رزرو مشاوره
طراحی دکور مدرن شیراز
    
بازدید: 283
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن در شیراز

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز می شود به معنای چیدمان صحیح عناصر و ترکیب رنگ ها برای بهینه سازی فضای داخلی خانه و القای حس بهتر است. می دانید که دکوراسیون داخلی خانه هنگام خرید خانه یا رهن و اجاره خانه بسیار مهم است. نحوه چیدمان دکوراسیون داخلی خانه بسته به اندازه، فضا و سلیقه ممکن است متفاوت باشد.

تنوع در دکوراسیون داخلی خانه های کوچک نسبت به دکوراسیون داخلی خانه های لوکس در نقاط مختلف شهر را مشاهده می کنید و تفاوت در سبک دکوراسیون به وضوح مشهود است. برای اینکه بگوییم بهترین دکوراسیون داخلی خانه چگونه است باید معیارهای زیادی مانند سلیقه شخصی، سبک دکوراسیون داخلی، استفاده مناسب از فضاها و ... را در نظر بگیریم. نسخه ای که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه، فروشگاه، اداره و ... برای همه تجویز می شود این است که هدف آن باید فراهم آوردن فضایی راحت برای مخاطب باشد.

 بهترین دکوراسیون  داخلی منزل در شیراز

هیچ وقت نمی توانید بگویید بهترین دکوراسیون خانه از نظر من یا شما چیست؟ گاهی اوقات در هنگام خرید خانه می توان از رنگ های مختلف استفاده کرد و از فضاها برای طبقه بندی دیدگاه صاحب خانه استفاده کرد و عملا کار شما برای دکوراسیون منزل راحت تر می شود. 

اهمیت ورودی خانه در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

ورودی هر خانه اولین قسمتی است که حس مثبت یا ضعیفی را از کل فضای خانه منتقل می کند. بنابراین دکوراسیون ورودی بسیار مهم است. لازم به ذکر است که خانه شما ورودی باریکی دارد یا عریض؟ اگر راهروی ورودی خانه تان باریک است، بهتر است دکوراسیونی بسازید که بزرگتر به نظر برسد و وقتی بعد از کار و بیرون، خسته وارد خانه می شوید، از ورود به راهروی محبوبتان لذت خواهید برد. برای راهروهای باریک می توان از نورپردازی استفاده کرد تا فضا را بزرگتر نشان دهید.

اگر راهروی ورودی خانه شما عریض و بزرگ است، می توانید از مبل یا صندلی استفاده کنید تا وقتی به خانه برگشتید، چند لحظه روی این مبل یا صندلی استراحت کنید. بنابراین بهتر است با توجه به نوع راهرو و ورودی خانه تان آن را تا حد امکان زیبا و سخاوتمندانه بسازید زیرا حس زیبایی و دل انگیزی هنگام ورود به خانه حال و هوای کل خانه را نشان می دهد.

اهمیت رنگ در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

رنگ عامل بسیار مهمی در احساسات، خلق و خوی شما در طول روز و شب است. بنابراین یکی از مهم ترین نکات مطالعه و آگاهی از تاثیر رنگ های مختلف در زمان کنونی است. وقتی رنگ های زیادی برای زیبایی و جذابیت خانه ما وجود دارد، چرا باید خود را به رنگ های خاص و منحصر به فرد ذهن خود محدود کنیم.

استفاده از رنگ‌های سبز و آبی خانه شما را آرام می‌کند، زیرا مانند جنگل و دریا یکی از زیباترین و قشنگ ترین حس‌های طبیعت به نظر می‌رسد. رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در طراحی داخلی است و باعث می‌شود فضا باز شود و یکی از پرکاربردترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی مدرن است. در مورد رنگ زرد می توان به رنگی اشاره کرد که نشاط خاصی را به شما منتقل می کند و دکوراسیون منزل شما را از یکنواختی خارج می کند.

رنگ صورت فضایی ملایم، آرامش بخش و رمانتیک به خانه شما می بخشد و از میان رنگ هایی که می شود بصورت ترکیبی استفاده کرد، می توان به قهوه ای و خاکستری طلایی اشاره کرده است.  

تاثیر نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

نورپردازی عامل بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی شیراز است که باید توجه ویژه ای به آن کرد. مهم است که خانه به خوبی روشن شود تا فضا زیبایی خاص خود را داشته باشد. اگر قسمت هایی از خانه کم نور است، با نورپردازی حرفه ای می توان آن را به محیطی گرم و زیبا تبدیل کرد. استفاده از نورهای مخفی و فریم های گچی توکار متداول ترین نورپردازی در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن است. اما توجه به این نکته بسیار مهم است که ابتدا باید مشخص کنید در این فضای دارای نور چه فعالیت هایی مانند مطالعه کتاب و تماشای تلویزیون انجام می شود. اگر سقف خانه شما کوتاه است، از چراغ سقفی استفاده کنید.

طراحی ایده آل برای دکوراسیون داخلی منزل در شیراز

برای انجام بهتر و طراحی دکوراسیون داخلی ایده آل، بهتر است نقطه کانونی مناسب را پیدا کنید و بر اساس این نقطه مرکزی، بهتر است به چیدمان مبلمان و چیدمان گلدان ها توجه کنید. باید توجه داشت که در کدام قسمت از خانه که در بهترین مکان است به چه نوع مبلمان یا مبل نیاز دارید. تک تک مواردی مانند چیدمان مبلمان یا قرار دادن هر چیزی در فضای خانه از قبل تاثیر زیادی بر روحیه شما دارد.

اگر مبلمان خود را به درستی چیدمان کنید، احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. یک چیز در بهبود فضای خانه موثر بوده است. برای مثال از پارچه های خاص و ترکیبی برای ایجاد فضایی مجلل و با شکوه استفاده کرد که در سال های اخیر به یک ترند داخلی تبدیل شده است. هر طیف سبز مانند لمس بهار است و از این رنگ به مقدار مشخص استفاده می شود. همچنین تغییر رنگ و نوع پارچه های کوسن و مبل در تغییر فضای خانه بسیار موثر است. 

انتخاب سبک طراحی داخلی مدرن در شیراز

اگر عاشق سادگی هستید و قرار گرفتن در فضاهای شلوغ سبب آشفتگی و اضطراب شما می شود، یکی از بهترین سبک ها برای دکوراسیون داخلی شما سبک مدرن می باشد. سادگی سبک مدرن علاوه بر زیبایی، فضای خانه شما را دلبازتر و شیک تر نشان می دهد.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |