رزرو مشاوره
ترمووال وکیوم ام دی اف در شیراز
    
بازدید: 3922
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

دانلود کاتالوگ ترمووال های ویکتوریا، دنیز و روشا

فروش و نصب ترمووال وکیوم ام دی اف در شیراز

ترمووال چیست؟

ترمووال ها جدیدترین محصولاتی هستند که اخیراً در صنعت دکوراسیون معرفی شده و در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده است و به دلیل شباهت زیاد با چوب طبیعی زیبایی و گرمای چوب را به محیط شما می بخشد.

ابعاد و ویژگی های ترمووال mdf در شیراز

این دیوارپوش ترمووال با عرض های 12 و 17 در ارتفاع 2.80 موجود هستند. تنوع بی نظیر این ترمووال ها انتخاب را برای شما آسان تر کرده است. جنس مغزی این دیوارپوشها ام دی اف و روکش آن ها وکیوم می باشد.

کاربرد دیوارپوش ام دی اف در شیراز

ترمووال برای پوشش بخشی یا کل دیوار مانند دیوار پشت تلویزیون یا اتاق خواب استفاده می شود. اگر دیوار قدیمی یا ترک خورده ای دارید، می توانید با این دیوارپوش ها ظاهری شیک به دیوار بدهید و ایرادات آن را پنهان کنید. دیوارپوش ترمووال زیبا و قابل استفاده برای دیوارهای پذیرایی، دیوارهای اتاق خواب، دیوارهای اتاق نشیمن یا راهروها و حتی حمام می باشد. می توانید یکی از دیوارهای پذیرایی را انتخاب کنید و دیوارهای حرارتی را روی قسمتی یا کل دیوار نصب کنید. بیشترین استفاده از ترمووال ام دی اف در شیراز برای دیوار پشت تلویزیون است که جلوه ای بسیار شیک و زیبا به آن می دهد. ترمووال را می توان در کنار دیوارپوش های های سرامیکی یا سنگی، ورق ام دی اف، ورق مرمر، پوشش دیوار فوم یا مواد دیگر استفاده کرد.

طراحی دیوار با ترمووال ام دی اف در شیراز

برای اینکه طراحی دیوار با ترمووال به خوبی انجام شود باید یک نقشه اساسی داشته باشید. یک ایده یا طرح زیبا را انتخاب کنید یا از یک طراح و مشاور معماری کمک بگیرید. ایده ای را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون، رنگ ها، نور و ابعاد خانه شما مطابقت داشته باشد. طراحی دیوار فقط با ترمووال یا ترکیبی ازآن با متریال های دیگر قابل انجام است. ترمووال را می توان در یک یا دو طرف دیوار نصب کرد و از دیوارپوش های دیگر می توان در وسط آن استفاده کرد. در خانه های کوچک، استفاده از طرحی با اجزا یا رنگ های زیاد، خانه را کوچکتر نشان می دهد. در این خانه ها سعی کنید از متریال کمتر و طراحی ساده تری استفاده کنید.

مزیت ترمووال mdf در شیراز

ترمووال یک متریال جدید و مد روز است که به صرفه است. این متریال با ظاهر چوبی خود جایگزین مصالح گران قیمت چوبی شده و به راحتی نصب می شود. از آنجایی که در برابر سرما، گرما، رطوبت، خط و خش و آلودگی مقاوم است، یکی از مواد ایده آل برای طراحی دیوار است. ترمووال در دراز مدت به خوبی دوام می آورد و تغییر شکل نمی دهد.

روی چه سطوحی می توان محصولات ترمووال را نصب کرد؟

این محصولات به راحتی بر روی تمامی سطوح گچ، سیمان سفید، کاغذ دیواری و ... نصب می شوند و برای اتصال آن به دیوار می توان از چسب پلی اورتان و میخ های بادی استفاده کرد. همچنین با توجه به وزن سبکی که دارد جای نگرانی بابت وزن دیوار و امکان تحمل وزن نیست.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |