رزرو مشاوره
فروش انواع شومینه های برقی در شیراز
    
تعداد بازدید: 571
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/12/10

شومینه همیشه بهترین وسیله برای تولید گرما بوده است اما امروزه به آن جنبه زیبایی هم اضافه شده است. شما می توانید با انتخاب شومینه های برقی مدرن در شیراز علاوه بر تامین گرما زیبایی را هم برای منزل مسکونی خود به ارمغان آورید. البته باید توجه داشت که شومینه در مناطق سردسیر کارایی بیشتری دارد و شهرهایی که آب و هوای معتدل و مساعد دارند نیازی به استفاده از شومینه ندارند. بنابراین اگر ساکن شهری سردسیر هستید که هر سال زمستان های استخوان سوزی را پشت سر می گذارید، پیشنهاد می کنیم از یک شومینه مدرن استفاده کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

 برای مشاهده لیست فروشگاه های شومینه در شیراز اینجا کلیک نمایید.

انواع شومینه در شیراز را بشناسیم

-شومینه سنگی
-شومینه الکلی
-شومینه برقی
-شومینه هیزمی
-شومینه چدنی
-شومینه گازی
-شومینه اتانول یا الکل سوز

شومینه های اتانولی در شیراز

سوخت شومینه های اتانولی الکل است. این شومینه ها نیازی به دودکش ندارند و به همین دلیل تنوع زیادی در طراحی دارند. یکی دیگر از مزایای شومینه های اتانولی نصب آسان، بی بو بودن و عدم تولید دوده است. این نوع شومینه از نظر تامین حرارت نسبت به شومینه های گازی و هیزمی ضعیف تر است اما سازگاری بیشتری با محیط دارد.

شومینه سنگی در شیراز

این مدل شومینه برای علاقه مندان به زندگی روستایی و استفاده از مواد طبیعی در چیدمان خانه طراحی شده است. سوخت این شومینه از چوب و زغال تامین می شود و یکی از معایب آن تولید دوده و سیاه شدن سقف و دیوار خانه است.

شومینه الکلی در شیراز
این شومینه از الکل به عنوان سوخت استفاده می کند و نیازی به نصب دودکش ندارد. جالب است بدانید که شعله های آتش این شومینه به طور طبیعی و نامنظم می سوزند و به همین دلیل جلوه زیبایی در خانه ایجاد می کنند.

شومینه برقی درشیراز

این نوع شومینه بسیار ایمن بوده و آلاینده های خطرناکی تولید نمی کند. شومینه برقی از انرژی الکتریکی برای تولید گرما استفاده می کند.

شومینه هیزمی در شیراز

این شومینه یکی از قدیمی ترین مدل های شومینه است. سوخت آن از هیزم تهیه می شود و بیشتر در خانه های ویلایی استفاده می شود.

شومینه چدنی در شیراز

این شومینه که همانطور از نام آن پیداست از جنس چدن بوده و قیمت بسیار بالایی دارد. سوخت شومینه چدنی از هیزم یا گاز تهیه شده و هر دو مورد به دودکش احتیاج دارند.

شومینه های گازی در شیراز دارای دو مدل زیر می باشند:

-ال سی دی
-ساده

شومینه ال سی دی گازی

کوچک شدن فضای خانه در زندگی امروزی باعث شده نتوان به راحتی از شومینه های بزرگ قدیمی که روی زمین قرار می گرفتند استفاده کرد. به همین دلیل طراحان تصمیم گرفتند با استفاده از یک راه حل هوشمند، امکان استفاده از شومینه را در تمام خانه ها فراهم کنند.

شومینه های ال سی دی که در طرح های متنوع و زیبایی ساخته شده اند راه حل این مشکل هستند و در تمامی خانه ها با هر اندازه ای قابل نصب هستند. این نوع شومینه نسبت به سایر شومینه ها مسطح تر و عمق کمتری دارد، بنابراین فضای کمتری را اشغال می کند.

شومینه های گازی ال سی دی را می توان در اتاق نشیمن منزل نصب کرد و گرمای مطبوعی را به ساکنین خانه هدیه داد.

نکاتی درباره شومینه گازی در شیراز که خوب است بدانید:

برخلاف شومینه های آجری و سنگی که معمولا جعبه ای شکل هستند، شومینه های گازی مدرن با متریال های مختلف و به اشکال مختلف ساخته می شوند.
ظاهر این نوع شومینه ها ساده است اما طرح های جذابی دارند که ظاهر این شومینه ها را خلاقانه تر از سبک های دیگر می کند.
شومینه های گازی را می توان در هر مکانی نصب کرد. به عنوان مثال می توان آن را روی زمین در وسط پذیرایی قرار داد و یا روی دیوار نصب کرد. جالب است بدانید که مدل های معلق در هوا، طراحی جدید این نوع شومینه است.
مدل های جدید شومینه گازی علاوه بر گاز می توانند با اتانول (الکل)، چوب و برق کار کنند.

شومینه برقی در شیراز

امروزه از شومینه های برقی به دلیل کارایی بیشتر، هزینه کمتر و امنیت بیشتر استفاده می شود. این لوازم برقی ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. البته این شومینه ها مانند شومینه های سنتی حس سوختن چوب و گرمای مطبوع آن را ندارند; بنابراین تا حد زیادی به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد; این آتش چقدر برای شما واقعی است و چقدر واقعی بودن آن مهم است؟

همانطور که اشاره کردیم، شومینه برقی مزایای زیادی را به شما ارائه می دهد. اما در کنار این مزایا، معایبی نیز دارد; در ادامه در مورد تمامی مزایا و معایب شومینه برقی صحبت خواهیم کرد. با ما بمان.

 
مزایا و معایب شومینه برقی در شیراز

1. مزایای تزئینی شومینه برقی در شیراز

.طراحی زیبا:
امروزه شومینه های برقی با طرح ها، رنگ ها و متریال های مختلف تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود شومینه ای زیبا داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یک فروشگاه بروید و یک شومینه برقی متناسب با دکوراسیون خود تهیه کنید.

.صرفه جویی در فضای خانه:

قرار دادن شومینه برقی در خانه ها و آپارتمان ها کار سختی نیست. زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کنند. می توانید در هر قسمت از خانه یک شومینه دیواری یا ایستاده قرار دهید. بدون اینکه با سردرد بزرگی روبرو شوید.

.انعطاف پذیری در نصب:

می توانید یک شومینه برقی بخرید و خودتان آن را بدون دردسر نصب کنید. برای نصب شومینه برقی نیازی به متخصص ندارید. فقط آن را در فضایی که می خواهید قرار دهید و سیم برق را وصل کنید. دستگاه روشن می شود و به سرعت خانه شما را گرم می کند. برخی از شومینه های امروزی به گونه ای طراحی شده اند که دارای قفسه هایی برای نگهداری کتاب، نقاشی و حتی تلویزیون و آکواریوم هستند. بنابراین می توانید یک شومینه برقی متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

2. مزایای شومینه برقی در شیراز از نظر نصب و طول عمر
 
عمر طولانی دستگاه:

چه چیزی باعث می شود شومینه های برقی مزایای بیشتری نسبت به مدل های سنتی داشته باشند؟دوام این مدل از شومینه.

شومینه های برقی دوام بیشتری دارند. زیرا به هیچ سوختی مانند گاز و چوب نیاز ندارند و اتاق احتراق مانند شومینه های سنتی وجود ندارد. علاوه بر این، بدنه خارجی شومینه با رنگ و مواد ضد زنگ پوشیده شده و ماندگاری طولانی مدت بدنه آن را تضمین می کند.

نصب آسان:

این شومینه ها برای نصب و راه اندازی نیازی به متخصص ندارند. نصب شومینه برقی بسیار آسان است و می توانید آن را از دفترچه راهنما شروع کنید. به راحتی می توانید آن را بردارید و از اتاقی به اتاق دیگر ببرید. نیازی به خطوط گاز و ... نیست. چه در خانه اجاره ای زندگی کنید و چه در خانه خود، به راحتی می توانید آن را تهیه کرده و در هر مکانی نصب کنید.

کنترل آسان:

برای اکثر این شومینه های برقی یک ریموت کنترل تعبیه شده است تا بتوانید عملکرد شومینه را از راه دور کنترل کنید. علاوه بر این قابلیت تنظیم دستگاه از روی بدنه نیز وجود دارد.

3. مزایای گرمایش شومینه های برقی در شیراز
 
گرمای کافی:

با توجه به اینکه شومینه برقی بدون استفاده از دودکش گرما را مستقیماً پخش می کند، بنابراین گرما از بین نمی رود و در تمام اتاق پخش می شود.

کنترل حرارت آسان:

با استفاده از شومینه های برقی به راحتی می توانید میزان گرما را کنترل کرده و آن را کم و زیاد کنید. در واقع یک ترموستات در این دستگاه ها تعبیه شده است و می توانید دما را روی یک درجه تنظیم کنید و تمام کارها را به دستگاه بسپارید.

4. استفاده ایمن از شومینه های برقی
 
بدون گاز:

یکی از دلایلی که باعث می شود مردم از نصب شومینه های سنتی صرف نظر کنند، گازهای سمی مانند دی اکسید کربن و مونوکسید کربن در فضای خانه است. این گازها که از آنها به عنوان گازهای کشنده یاد می شود; هم برای انسان و هم برای محیط زیست خطرناک است. اما شومینه های برقی در دکوراسیون داخلی شیراز کاملا ایمن هستند. زیرا هیچ گازی از آنها متصاعد نمی شود. بنابراین اگر یکی از اعضای خانواده شما مشکلات تنفسی دارد. یک شومینه برقی برای آن بسیار مفید خواهد بود. این نوع دستگاه برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بی خطر است.

کاهش میزان اتلاف انرژی:

حدود 99 درصد برق موجود در شومینه برقی به گرما تبدیل می شود، بنابراین انرژی هدر نمی رود. اما این موضوع در شومینه های سنتی صادق نیست و مقدار زیادی گرما به صورت دود از دودکش باقی می ماند و هدر می رود.

نگهداری آسان تر:

از آنجایی که شومینه های برقی تحت تأثیر احتراق و آتش سوزی قرار نمی گیرند. نگهداری آنها راحت تر است. زیرا نیاز به نظافت و سرویس دهی در آنها بسیار کم است.

هزینه نصب کمتر:

همانطور که گفته شد هزینه نصب شومینه برقی بسیار کم است و به سادگی و با استفاده از اطلاعات دفترچه می توانید آنها را نصب کنید. اما این موضوع در شومینه های سنتی صادق نیست و ساخت و نصب آن هزینه زیادی دارد.

مصرف چوب کمتر:

علاوه بر این، استفاده از چوب به عنوان یک منبع طبیعی می تواند برای محیط زیست خطرناک باشد. علاوه بر این، گرمای حاصل از سوخت چوب تنها می تواند چند درصد از خانه را گرم کند و بقیه انرژی از دودکش خارج شده و از بین می رود.

 
معایب شومینه برقی در شیراز

معایب شومینه های برقی محدودتر از مزایای آن است. اما این دستگاه مانند سایر دستگاه ها دارای معایبی است که قبل از خرید باید از آن ها آگاه باشید:

لذت کمتر نسبت به شومینه های قدیمی
لذتی که در کنار شومینه های سنتی به دست می آورید در شومینه های برقی وجود ندارد. شعله های آن واقعی نیست و حس سوختن چوب و صدای آن در شومینه های برقی وجود ندارد. می توانید کنار شومینه های سنتی بنشینید، چوب ها را جابه جا کنید و از جرقه های آتش لذت ببرید. لذتی که در شومینه های برقی از آن محروم هستید.

گرمایش
شومینه های برقی بدون برق کار نمی کنند. در صورت قطع برق، دستگاه از کار می افتد. بنابراین، اگر برق شهر شما در طول روز قطع شود. علاوه بر شومینه های برقی، باید وسیله گرمایش دیگری نیز تهیه کنید.

حمل و نقل
اگرچه نصب شومینه های برقی آسان است. اما اگر مدل های بزرگتر را با تجهیزاتی مانند قفسه خریداری می کنید. شما نمی توانید آن را به راحتی حمل کنید.

هزینه برق
در کشورهایی که هزینه برق بالاست. استفاده از دستگاه گرمایش الکتریکی در نهایت ممکن است هزینه ها را افزایش دهد. در این کشورها بهتر است از وسایل گرمایشی دیگر استفاده شود.

از   4   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |