رزرو مشاوره
دکوراسیون اتاق خواب شیراز
    
بازدید: 461
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون اتاق خواب با ۷ ترفند اساسی و مدرن در شیراز

با طراحی دکوراسیون داخلی شیراز و دیزاین ابتدایی می توان اتاق خواب را به گوشه ای دنج برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و ... تبدیل کرد، برای داشتن اتاق خوابی راحت و آرام می توانید از نکاتی که به شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا ۷ ترفند اساسی و مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب را بیان کنیم.

مدرنیسم معتقد است که "زیبایی تابع کارایی است". این شعار به این معناست که مهمترین عنصر در محیط کاربرد وسیله است نه ظاهر آن. اما این جمله به این معنا نیست که سبک دکوراسیون مدرن به زیبایی اهمیت نمی دهد. بلکه فقط مدرنیسم از استفاده از تزئینات اضافی پرهیز می کند و زیبایی را در سادگی ایجاد می کند. خطوط صاف و واضح در مبلمان، فضای باز بزرگ در اتاق، از عناصر مهم این نگرش است. سعی کردیم از ترفندهای ساده و کاربردی استفاده کنیم تا به راحتی و با کمترین هزینه قابل اجرا باشد. با استفاده از این ترفندها دکوراسیون اتاق خوابی مدرن و به روز دارید و از فضای کاربردی ایجاد شده لذت خواهید برد.

ترفندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز

انتخاب فرش مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب در شیراز

همیشه این سوال وجود دارد که چه فرشی برای اتاق خواب بخریم؟ فرش اتاق خواب چه اندازه ای باید داشته باشد؟ و سوالاتی از این دست در واقع فرش ها به فضا بعد می بخشند. استفاده از فرش با اندازه مناسب می تواند احساس امنیت را در اتاق خواب شما افزایش دهد. همچنین در زمستان که کف اتاق سرد و خشک می شود، وجود فرش گرمای بیشتری به اتاق می دهد. برای داشتن دکوراسیونی خیره کننده، فرش هایی را انتخاب کنید که با پالت رنگ اتاق هماهنگ باشد. پیشنهاد می کنیم فرش را با یکی از اقلام نظیر پرده اتاق خواب، رنگ دیوار یا روتختی هماهنگ کنید. فرش های قدیمی گزینه مناسبی برای طراحی و دکوراسیون اتاق خواب با سبک مدرن هستند. فرش اتاق خواب باید نرم باشد. بهتر است از فرش هایی با بافت سخت مانند جاجیم و فرش نمدی استفاده نکنید.

انتخاب سایز فرش بسیار مهم است و باید عناصر مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد اندازه اتاق و تخت است، اندازه فرش باید به گونه ای باشد که کف تخت و قسمتی از اطراف آن را بپوشاند تا وقتی از رختخواب بیرون می آیید، پاهایتان به آن برخورد نکند. کف سرد و سخت اتاق. اگر از فرش های کوچک استفاده می کنید، بهتر است آن را در زیر یا کنار تخت پهن کنید.

فرش داخل اتاق جنبه تزیینی دارد پس بهتر است در انتخاب سبک و رنگ آن دقت کنید تا با دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد. اگر طراحی اتاق خواب شما سنتی و کلاسیک است، بهتر است از فرش های دستبافت ابریشمی یا طرح های سنتی استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال است، بهتر است فرش های مدرن با رنگ های خنثی خریداری کنید.

نقش نور در دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز

نور یکی از عناصر اصلی در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز است. نور اولیه می تواند اتاق خواب شما را پر از آرامش کند. طراحی دکوراسیون اتاق خواب با پنجره نیاز به نور کمتری دارد و چراغ ها بیشتر برای مطالعه در شب طراحی شده اند. در اتاق خواب های کوچک و کم نور، نور غیر مستقیم یکی از مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی اتاق خواب در شیرازاست. علاوه بر لوستر موجود در اتاق، از چراغ هایی مانند آباژور، چراغ های مخفی یا رشته های کم نور استفاده کنید. با این کار نور را به اطراف پخش می کنید و نور سقف در هنگام استراحت چشمان شما را آزار نمی دهد. نورهای ملایم اتاق خواب به شما انگیزه آرامش می دهد و خواب خوبی خواهید داشت.

استفاده از آویزهای نوری در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار تخت به پایان رسیده است، اگر به سبک مدرن علاقه دارید و می خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و طراحی خاص داشته باشید، به جای آباژور از آویزهای نور پاتختی استفاده کنید. آویزهای سبک با تنظیم ارتفاع و میزان نور، نور مناسبی را برای استراحت و مطالعه شما ایجاد می کنند. از نظر بصری آویزهای سبک بسیار زیبا هستند و طرح های متنوعی دارند بنابراین با هر سلیقه ای مطابقت دارند.

ایده دیزاین اتاق خواب دو نفره در شیراز

یکی از این ترفندها این است که می توانید برای تکمیل دکوراسیون اتاق خواب خود یک نیمکت در پایین تخت خود داشته باشید. دو صندلی زیبا و راحت کنار پنجره را در نظر بگیرید تا فضایی دنج برای دو نفر ایجاد کنید. مکانی بسازید که بتوانید کتاب بخوانید و از منظره بیرون لذت ببرید. یک میز گرد کوچک، مکانی برای صرف قهوه صبح، آرامش شما را دو چندان می کند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مستر نیز چنین فضایی به دلیل وسعت زیاد مورد توجه قرار می گیرد.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز

برای رنگ دیوارهای اتاق خواب، از پالت رنگی ملایم استفاده کنید تا دست خود را برای انتخاب لوازم اتاق و رنگ آنها باز بگذارید. رنگ هایی مانند سفید، آبی، خاکستری و ... می توانند از انتخاب های شما باشند. سعی کنید از قانون 60-30-10 برای رنگ دیوارها استفاده کنید. 60 درصد رنگ اتاق مانند دیوار یا کف را از رنگ اصلی که معمولاً رنگ های خنثی است استفاده کنید. 30 درصد را به مکمل رنگ اصلی و ده درصد را به رنگ متضاد اختصاص دهید، تا در نهایت به یک دکوراسیون هماهنگ دست یابیم. بهترین رنگ برای اتاق خواب مدرن معمولا از رنگ های خاکستری، کرم و سفید انتخاب می شود. رنگ های مات یکی از جدیدترین رنگ های اتاق خواب هستند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |