رزرو مشاوره
کابینت به سبک مدرن شیراز
    
بازدید: 341
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن در شیراز

کابینت مدرن | شیراز

اولین چیزی که با شنیدن نام کابینت مدرن به ذهن اکثر افراد خطور می کند طراحی ساده و مینیمال است، اما سادگی همه چیز نیست زیرا سبک مدرن با گذشت زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است. یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای کابینت مدرن رنگ سفید می باشد که در این پروژه می توانید زیبایی آن را مشاهده کنید.

ویژگی های کابینت مدرن در شیراز

برای زیبایی بیشتر و البته افزایش فضای قابل استفاده کابینت در طراحی کابینت مدرن در شیراز، اکثر طراحان ارتفاع کابینت را بیشتر از مقدار استاندارد در نظر می گیرند. همچنین از نظر نحوه قرارگیری و ظاهر، کابینت های مدرن اغلب به صورت خطی و مسطح طراحی می شوند و در کابینت های سبک مدرن برخلاف کلاسیک، اثری از منبت و طرح های برجسته دیده نمی شود. استفاده از رنگ های سفید و روشن در کنار رنگ های تیره مانند رنگ خاکستری یا چوبی یکی از تکنیک های مهم در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن است و اکثر طراحان داخلی به آن اذعان دارند.

مزایای کابینت های مدرن در شیراز

1-سرعت اجرا بالا و قیمت مقرون به صرفه
2-عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر رطوبت و خط و خش
3-معمولا برای اکثر فضاها مناسب است و تنوع رنگ خوبی دارد.

تفاوت کابینت مدرن با کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک در شیراز

کابینت های سبک مدرن معمولاً به شکل خطی یا پله ای طراحی می شوند، در حالی که در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک، درهای کابینت ضخیم تر بوده و استفاده از منبت، ستون و سردر بسیار رایج است. به عنوان مثال در طراحی کابینت بالای هود به سبک مدرن از هودهای مخفی استفاده می شود که کاملا در داخل کابینت قرار دارند و هیچ عنصر اضافی دیده نمی شود اما در سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک در اکثر موارد روکش هود به صورت برجسته و قوسی شکل طراحی و اجرا شده است. کابینت های مدرن معمولا از ام دی اف و شیشه ساخته می شوند اما در کابینت های کلاسیک از چوب استفاده می شود. 

جنس کابینت مدرن در شیراز

در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن، انتخاب متریال نیز بر اساس این سبک انجام می شود. به عنوان مثال در کابینت های مدرن از دستگیره شاخه آلومینیومی استفاده می کنند که در رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، طلایی و... در بازار موجود است، البته می توانید از دسته مخفی ساخته شده از خود کابینت نیز استفاده کنید. شیشه یکی دیگر از مواد اولیه ای است که در تولید کابینت های سبک مدرن کاربرد فراوانی دارد. استفاده از شیشه در کنار ام دی اف فضای آشپزخانه شما را زیباتر می کند، البته زمانی که از کابینت های گلاس برای طراحی آشپزخانه استفاده می کنید باید سیستم نورپردازی مناسبی داشته باشید تا دکوراسیون منزل شما جلوه زیباتری به خود بگیرد.

ضرورت استفاده از اکسسوری در کابینت های مدرن در شیراز

استفاده از انواع لوازم جانبی و تجهیزات کاربردی آشپزخانه نیز می تواند به طراحی هر چه بهتر کابینت آشپزخانه کمک کند. همانطور که می دانید لوازم جانبی به آشپزخانه و فضای داخلی کابینت نظم می بخشد. لوازم جانبی قاشق چنگال، سطل زباله یک یا دوتایی برای جدا کردن زباله هایی که معمولاً زیر سینک قرار می گیرند. سوپر سبد کنار یخچال یا گاز نیز برای قرار دادن مواد غذایی یا ادویه و حبوبات در نظر گرفته شده است. همچنین لوازم جانبی Magic Corner برای دسترسی راحت تری به قسمت هایی از کابینت که معمولا دسترسی کمی به آن ها داریم نصب شده است.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |