رزرو مشاوره
دکور اتاق خواب مدرن شیراز
    
بازدید: 228
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز مناسب برای فضاهای مختلف

طراحی داخلی هر قسمت از خانه ویژگی خاصی دارد که باید با دقت انجام شود. طراحی اتاق خواب مدرن یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که باید به خوبی طراحی شود و زیر نظر یک معمار داخلی درجه یک انجام شود. اتاق خواب مکانی برای استراحت هر فرد است که مطابق با سلیقه او طراحی خواهد شد. بهتر است با انتخاب سبک مدرن برای اتاق خواب زیبایی ویژه ای به این فضا ببخشید. شیک و جدید بودن این فضا باعث ایجاد انگیزه و حس مثبت در هر فردی در هر سنی می شود، پس بهتر است از همان ابتدا زمان و هزینه کافی را برای طراحی مدرن و درجه یک اختصاص دهید. همانطور که می دانید از اتاق خواب می توانید برای استراحت، مطالعه و انجام کارها استفاده کنید. 

مواردی که در طراحی اتاق خواب مدرن باید رعایت شود:

برای داشتن اتاقی شیک، مدرن، زیبا و آرامش بخش باید چند نکته را در طراحی آن رعایت کنید و مابقی به سلیقه خود فرد خواهد بود. به طور کلی لیستی از مواردی که باید در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز رعایت شود را در اختیار شما قرار می دهیم، اما در نهایت این شما هستید که روحیه و علایق خود را انتخاب و دنبال می کنید. اتاق باید به گونه ای باشد که شما در آن احساس راحتی کنید و اجازه ندهید نظرات دیگران در انتخاب شما تاثیر بگذارد. مواردی که در اتاق طراحی باید رعایت شود عبارتند از:

-ساده، شیک و مدرن ، اولین اصل در طراحی می گوید: زیبایی در سادگی است.
-انتخاب صحیح و اصولی رنگ با توجه به روحیه فرد
-اندازه تخت و مبلمان مناسب نسبت به اتاق خواب
-انتخاب قفسه و کمد با توجه به تعداد وسایل
-عدم استفاده بیش از 3 رنگ در طراحی داخلی اتاق
-هماهنگی رنگ روتختی با لوازم دیگر
-طراحی قسمت مجزا برای مطالعه و قرار دادن میز تحریر (در صورت درخواست)
-از گل ها و گیاهان برای ایجاد حس شادابی و سرزندگی استفاده می شود.
-نمایان شدن پنجره ها برای نور و هوای اتاق
-استفاده صحیح در وسایل روشنایی مانند لوستر و چراغ خواب
-یک فرش مناسب با رنگ اتاق بخرید.
-استفاده از آینه برای میز آرایش
-انتخاب مناسب و خرید بالش و کوسن برای تخت

ویژگی های اتاق خواب مدرن در شیراز

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، اتاق خواب مدرن در شیراز دارای یک سبک بسیار ساده، با حداقل لوازم و استفاده از حداکثر ۲ رنگ در دکوراسیون می‌باشد. اجزای یک اتاق خواب مدرن نسبت به اندازه و ابعاد آن متشکل از: تخت خواب، میز ساده آرایش به همراه آینه، یک قفسه و یا کمد تک رنگ، تابلو به سبک مورد علاقه صاحب اتاق، یک گلدان ترجیحا بلند، یک صندلی مدرن و شیک می‌باشد. باقی لوازم تنها با توجه به سلیقه فرد انتخاب می‌شود اما یک نکته در تمامی اتاق‌های مدرن رعایت می‌شود و آن هم سادگی و اجتناب از پترن‌های شلوغ می‌باشد. اتاق مدرن عموما از ترکیب رنگ سفید یا طوسی خیلی روشن با یک رنگ ملایم دیگر تشکیل می‌شود و با وجود یک تابلو و یا مبل خاص و شگفت انگیز تکمیل می‌شود. این روزها از این سبک طراحی و دیزاین اتاق خواب بسیار استقبال شده است.

در ابتدا بهتر است بدانید که مینیمال سبکی ساده و هنرمندانه است که در آن از اکسسوری های مینیمال برای دکوراسیون استفاده می شود و وجه اشتراک آن با اتاق خواب مدرن گرایش آن به سادگی است. این روزها سبک مینیمال جایگاه ویژه ای در بین افراد 15 تا 40 ساله پیدا کرده است، در صنعت معماری داخلی و طراحی خانه گفته می شود که اتاق خواب را ساده می کند و از لوازم زیاد با طراحی شلوغ و رنگارنگ پرهیز می کند. بهتر است بدانید در ابتدا فقط هنرمندان و افراد خاص از سبک مینیمال استفاده می کردند و با گذشت زمان بر محبوبیت آن در بین جوانان نیز افزوده شد.

این سبک برای همه افراد توصیه می شود و هر فضایی را به مکانی برای آرامش تبدیل می کند. یک اتاق خواب ساده با ترکیب رنگی محدود و به دور از طراحی پر زرق و برق، هر کسی را شگفت زده خواهد کرد. لازم به ذکر است که در طراحی مینیمال بیشتر فضا به خصوص رنگ دیوارها و سقف سفید است و به طور کلی از رنگ سفید بسیار استفاده می شود.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |