رزرو مشاوره
متریال کابینت در شیراز
    
بازدید: 521
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ متریال کابینت

طراحی واجرای کابینت در شیراز

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه در شیراز

انتخاب متریال برای ساخت کابینت مساله ای مهم است که حتما باید با کارشناس مربوطه مشورت داشته باشید. تنوع متریال ساخت کابینت در شیراز بسیار زیاد است و این انتخاب را دشوار می کند، بنابراین شما باید با آگاهی کامل آن را انتخاب کنید. طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز،آن چه که در ذهن شما است را قبل اجرا در اختیار شما قرار می دهد تا نتیجه کار را قبل از اجرا ملاحظه نمایید و در صورت تایید وارد مرحله ساخت و نصب شوید.

انواع کابینت آشپزخانه در شیراز عبارتند از:

کابینت ام دی اف در شیراز

رایج ترین و پرفروش ترین کابینت برای آشپزخانه در شیراز کابینت ام دی اف می باشد. این مدل کابینت آشپزخانه به دلیل قیمت ارزان و تنوع بالا طرفداران زیادی دارد. کابینت ام دی اف از تخته فیبر نرم یا سخت ساخته شده و در مقایسه با تخته های سه لایه (نئوپان) مقاومت و تراکم بالایی دارد. تنها ضعف کابینت ام دی اف این است که به مرور زمان در اثر تماس با رطوبت تغییر شکل داده و متورم می شود. به همین دلیل نمی توان از آن در نزدیکی مکان های مرطوب استفاده کرد.

 
مزایای کابینت ام دی اف:
  1. تنوع طرح، رنگ و شکل
  2. مقاوم در برابر ضربه
  3. ارزان قیمت
  4. وزن بسیار سبک
  5. بسیار شبیه به چوب

کابینت هایگلاس در شیراز

یکی از زیرگروه های کابینت ام دی اف کابینت هایگلاس می باشد. این نوع کابینت در واقع بدنه ام دی اف دارد اما روکش پلکسی روی آن کشیده شده است. این روکش پلکسی باعث براق شدن کابینت های هایگلاس نسبت به سایر کابینت ها می شود. انعکاس نور در محیط آشپزخانه یکی از جذابیت های این نوع کابینت است. بزرگترین نقطه ضعف این نوع کابینت ها امکان خراشیدگی و نشان دادن اثر انگشت بر روی آن است که در صورت نگهداری صحیح هرگز دچار این مشکل نمی شوند.

 
مزایای کابینت های هایگلاس:
  1. براق بودن
  2. تنوع طرح و رنگ بالا
  3. تمیز کردن آسان
  4. مقاوم در برابر گرما
  5. طول عمر نسبتا بالا

کابینت ممبران در شیراز

ممبران یکی از جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه در شیراز می باشد. ممبران در واقع نوعی پوشش پلاستیکی (PVC) است که با مواد مختلف روی کابینت ها کشیده می شود و شکل جدیدی به آن می دهد. این نوع پوشش اغلب بر روی ام دی اف یا چوب خامی که با دستگاه CNC به شکل خاصی بریده شده است، اعمال می شود تا جلوه ای براق و صیقلی به آن بدهد. از کابینت های ممبران یا وکیوم در طراحی آشپزخانه های لوکس، کلاسیک و مدرن استفاده می شود.

 
مزایای کابینت ممبران:
  1. مناسب برای آشپزخانه مدرن
  2. ظاهری مجلل و شیک
  3. عمرطولانی
  4. سهولت در تمیز کردن
  5. مقاوم در برابر نفوذ آلودگی و لکه

کابینت ملامینه در شیراز

یکی از پرفروش ترین و جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه در شیراز، کابینت های ملامینه می باشد. این کابینت ها ارزان تر از کابینت های دیگر هستند. ملامین در واقع یک پوشش ملامینه است که روی چوب سه لایه (نئوپان) کشیده می شود. البته از روکش ملامینه برای پوشش چوب ام دی اف نیز استفاده می شود که قیمت تمام شده اینگونه کابینت ها بیشتر خواهد بود. کابینت های ملامینه به رطوبت حساس هستند و نباید در معرض آب قرار گیرند.

 
مزایای کابینت ملامینه:
  1. قیمت ارزان
  2. تنوع در طرح و رنگ
  3. ضد خش
  4. بدون لکه

کابینت انزو در شیراز

انزو در واقع مدلی خاص از کابینت تولید شده توسط شرکت ایتالیایی زنتیک است و به همین دلیل بهتر است به جای کابینت انزو بگوییم طرح انزو یا مدل کابینت انزو. کابینت های طرح انزو کابینت های وکیومی هستند که هسته آن از چوب ام دی اف ساخته شده است و تفاوت اصلی آنها با کابینت های ممبران (وکیوم) قطر ورق ام دی اف به کار رفته در آنها است که حدود 8 میلی متر از کابینت ممبران بزرگتر است.

کابینت های انزو رنگ یکسانی دارند و اغلب به رنگ سفید تولید می شوند. باید توجه داشته باشید که قیمت کابینت انزو از کابینت ممبران بیشتر است; در حالی که ظاهر و باطن تقریبا یکسانی دارند. این نوع کابینت های سفید در دکوراسیون یاسی آشپزخانه عروس، زیبایی آن را دو چندان می کند. 

مزایای کابینت انزو:
  1. زیبایی فوق العاده
  2. مقاومت بالا در برابر رطوبت و گرما
  3. طول عمر بیشتر
  4. سهولت در تمیز کردن

کابینت چوبی در شیراز

 گران ترین نوع کابینت که بسیار قدیمی است، کابینت های چوبی هستند. چوب ها به دلیل عمر طولانی و مواد طبیعی و بکر، همیشه یکی از گران ترین مواد اولیه برای ساخت اقلام هستند. کابینت های چوبی برای خانه های لوکس و کلاسیک بسیار مناسب هستند. بافت چوب حال و هوای آشپزخانه را تغییر می دهد. انواع چوب کابینت آشپزخانه در رنگ های مختلف از سفید تا مشکی و انواع بلوط، گردو و ... تولید و در بازار موجود است. طبیعتا گران ترین انواع کابینت ها همین کابینت های چوبی هستند.

 
 
مزایای کابینت چوبی:
  1. ماندگاری و دوام بالا
  2. سهولت در تمیز کردن
  3. مقاوم در برابر رطوبت و گرما
  4. لوکس و شیک بودن

کابینت روکش چوب در شیراز

برای کسانی که عاشق طراحی چوب طبیعی هستند اما نمی خواهند زیاد هزینه کنند، کابینت های روکش چوبی نیزوجود دارد. هسته اصلی این نوع کابینت ها معمولا از چوب ام دی اف است که با یک لایه نازک (حدود ۷ میلی متر) از چوب طبیعی پوشانده می شود تا بافت چوب از بیرون دیده شود. پوشش درختان بلوط، توت، گردو و زیتون از رایج ترین پوشش های چوبی کابینت هستند. با لمس کابینت های با روکش چوب حس طبیعی چوب را تجربه خواهید کرد که در کابینت هایی با چوب مصنوعی مانند هایگلاس اصلا صدق نمی کند.
 
مزایای کابینت روکش چوب:
  1. ظاهر طبیعی و چوبی
  2. رنگ های متنوع
  3. قیمت پایین
  4. مقاوم در برابر ضربه و لکه
 

کابینت pvc در شیراز

یکی از کم استفاده ترین کابینت های موجود در بازار ایران، کابینت های پی وی سی می باشد. اگرچه این کابینت ها ویژگی های منحصر به فردی دارند اما هنوز نتوانسته اند جایگاه خود را در بازار پیدا کنند. برای ساخت کابینت های پی وی سی از پلیمر پلاستیکی استفاده می شود که ضخامتی در حدود 1.5 تا 2 سانتی متر دارند. مقاومت بالای این کابینت ها در برابر آب و رطوبت مهمترین ویژگی آنهاست. بنابراین، قرار دادن کابینت های پی وی سی در اطراف سینک ها و مناطق مرطوب آشپزخانه بی خطر است. 
 
مزایای کابینت پی وی سی:
  1. مقاوم در برابر ضربه و خط و خش
  2. مقاوم در برابر رطوبت و آب
  3. طول عمر نسبتا بالا
  4. تنوع زیاد

کابینت استیل در شیراز

یکی دیگر از قدیمی ترین مدل های کابینت آشپزخانه در شیراز، اگرچه کمتر مورد استقبال قرار می گیرد، کابینت های فلزی یا استیل هستند. این نوع کابینت ها در گذشته ساخته می شدند، اما امروزه از فلزات سبک تر و مقاوم تری برای ساخت آنها استفاده می شود. کابینت فلزی گالوانیزه، استیل و ورق مشکی نمونه هایی از کابینت های فلزی هستند. کابینت های فلزی جدید با مقاومت بالا در برابر رطوبت و زنگ زدگی تولید می شوند اما قیمت نسبتا بالایی دارند.
 
مزایای کابینت استیل:
  1. عمر طولانی
  2. مناسب برای آشپزخانه صنعتی شیک
  3. مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت

 کابینت HPL در شیراز

این نوع کابینت نیز مانند بسیاری از کابینت های دیگر از هسته ام دی اف و روکش HPL روی آن تشکیل می شود. این اصطلاح از عبارت High Pressure Laminate گرفته شده است که به معنای لمینت با فشرده سازی بالا است. استفاده از این روکش روی ام دی اف باعث شده تا دسته جدیدی از کابینت ها به نام کابینت HPL تولید و روانه بازار شود.

مزایای کابینت HPL:

  1. مقاومت بسیار بالا
  2. قابل شستشو
  3. آنتی باکتریال
  4. ضد خش
  5. مقاوم در برابر گرما
  6. عمر بسیار طولانی

 

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |