رزرو مشاوره
طراحی و اجرای کناف مدرن در شیراز
    
تعداد بازدید: 315
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/6/27

طراحی و اجرای کناف در شیراز ملزم به داشتن نیروی حرفه ای و متخصص می باشد. شرکت دکوراسیون برنا با کادری مجرب متشکل از متخصص ترین و مجرب ترین کناف کارهای شیراز به همراه بهترین نوع کناف آماده خدمت رسانی به شهروندان و مشتریان عزیز در شیراز می باشد.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

کناف سقف در شیراز  

کناف یکی از انواع سقف های کاذب است که طرح های مدرن و جدیدی را در اختیار طراحان دکوراسیون داخلی منزل قرار می دهد. کناف ها از اتصال یک سری پنل های گچی و غیر گچی با طرح های مختلف به سقف ایجاد می شوند. این پنل ها مجموعه ای از سازه های گالوانیزه یکپارچه هستند که با گچ یا سیمان پوشانده شده و به سقف متصل می شوند. سقف های کناف در شیراز نوعی سقف کاذب هستند که در دو نوع ثابت و متحرک نصب می شوند.

شرکت دکوراسیون برنادکور ارائه دهنده انواع خدمات ساختمانی کناف در شیراز می باشد و با تیمی مجرب و متخصص می تواند انواع طرح های مورد نظر شما را برای اجرای سقف کاذب کناف در شیراز انجام دهد. تیم دکوراسیون برنا همواره بهترین کیفیت اجرای کناف در شیراز با مناسب ترین قیمت کناف در شیرازرا برای مشتریان و همشهریان عزیز فراهم کرده است.

یکی از سوالاتی که برای مشتریان پیش می آید این است که کناف بهتر است یا گچ؟

پاسخ ما کناف است زیرا کناف می تواند با صرف زمان بسیار کمتری طرح های مدرن و زیباتری را وارد دکوراسیون منزل شما کند. مزیت دیگری که کناف نسبت به گچ دارد وزن کمتر آن است که باعث افزایش سطح ایمنی ساختمان می شود. برای مشاهده نمونه های بیشتر کناف در اینجا کلیک کنید. گروه برنا کناف قدیمی ترین تیم طراحی و اجرای کناف در شیراز می باشد.

انواع کناف سقف در شیراز
 کناف سقف آشپزخانه

یکی از مکان های خانه که برای اجرای کناف مناسب است آشپزخانه است. تیم ما سقف آشپزخانه را در شیراز با طرح های متنوع از جمله طرح های مدرن، مینیمال و کلاسیک و یا هر طرحی که مشتری درخواست می کند با بهترین متریال ممکن در بازار در اسرع وقت اجرا می کند. استفاده از تایل های سقفی در آشپزخانه می تواند جلوه جدیدی به آشپزخانه ببخشد و اگر با کمی نور پردازی ترکیب شود زیبایی خیره کننده ای به آشپزخانه ببخشد.

کناف سقف پذیرایی درشیراز

یکی از پرکاربردترین و زیباترین مکان ها برای اجرای دکوراسیون سقف در شیراز می تواند سقف سالن پذیرایی باشد. طراحی فضای پذیرایی خانه بسیار مهم است زیرا جایی است که مهمانان بیشتر در آن حضور دارند. اجرای کناف سقف پذیرایی در شیراز بسیار رایج شده است. برای سقف تالار پذیرایی بهتر است سقف را متناسب با طرح و رنگ سایر اجزای سالن پذیرایی رنگ آمیزی کرد تا هماهنگی زیبایی بین سقف و سایر اجزای دکوراسیون داخلی در شیرازایجاد شود.


کناف سقف اتاق خواب درشیراز

یکی از کاربردهای دیگر کناف اجرای کناف در سقف اتاق خواب می باشد. اجرای کناف در اتاق خواب می تواند جلوه زیبایی به اتاق خواب بدهد. برای استفاده از کناف در اتاق خواب ابتدا باید توجه داشته باشید که اتاق خواب باید بزرگ باشد در غیر این صورت با اجرای کناف فضای کوچکتر و خفه کننده ای برای اتاق خواب ایجاد می کنید. در اجرای سقف اتاق خواب می توان از نورپردازی ملایم و فریم های گچی توکار استفاده کرد. نورپردازی سقف اتاق خواب فضایی زیبا و دلنشین ایجاد می کند که می تواند خستگی را پس از یک روز کاری سخت برطرف کند. شرکت دکوراسیون برنا کلیه عملیات دکوراسیون سقف اتاق خواب در شیراز را با کادری مجرب و متخصص در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

دیوارهای کناف در شیراز

دیوارهای کناف که معمولا به عنوان جداکننده قطعات غیر باربر استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای دیوار کناف در شیراز اجرای طرح های خاص روی دیوار است و فقط جنبه ظاهری آن در نظر گرفته می شود. دیوار کاذب کناف به دلیل مزایا و ویژگی های فراوان بیش از هر نوع دیوار کاذب دیگری در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

مزایای دیوار کناف در شیراز:

1. سرعت اجرای بسیار بالا
2. صرفه جویی در مواد و نیروی کار
3. مقاومت ساختمان را در برابر زلزله افزایش می دهد
4. قابل اجرا در یک منطقه وسیع با حداقل مواد


قیمت دیوار کناف در شیراز

اجرای کناف دیواری در شیراز به ضخامت کناف، اندازه کناف و سختی اجرای طرح مورد نظر مشتری بستگی دارد. تیم دکوراسیون برنا همواره در تلاش بوده است تا بهترین کیفیت دیوار کناف و نازلترین قیمت دیوار کناف در شیراز را برای مشتریان و همشهریان عزیز ارائه دهد.


کناف تزئینی یا ساده در شیراز

کناف ها معمولا در دو نوع تزئینی یا ساده طراحی می شوند. سقف های طرح دار امروزه به دلیل طرح ها و دکورهای متنوعی که دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. کناف ساده طرح های ساده و زاویه دار هستند و در اجرای آنها از پنل های گچی استفاده می شود. محل اتصال پنل های نصب شده با بتونه پوشانده شده است تا در نهایت کار تمیز و بدون شکافی داشته باشید.

کناف سیار در شیراز

یکی دیگر از انواع کناف ایجاد شده توسط تیم دکوراسیون برنا، کناف سیار است، کناف سیار با استفاده از تایل سقفی و سازه های T شکل ایجاد می شود. این شبکه های T شکل با آویزهای قابل تنظیم به سقف متصل می شوند. از عناوین مختلفی برای کناف متحرک استفاده می شود. از انواع کاشی های مورد استفاده در کناف های متحرک می توان به تایل های پی وی سی، آکوستیک، فلزی و گچی اشاره کرد.


مزایای استفاده از کناف در طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز

بدون شک کناف به دلیل مزایای فراوان و برتری مزایا بر معایب آن امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در این قسمت به بررسی مزایای استفاده از کناف در سقف و دیوار می پردازیم:

1. وزن کمتر کناف نسبت به سایر انواع دیوار و سقف کاذب
2. زمان بسیار کمی برای اجرای انواع طرح های کناف نیاز است.
3. امکان نورپردازی توکار و روکار جلوه خاصی به دکوراسیون خانه می دهد.
4. استفاده از کناف بهترین راه برای پنهان کردن تاسیساتی است که روی دیوار یا سقف قرار می گیرند.
5. کناف می تواند به عنوان یک پوشش نسوز و ضد آب برای خانه عمل کند.
6. اجرای سقف کناف نسبت به سایر سقف های تزئینی مقرون به صرفه تر است.

نصب کناف در شیراز

یکی از موضوعاتی که همیشه در شیراز مورد توجه همشهریان عزیز بوده است، یافتن نصاب کناف در شیراز است که دارای تخصص و تجربه لازم برای اجرای پروژه های مختلف باشد.
هم اکنون تیم دکوراسیون برنا با کادری مجرب متشکل از متخصص ترین و مجرب ترین کناف کارهای شیراز به همراه بهترین نوع کناف آماده خدمت رسانی به شهروندان و مشتریان عزیز در شیراز می باشد.

از   4   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |