رزرو مشاوره
تی وی ست ساده و شیک در شیراز
    
بازدید: 218
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

جدیدترین متریال برای تی وی وال در شیراز

با توجه به متراژ فضایی که برای طراحی تی وی وال مدرن در شیراز در اختیار دارید، می توانید از متریال های متنوعی استفاده کنید. محبوب ترین و به روز ترین متریال در حال حاضر در بازار ترکیب ترمووال و ورق های ماربل شیت است که بدلیل تنوع بالا در طرح و رنگ بیشترین طرفداران را به خود جلب کرده است. اگر از ارتفاع مناسبی برخوردار هستید می توانید از شومینه های برقی در زیر تی وی خود استفاده کنید. شومینه های برقی دارای 16 رنگ متنوع هستند که می توانید آنها را با رنگ دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

متریال دیگری که درسبک مدرن کاربرد بسیار دارد، استفاده از ترموود است. اگر از رنگ های روشن برای طراحی تی وی وال مدرن استفاده کرده اید. یک رنگ گرم مانند ترموو می تواند زیبایی تی وی وال را چندین برابر کند. از طرفی چوب همیشه حس طبیعت را برای ناظران بوجود می آورد.

پنل های دکوراتیو هم می توانند گزینه ی دیگری برای انتخاب شما باشند. این پنل ها از نظر فرم و رنگ بیشترین تنوع را در بین محصولات دکوراسیون داخلی دارا هستند. شما می توانید این پنل ها ر ا به تنهایی یا بصورت ترکیب با متریال دیگر برای طراحی خود به کار ببرید.

کاغذ دیواری نیز برای این منظور کاربرد دارد. اما پیشنهاد می شود کاغذ دیواری تی وی وال را متفاوت از مابقی دیوارهای سالن انتخاب نمایید. اگر از طرح های شلوغ استفاده کردید اکسسوری کمتری برای این قسمت از فضا باید در نظر بگیرید تا از شلوغی جلوگیری شود.

ابزارهای قاب بندی متنوع نیز وجود دارند که بر اساس سبک مورد انتخاب خود می توانید از آنها استفاده کنید. ابزار های پلی اورتان را می توانید هم در سبک کلاسیک هم در سبک مدرن استفاده کنید. اگر سبک انتخابی شما کلاسیک است می توانید از قاب های پیش ساخته و رنگی روکووال مدل رولکس استفاده کنید. 

طراحی و اجرای تی وی ست مدرن و شیک در شیراز

تی وی روم یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. صرف نظر از متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، بخشی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود. با توجه به فضای موجود در هر آپارتمان یا ویلا، طراحی اتاق تلویزیون متفاوت است. در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی با اصطلاحاتی مانند اتاق تلویزیون لوکس، کلاسیک، اتاق تلویزیون جدید یا فانتزی و حتی مدرن مواجه خواهید شد. این موضوع با توجه به سلیقه صاحب خانه و ایده های ارائه شده توسط شرکت طراحی داخلی متفاوت است.

آنچه مسلم است این است که در اتاق نشیمن یا اتاق تلویزیون یک سری مبلمان مخصوص قرار داده شده است، چیدمان مبلمان دقیقاً جلوی تلویزیون است. ایده های طراحی مکانی مناسب برای نصب تلویزیون نیز در جای خود حائز اهمیت است. مثلا می توانید تلویزیون را روی میزهای مدرن و زیبا قرار دهید و از طرفی تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

شما به هر کدام از سبک های دکوراسیون داخلی در شیراز علاقه مند باشید فرقی نمی کند، در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون باید فضایی دوستانه، صمیمی و خانوادگی ایجاد کنید. فضایی که نشاط و شادی را القا می کند و از همه مهمتر در هنگام تماشای فیلم و برنامه های مورد علاقه هیجان و شگفتی ایجاد می کند.

هدف شما از طراحی تی وی روم چیست؟

صرف نظر از طراحی اتاق تلویزیون (تی وی روم) در یک آپارتمان، ویلا یا خانه حیاط دار، باید در گام اول دقیقا مشخص کنید که هدفتان چیست. برنامه ریزی دقیق و ارزیابی مکانی که برای تی وی روم انتخاب کرده اید کمک زیادی به شما خواهد کرد که در کمترین زمان آنچه در ذهن دارید را به مرحله اجرا درآورید. برنامه ای ترتیب دهید تا با توجه به فضای موجود، مبلمان مناسب را برای فضا مورد نظر خود انتخاب نمایید.

اگر به دنبال طراحی جذاب برای تی وی روم هستید، توجه کنید که آیا این مکان از اتاق نشیمن جدا است یا خیر. اگر تی وی روم به طور مستقیم به اتاق نشیمن متصل است، علاوه بر دکوراسیون اطراف تلویزیون، باید به چیدمان مبلمان و سایر عناصر مانند نصب پرده و لوستر نیز توجه کرد. بدون شک برای طراحی خاص در تی وی روم باید بهترین طرح مبلمان را انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که چگونه و کجا تلویزیون باید نصب شود. شاید لازم باشد مبلمان راحتی، مبلمان لوکس یا چند صندلی کوچک را در آن مکان قرار دهید.

از آنجایی که افراد برای تماشای تلویزیون در این منطقه جمع می شوند، صندلی ها باید راحت یا از نوع مبل راحتی باشند. نکته مهم دیگر در مراحل اولیه طراحی تی وی روم در شیراز، رعایت فاصله مناسب از محل نصب تلویزیون تا محل قرارگیری مبلمان است. باز هم توصیه می کنیم از منابع موجود کمک بگیرید تا از جدیدترین ایده های طراحی اتاق تلویزیون الهام بگیرید.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |