رزرو مشاوره
طراحی کابینت آشپزخانه در شیراز | کابینت مدرن
    
تعداد بازدید: 1410
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/6/5

کابینت های آشپزخانه مدرن یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی است. با توجه به اینکه معماری خانه ها به گونه ای است که آشپزخانه به هال متصل است، باید از کابینتی استفاده کرد که با تمام دکوراسیون ها سازگار باشد. 

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

طراحی کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک

آشپزخانه های کوچک یکی از بزرگترین دغدغه های خانم های خانه دار است و شما می توانید با طراحی کابینت هایی با فضای ذخیره سازی زیاد، از فضای آشپزخانه کوچک خود نهایت استفاده را ببرید. کابینت هایی با رنگ های روشن و سفید می توانند بهترین ایده برای آشپزخانه های کوچک باشند زیرا این رنگ های روشن فضای آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهد.طراحی کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز،یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه های کوچک است.

 


کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

مهم ترین اصلی که یک کابینت را در رده کابینت های مدرن قرار می دهد، سادگی ظاهری است. در ساخت این نوع کابینت از ام دی اف استفاده می شود و در موارد مختلف لایه ای از مواد مختلف روی آن کشیده می شود. در عین حال می توان کابینت های مدرن در شیراز را در رنگ های متنوع تولید کرد و با فضای داخلی خانه هماهنگ کرد.

برخی از مهم ترین ویژگی های کابینت مدرن در شیراز عبارتند از:

_مطابق با سبک های امروزی
_ظاهر بسیار ساده
_امکان امتداد تا سقف
_بدون دسته یا با دسته ساده
_حفظ یکپارچگی در ساخت و نصب آن
_قیمت متناسب با کیفیت
_امکان نصب تعداد زیادی کشو طولی در طراحی آن
_فضا و کارایی زیاد
_شکل هندسی بسیار ساده
_نیاز نداشتن به مراقبت زیاد 
_نظم بیشتر در فضای آشپزخانه


انواع کابینت مدرن

کابینت های مدرن در شیراز به 4 دسته تقسیم می شوند:

کابینت های شیشه ای مدرن
دارای سطح براق به دلیل وجود ورق های شیشه ای بر روی سطح کابینت 

از ام دی اف ساخته شده و روی آن با یک لایه شیشه پوشانده شده

روکش های مورد استفاده: اکریلیک، پلی گلاس و هایگلاس 

به دلیل روکش روی کابینت های شیشه ای مدرن، سطحی شیشه ای و براق روی آن ها ایجاد می شود، به همین دلیل افراد زیادی به آن علاقه مند هستند. این سطح شیشه ای علاوه بر زیبایی چشمگیر، در نگهداری آسان آن نیز نقش مثبتی دارد.

در ایران انواع کابینت های شیشه ای ایرانی و ترکی را می توانید پیدا کنید که هر دو کیفیت خوبی دارند. تفاوت کابینت ترکی و ایرانی بیشتر به کد رنگ آنها مربوط می شود. یکی از جذابیت هایی که فقط در کابینت های مدرن درشیراز وجود دارد این است که می توانید از چهارچوب در چیدمان آنها استفاده کنید. مقاومت بالا در برابر رطوبت و خط و خش یکی از مهمترین مزایای کابینت های گلاس است.

کابینت های مدرن برجسته

کابینت های فوق برجسته مدرن در شیراز که از آنها با نام فرامید نیز یاد می شود، معمولاً با ضخامت حدود 16 میلی متر تولید می شوند. در ساخت این نوع کابینت از ام دی اف استفاده شده و روکش کره ای روی آن اجرا شده است. منبع الهام برای کابینت پرمخاطب، کابینت ایتالیایی کلیف است و به همین دلیل شباهت زیادی به این نوع کابینت دارد. کابینت فوق برجسته،کم هزینه ترین را در بین انواع کابینت های مرغوب در شیراز دارد.

اگر علاقه مند به داشتن گره چوب در ظاهر کابینت خود هستید مدل فوق را انتخاب کنید زیرا می توانید از گره چوب مصنوعی در طراحی آن استفاده کنید. شاید بد نباشد بدانید که مدل برجسته یکی از پرفروش ترین مدل های کابینت در ایران است.

کابینت مدرن دو رنگ

یکی از بهترین راه ها برای جذاب کردن دکوراسیون داخلی آشپزخانه و منزل استفاده از آینه در کابینت هاست. طراحان داخلی حرفه ای نیز این انتخاب را توصیه می کنند زیرا بدون پرداخت هزینه زیاد کابینت های زیباتری خواهید داشت. از طرفی این امر کمک می کند تا کابینت ها به راحتی با سایر لوازم منزل شما هماهنگ شوند، زیرا معمولاً دورنگ بیشتر از رنگ های دیگر در دکوراسیون داخلی خانه های امروزی دیده می شود.

دقت کنید که اگر می خواهید از کابینت دورنگ استفاده کنید، یکی از رنگ ها سفید یا کرم باشد تا نور در محیط آشپزخانه بهتر منعکس شود. تنوع کمی در گزینه های شما برای انتخاب رنگ اول وجود دارد، اما شما در انتخاب رنگ دوم آزاد هستید. بسته به اینکه رنگ اصلی آشپزخانه شما چیست، می توانید رنگ دوم را برای کابینت های دو رنگ خود انتخاب کنید.

انتخاب محل استفاده از دورنگ به سلیقه شما و البته نظر طراح داخلی بستگی دارد. ساده ترین راه این است که کمدهای دیواری را یک رنگ داشته باشید و از رنگ دوم برای کابینت های زمینی استفاده کنید. معمولا در این روش رنگ روشن تری را برای کمد دیواری انتخاب می کنند. یکی دیگر از روش های رایج این است که کابینت ها روی هر دیوار به یک رنگ باشند. در نهایت با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را برای چیدمان کابینت آشپزخانه انتخاب کنید.

کابینت ملامینه مدرن
ساخته شده از ام دی اف و روکش ملامینه 

مقاوم در برابر رطوبت

مقاوم در برابر ضربه

 کابینت ملامینه در شیراز یکی از معدود کابینت های ارزان قیمت در بازار است که در ایران نیز تولید می شود و کیفیت قابل قبولی دارد. معمولا همه جا اولین گزینه برای ساخت کابینت ورق ام دی اف است.

کابینت های ملامینه تا حدودی از دسته کابینت های مدرن جدا شده است زیرا وجود برآمدگی های کوچک باعث دور شدن آن از سادگی محض شده است. می توانید طرح دورنگ را با استفاده از کابینت های ملامینه اجرا کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

 

 

از   5   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |