداد این تزئینات باید کم باشد.
استفاده از گل و گیاه در گوشه سالن پذیرایی نیز نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی مدرن شیراز دارد. می توانید از گلدان های بلند با گل های سانسوریا در گوشه اتاق نشیمن خود استفاده کنید.
استفاده از شومینه و قفسه های چوبی کتاب در نقطه کانونی سالن نیز از دیگر عوامل مهم در دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی محسوب می شود. می توانید از شومینه های برقی در نقطه کانونی سالن استفاده کنید. یک کتابخانه با قفسه های چوبی در کنار شومینه قرار دهید. حتی می توانید یک صندلی راحتی در کنار کتابخانه قرار دهید تا فضای مناسبی برای مطالعه داشته باشید.
برای چیدمان مبلمان خود از طرح های L استفاده کنید. استفاده از طرح های L در دکوراسیون مدرن اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از پنجره های بزرگ نیز در دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن اهمیت دارد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |