رزرو مشاوره
طراحی کابینت شیراز
    
بازدید: 248
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

امروزه کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز طرفداران زیادی دارد. از نظر قیمت، این سبک از کابینت یکی از کابینت های مقرون به صرفه است. سبک کابینت مدرن شامل مدل های مختلف از متریال های متنوع در صدها رنگ مختلف است. کابینت مدرن انواع مختلفی دارد که شامل: کابینت های گلاس، کابینت(فرامید)، کابینت ملامینه (کابینت ام دی اف) و کابینت دو رنگ.

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت به معنی قفسه بندی است. در گذشته از کمد دیواری در کشور ما استفاده می شد و از ابتدای قرن بیستم بود که کابینت ها به شکل امروزی تبدیل شدند.  در واقع با وجود تنوع بسیار زیاد در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن به دلایل زیادی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند که در ادامه به آن می پردازیم. اما به عنوان مشخصه اصلی آن می توان به تنوع بسیار بالا در رنگ بندی این نوع استایل و قیمت مقرون به صرفه تر آن نسبت به سبک کابینت کلاسیک اشاره کرد.

کابینت مدرن و شیک در شیراز

کابینت های مدرن در شیراز معمولا سطح صاف و یکدستی دارند و هیچ طرحی روی درب آن ها دیده نمی شود. هرچه این کابینت ها ساده تر و یکنواخت تر باشند، مدرن تر هستند. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات نقش مهمی در روند تولید کابینت های مدرن در شیراز دارند. تنوع رنگ بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت های مدرن است. در این سبک بر خلاف سبک های کلاسیک محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و می توان از کابینت هایی با رنگ های شاد، پرانرژی و حتی نامتعارف استفاده کرد. در یک کابینت شیک و مدرن از تاج و ساق های طرح دار استفاده نمی شود، دسته ها ساده هستند و یا این کابینت ها اصلا دسته ندارند و لبه های آنها قاب یا لوازم جانبی ندارد.

دسته بندی کابینت مدرن در شیراز

کابینت های گلاس مدرن در شیراز

کابینت های گلاس مدرن بیش از هر ویژگی مثبت دیگری به دلیل سطح براق خود مشهور و شناخته شده هستند. کابینت های گلاس در شیراز، دارای هسته ام دی اف و ورق "هایگلاس" هستند. ظاهر براق، شفاف و شیشه مانند این نوع ملحفه، خانم های خوش سلیقه را طرفداران خود قرار داده و به پیشرفت این سبک کار در بازار کمک شایانی کرده است. این پوشش ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند از جمله: (روکش اکریلیک، روکش پلی گلاس، پوشش هایگلاس). کابینت های گلاس مدرن معمولا ترکی یا ایرانی هستند و بسته به نوع کیفیت و کد رنگ قیمت های متفاوتی دارند.

این سبک از کابینت مدرن این قابلیت را دارد که با رنگ های دیگر ترکیب شود و به اصطلاح یک کابینت مدرن دو رنگ را تشکیل دهد. تمیز کردن کابینت های شیشه ای به دلیل جنس پوشش آن به راحتی امکان پذیر است. این نوع کابینت در برابر رطوبت و خط و خش آسیب پذیر است.

کابینت مدرن فرامید در شیراز

کابینت برجسته از ام دی اف با ضخامت 16 میل و روکش های مختلف کره ای ساخته شده است. شرکت فرامید یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید کابینت مطرح است. این سبک از کابینت بسیار مقرون به صرفه و زیبا است. در عین حال این نوع کابینت شباهت زیادی به کابینت ایتالیایی کلیف دارد و در واقع از این برند ایتالیایی الهام گرفته شده است.

کابینت مدرن دو رنگ در شیراز

حتما تا به حال آشپزخانه های زیادی را دیده اید که در آنها از ترکیب دو رنگ مختلف برای کابینت مدرن در شیراز استفاده شده است. به گفته کارشناسان طراحی داخلی، این یک راه عالی و کم هزینه برای تغییر کابینت آشپزخانه مدرن است.  به عنوان مثال، تطبیق رنگ کابینت با روکش مبلمان، میز تلویزیون یا رنگ آمیزی دیوارها و کاغذ دیواری می تواند اساس طراحی خانه شما را تشکیل دهد. کابینت دو رنگ معمولا در سبک کابینت آشپزخانه مدرن استفاده می شود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |