رزرو مشاوره
دکوراسیون فروشگاه در شیراز
    
بازدید: 287
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک در شیراز

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک تاثیر بسزایی در افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر دارد پس بهتر است علاوه بر کیفیت لباس به طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه لباس نیز اهمیت زیادی داده و فضایی منحصربفرد در مغازه خود ایجاد نمایید. در طراحی دکوراسیون فروشگاه، طراحی ویترین بسیار مهم است و اگر می خواهید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید، بهتر است در طراحی ویترین از حساسیت و خلاقیت استفاده کنید.

 

توجه داشته باشید که نحوه قرار گرفتن لباس ها در دکوراسیون مغازه مهم است و بهتر است لباس ها را در مغازه خود به گونه ای بچینید که مشتریان با دیدن لباس نیاز شدید به خرید آن را احساس کنند. برای جذب مشتری بیشتر در بوتیک لباس می توانید چند لباس شیک و زیبا از دیوار آویزان کنید و بقیه مدل ها را در قفسه ها بچینید. همچنین اگر مغازه شما بزرگ است می توانید با کمک مانکن طرح و رنگ لباس را به مشتریان نشان دهید.

در فروشگاه های بزرگ اغلب از رخت آویز در مرکز مغازه استفاده می شود و تمام لباس ها روی رخت آویز قرار می گیرند تا فضای مغازه همیشه مرتب و تمیز به نظر برسد و مشتری بتواند به راحتی لباس مورد نظر خود را پیدا کند.  اگر فروشگاه لباس شما مردانه است، بهتر است برای طراحی دکوراسیون آن از دکوراسیون کلاسیک و رنگ های تیره استفاده کنید. این تکنیک برای فروشگاه های لباس رسمی و ورزشی مناسب و کاربردی است.

 رنگ در دکوراسیون فروشگاه پوشاک در شیراز

برخلاف فروشگاه های لباس مردانه، برای بوتیک های زنانه بهتر است از رنگ های شاد و روشن استفاده کنید تا فروشگاه باز به نظر برسد. توجه داشته باشید که چیدمان و طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه بسیار مهم است و در صورتی که فروشگاه شما طراحی مناسبی نداشته باشد ممکن است مشتریان شما خرید خود را رها کرده و به فروشگاه دیگری مراجعه کنند، بنابراین تا حد امکان هنگام طراحی دکوراسیون بوتیک خانم ها خلاقیت لازم را به کار ببرید.

بهتر است برای دکوراسیون فروشگاه های لباس بچه گانه از رنگ های تیره استفاده نکنید و رنگ هایی مانند سبز، قرمز، آبی، زرد و... بیشتر برای طراحی داخلی این فروشگاه ها مناسب است و در صورت داشتن توانایی استفاده از رنگ های ذکر شده لازم نیست دیوارهای فروشگاه را بپوشانید، می توانید از آنها در سایر عناصر و اشیاء مغازه خود استفاده کنید.

هنگام چیدمان لباس در یک فروشگاه لباس بچه گانه بهتر است تصور کنید که در حال ساخت یک فروشگاه اسباب بازی هستید و خلاقیت خود را در این زمینه نشان دهید. هرگز از اهمیت مانکن های کودک در فروشگاه لباس غافل نشوید و از آنها در فروشگاه نهایت استفاده را ببرید. هنگام طراحی دکوراسیون مغازه های کوچک هرگز تمام فضای مغازه را با مانکن و لباس پر نکنید و دکوراسیون مغازه را به گونه ای طراحی کنید که مشتریان بتوانند به راحتی در فضای آن قدم بزنند و لباس مورد علاقه خود را جستجو کنند.

طراحی نورپردازی فروشگاه پوشاک در شیراز

تاثیر نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه پوشاک را نمی توان نادیده گرفت، پس بهتر است با کمک نورپردازی مناسب و کاربردی، محیط اطراف لباس را زیباتر کنید. توجه داشته باشید که نورپردازی تمام قسمت های دیوار مغازه باعث جذابیت بیشتر فضای مغازه می شود و علاوه بر آن مشتریان بیشتری جذب طراحی داخلی مغازه می شوند.

اگر فروشگاه لباس شما کوچک است، بهتر است فضای مغازه را به اندازه کافی با نورپردازی کاربردی و مناسب روشن کنید تا بزرگتر و بازتر به نظر برسد. همچنین می توانید از نورهای مخفی در گوشه و کنار مغازه برای ایجاد فضایی آرام و منحصر به فرد استفاده کنید.

چرا طراحی فروشگاه و مغازه یا بوتیک لباس بسیار مهم است؟

همه ما وقتی وارد مغازه یا مغازه ای می شویم اولین چیزی که توجه مان را جلب می کند دکوراسیون آن مغازه یا بوتیک است.
تقریبا شلوغ ترین فروشگاه ها مربوط به فروشگاه لباس است زیرا خرید لباس در هر زمانی از سال ضروری است و به یک کالای دائمی تبدیل شده است. همانطور که در یک رستوران علاوه بر کیفیت غذا، دکوراسیون رستوران روی مشتریان تاثیرمی گذارد، در فروشگاه لباس علاوه بر کیفیت و قیمت لباس و کالا، دکوراسیون فروشگاه نیز بر مشتریان تاثیر می گذارد.

با توجه به اینکه همه کسانی که وارد فروشگاه می شوند به دکوراسیون آن توجه می کنند، باید دکوراسیون را به گونه ای ترتیب دهید که حتی اگر شخصی قصد خرید نداشته باشد با دیدن کلاس ها یا کفش یا ... جذب شود.

طراحی ویترین فروشگاه چقدر در طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک اهمیت دارد؟

همچنین نشان دادن ویترین با استفاده از عناصری مانند نخ، سوزن یا قیچی به صورت غیر مستقیم مفهوم مورد نظر را منتقل می کند. همچنین می توانید ویترین مغازه را شبیه سازی کنید، مثلا خانه را شبیه سازی کنید و به طور خلاصه فضایی برای ویترین طراحی کنید.

داشتن کفپوش مناسب در طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک چقدر اهمیت دارد؟

با داشتن کفپوش مناسب می توانید زیبایی فروشگاه خود را افزایش دهید و همچنین مشتری از قدم زدن در فروشگاه شما لذت خواهد برد. به خصوص اگر محصول شما کفش است، کفپوش می تواند روی خرید مشتریان شما تاثیر بگذارد زیرا زمانی که کفش را می پوشند و خود را در آینه می بینند، پوشش کف باعث زیبایی بیشتر آنها می شود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |