رزرو مشاوره
خرید و قیمت شومینه های برقی در شیراز
    
تعداد بازدید: 100
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/2/29

شومینه برقی با زیبایی، راحتی و امکانات فنی خود گزینه مناسبی برای خانه هایی است که به دنبال گرمای سریع و جذابیت هستند. شومینه های برقی یکی از بهترین گزینه ها برای گرم کردن محیط هستند. این نوع شومینه ها نسبت به سایر وسایل گرمایشی مزایای زیادی دارند و در هر فصلی از سال قابل استفاده هستند.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09023027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

-----------------------------------------------------------

شومینه برقی و انواع آن در شیراز

آیا تا به حال با طراحی و انواع شومینه ها آشنا بوده اید؟ آیا می دانستید که شومینه از وسایل گرمایشی محسوب می شود و کاربرد زیبایی در معماری منازل دارد. اگر به دنبال خرید یک شومینه لوکس برای منزل خود هستید، باید مدلی را انتخاب کنید که با خانه شما همخوانی داشته باشد، به این معنی که طرح شومینه باید کاملا با وسایل خانه و در عین حال با محل زندگی شما سازگاری داشته باشد. بهترین انتخاب در حال حاضر شومینه های برقی مدرن خواهند بود، اما اگر فضای زندگی شما سنتی است، می توانید از شومینه های برقی کلاسیک استفاده کنید.

مزایای شومینه برقی در شیراز

  • نصب شومینه برقی در شیراز فوق العاده آسان است و برای نصب آن نیازی به استفاده از دودکش یا لوازم جانبی دیگر مانند شیلنگ گاز نیست.
  • تنوع زیاد در طراحی و اندازه، استفاده از آن را برای فضاهایی با ابعاد و مساحت های کوچک و بزرگ آسان کرده است.
  • اکثر شومینه های برقی در شیراز دارای سیستم کنترل از راه دور هستند. با استفاده از این گزینه می توانید به راحتی این دستگاه را خاموش یا روشن کنید و با فشار دادن دکمه های کنترلی، سطح گرمای هر قسمت از خانه را کم و زیاد کنید. طرح های شومینه برقی مدرن معمولا این ویژگی را دارند.
  • عملکرد این محصول به گونه ای است که عمر بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد. در ساختار این نوع وسایل گرمایشی از سوخت هایی مانند چوب، گاز و ... استفاده نمی شود.
  • یکی دیگر از مزایای شومینه برقی در شیراز این است که به دلیل نداشتن دودکش، تمام گرمای تولید شده را وارد محیط اطراف می کند. به این ترتیب تمام انرژی الکتریکی دریافتی به گرما تبدیل می شود و هدر نمی رود.

 

معایب شومینه برقی در شیراز

  • یکی از معایب شومینه برقی این است که به دلیل روشن شدن مداوم آن در فصول سرد سال هزینه برق مصرفی به شدت افزایش می یابد که ممکن است در مقایسه با هزینه چوب یا گاز کمتر یا بیشتر شود. البته این بستگی به تنظیم دمای شومینه دارد. بهتر است دما را طوری تنظیم کنید که حدود 700 تا 800 وات برق در ساعت مصرف شود.
  • درست است که انواع دیگر شومینه ها مشکلاتی مانند دود، گرفتگی دودکش، نشت گاز و ... دارند اما شومینه های برقی کاملا ایمن نیستند. بنابراین باید هر چند وقت یکبار اتصالات الکتریکی آن را چک کنید زیرا در صورت بروز مشکل احتمال برق گرفتگی وجود دارد.
  • یکی دیگر از معایب شومینه برقی نداشتن حس واقعی آتش است. دیگر نمی توان کنار این شومینه نشست و از شعله ور شدن آتش و تماشای آن لذت برد. شاید به همین دلیل است که مردم تمایل به خرید شومینه گازی دارند.

چرا شومینه برقی انتخاب خوبی است؟

اول از همه، اگر به دنبال گرما و زیبایی آنی در خانه خود هستید، شومینه برقی یک گزینه عالی است. شومینه های برقی هم جنبه زیبایی و بصری دارند و هم سیستم گرمایشی که می توان در فصول سرد از هیتر و در فصول گرم از ظاهر زیبای آن استفاده کرد. به همین دلیل به این شومینه ها شومینه های 4 فصل نیز گفته می شود.

 
انواع شومینه برقی در شیراز

شومینه ها در انواع مختلفی موجود هستند که شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید. برخی از انواع شومینه برقی عبارتند از:

شومینه دیواری برقی: این نوع شومینه ها را می توان به راحتی روی دیوار نصب کرد.

شومینه های برقی ایستاده: این نوع شومینه ها را می توان روی زمین قرار داد.

شومینه کابینت برقی: این نوع شومینه ها در داخل کابینت قرار می گیرند.

شومینه های برقی معلق: این نوع شومینه ها از سقف آویزان می شوند.

نکاتی که قبل از خرید باید بدانید:

فضای مناسب: ابعاد شومینه برقی را با مساحت منزل خود هماهنگ کنید.
توان حرارتی: بر اساس اندازه فضا، توان حرارتی مورد نیاز را محاسبه کنید.
طراحی و سلیقه: فراموش نکنید که شومینه برقی نیز به عنوان یک قطعه دکوری وارد خانه می شود. پس طرحی را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.

 
نحوه انتخاب شومینه برقی

برای انتخاب و خرید شومینه مناسب باید به نکات زیر توجه کرد:

اندازه: شومینه باید با توجه به اندازه فضای مورد نظر انتخاب شود.
قیمت: شومینه های برقی در قیمت های مختلف موجود می باشد.
ویژگی ها: شومینه های برقی ویژگی های متفاوتی دارند که باید با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنید.

اجزای تشکیل دهنده شومینه های برقی در شیراز
شومینه برقی از چهار قسمت تشکیل شده است:

بخشی مربوط به گرمایش آن: از فن و بخاری ساخته شده و مکانیزم آن مانند سشوار است. جریان الکتریکی از المنت حرارتی (هیتر) عبور می کند و فن باد را به سمت این المنت ها می برد در نتیجه گرمای آن به صورت باد گرم به بیرون پرتاب می شود. بخاری، پنکه استوانه ای، بیشترین مصرف برق مربوط به این قسمت است.

بخش مربوط به صفحه نمایش:
قسمت دیگر مربوط به نمای شعله و نور آن است. یک موتور دنده کوچک با دورهای کم، سیم آهنی که تیغه هایی از پلاستیک رفلکس به اطراف آن وصل شده است. شیشه مات، هیزم مصنوعی و تعدادی لامپ ال ای دی. موتور می پرد و محوری را که تیغه های آینه به آن متصل شده اند می چرخاند. این باعث می شود که نور LED ها روی شیشه ای که مات شده است بیفتد. بازتاب نور لامپ های LED شبیه شعله است. یک سری LED دیگر پشت هیزم مصنوعی نصب می شود که باعث می شود هیزم روشن به نظر برسد.

 

کنترل و مدیریت شومینه:

این قسمت شامل برد اصلی، گیرنده های نوری و رادیویی شومینه، ریموت، پنل، آداپتور یا منبع تغذیه می باشد.

بدنه و قاب:

قسمت بعدی این تقسیم بندی بدنه شومینه، نگهدارنده های آن و قاب جلویی آن است.

خرید و قیمت شومینه برقی در شیراز

شومینه های برقی بر اساس ابعاد و امکاناتی که بروی آن نصب شده، قیمت گذاری می شوند. در برخی موارد که ابعاد شما خارج از ابعاد تولیدی باشد قیمت برحسب ابعاد مورد نظر محاسبه و به شما اعلام می شود. تفاوت کارهای سفارشی فقط در مدت زمان تحویل آن است که بطور معمول 30 روز کاری زمان می برد. شما می توانید برای خرید و بازدید حضوری از شوروم ما با مشاوران ما هماهنگ شوید.

جمع بندی:

شومینه برقی با زیبایی، راحتی و امکانات فنی خود گزینه مناسبی برای خانه هایی است که به دنبال گرمای سریع و جذابیت هستند. شومینه های برقی یکی از بهترین گزینه ها برای گرم کردن محیط هستند. این نوع شومینه ها نسبت به سایر وسایل گرمایشی مزایای زیادی دارند و در هر فصلی از سال قابل استفاده هستند.

از   3   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |