رزرو مشاوره
سالن پذیرایی مدرن در شیراز
    
بازدید: 321
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن در شیراز

سالن پذیرایی یکی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت های دکوراسیون داخلی شیراز است. پذیرایی از این جهت مهم است که مردم بیشتر وقت خود را در سالن پذیرایی می گذرانند. هم چنین محلی برای پذیرایی از مهمانان است. اتاق نشیمن است که در آن افراد تلویزیون تماشا می کنند، صحبت می کنند، بازی می کنند، غذا می خورند یا استراحت می کنند. بنابراین لازم است در چیدمان آن نهایت ظرافت را به کار ببرید تا جلوه بصری جذابی برای خانه خود فراهم کنید. 

بسیار نادر است که مهمانان وارد سایر قسمت های خانه مانند اتاق خواب یا آشپزخانه شوند. مهمان همیشه در اتاق نشیمن می نشیند و تمام وقت مهمانی در سالن پذیرایی یک خانه می گذرد. بنابراین لازم است سالن پذیرایی به گونه ای چیده شود که آسایش و آرامش را برای ساکنین خانه و میهمانانی که از آن بازدید می کنند به ارمغان بیاورد. طرحی که برای چیدمان تالار پذیرایی در نظر گرفته می شود باید به گونه ای باشد که اشیاء موجود در دکوراسیون دارای هارمونی و تعادل باشند. رنگ ها اولین و مهمترین عامل زیبایی در طراحی هستند.

طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز با رنگ های روشن و شاد، می تواند محیطی نشاط آور برای خانه فراهم کند. دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز، مهم ترین قسمت طراحی و دکوراسیون منزل به حساب می آید و معمولا بیشترین توجه را به چیدمان این قسمت می کنیم. به نظر می رسد صرف نظر از اینکه دکوراسیون پذیرایی کوچک یا بزرگ داشته باشیم، می توان بهترین و در عین حال متفاوت ترین ایده ها را در این فضای خاص پیاده کرد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی شیراز

در دکوراسیون سالن پذیرایی باید به چند نکته کلی توجه کرد. اولین نکته این است که فضای پذیرایی بیشتر رسمی و اتاق نشیمن بیشتر غیررسمی است. اگر بتوانید این دو فضا را با عوامل فیزیکی یا پلان جدا کنید، می توانید دو فضای متفاوت ایجاد کنید. اما اگر خانه شما به سبکی است که سالن های پذیرایی رو به روی هم باشد، در این صورت دکوراسیون پذیرایی روی هم تاثیر می گذارد و باید با هم هماهنگ باشد.

انواع مدل های چیدمان دکوراسیون سالن پذیرایی در شیراز

 
دکوراسیون سالن پذیرایی شیراز مدل دایره ای

یکی از سبک های طراحی دکوراسیون پذیرایی در شیراز، چیدمان دایره ای است که معمولا نیاز به فضایی متوسط تا بزرگ دارد. در این سبک مبلمان به صورت دایره ای، نیم دایره یا سه ربع قرار می گیرد و فضای خالی به عنوان یک چهارم دایره در نظر گرفته می شود که معمولاً فضای خالی رو به در یا ورودی پذیرایی به هر نحوی است. اگر فضای سالن پذیرایی در شیراز اجازه دهد می توان از دایره کامل در چیدمان مبلمان استفاده کرد. در این مدل لازم است مبل ها در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار گرفته و امکان جابجایی بین آنها (به راحتی) وجود داشته باشد.

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ در شیراز

اما اگرسالن پذیرایی بزرگی دارید، می توانید از ایده های متنوع تری برای دکوراسیون آن استفاده کنید. اگر فضای شما اجازه دهد، استفاده از دو ست مبلمان استیل و راحت بسیار مناسب خواهد بود. مبلمان استیل و لوکس را در قسمت بالاتر سالن پذیرایی قرار دهید و از مبلمان راحتی با فاصله مناسب در سالن یا نزدیک آن استفاده کنید. می توانید تالار پذیرایی بزرگ را با مبل های مجزا و تک نفره تکمیل کنید و از آباژور ایستاده در گوشه ها استفاده کنید.

بهتر است یک ست ناهار خوری را با ست مبل استیل خود انتخاب کنید و آن را در زاویه مناسب با مبلمان قرار دهید. به طور کلی در یک پذیرایی بزرگ، جایگیری جزیره ای اجزای دکوراسیون مناسب است و یکی از مدل ها و انواع دکوراسیون امروزی است. 

دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک در شیراز

اگرسالن پذیرایی شما کوچک است، باید از مبلمان شیک و هم چنین از فضا به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر تلویزیون را در اتاق نشیمن قرار می دهید، به جای انتخاب میز، تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و به طور موثر در فضا صرفه جویی کنید. علاوه بر این از افزودن سرویس غذاخوری صرف نظر کنید و در صورت وجود پتانسیل، صندلی های پیشخوان اضافه کنید و از پیشخوان آشپزخانه برای سرو غذا استفاده کنید.

بهتر است در یک پذیرایی کوچک از تزئینات یا ویترین های عریض پرهیز کنید و به تزیین فضا با آباژور یا تزیینات دیوار بسنده کنید. اگر همچنان به استفاده از دکور و کابینت مدرن در شیراز علاقه مند هستید، به سراغ انواع دیواری آن ها بروید و کمترین فضا را روی زمین اشغال کنید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |