رزرو مشاوره
طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی شیراز - شرکت برنا
    
تعداد بازدید: 239
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1402/2/28

یکی از مزایای طراحی و مدلسازی این است که به ترکیب رنگ، نور و چیدمان در محیط کمک می کند تا هماهنگی و تناسب داشته باشد. به عبارتی در یک طراحی کامل و ایده آل می توان ارتباط بین اجزای یک دکور را به صورت ملموس یا ناملموس احساس کرد. این رابطه بین اجزا است و منجر به تمایز در اجرای با برنامه و بدون برنامه خواهد شد. شرکت برنا مفتخر است که با بررسی و تحلیل سلیقه مشتریان خود، در چارچوب اصول و قواعد معماری داخلی و آنچه مربوط به دکوراسیون داخلی است، طراحی می کند.

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

 برای مشاهده لیست دکوراسیون های داخلی در شیراز اینجا کلیک نمایید.

طراحی و مدلسازی سه بعدی دکوراسیون داخلی در شیراز

طراحی و مدل سازی در دکوراسیون داخلی واقعا نقش مهمی دارد. تنها با مدل سازی و طراحی یک فضا است که می توان تصمیم نهایی را برای اجرای دکوراسیون یک فضا گرفت. زیرا اجرا بدون طراحی وهر کاری که بدون برنامه ریزی و طراحی انجام می شود در نهایت ما را از هدف دور می کند و به نتیجه مورد انتظار نمی رسد. بهترین و مجرب ترین تیم های طراحی دکوراسیون در شیراز هستند و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته طراحی و مدل سازی به برنامه ها و رویاهای شما جامه عمل می پوشانند. طراحی و مدل سازی صدها پروژه دکوراسیون داخلی که تعدادی از آنها را در صفحه پروژه های این شرکت مشاهده می کنید موید رزومه قوی این شرکت در زمینه طراحی و مدل سازی دکوراسیون داخلی می باشد. جهت مشاوره، بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی با شماره فوق تماس حاصل فرمایید.

مدل سازی سه بعدی در شیراز

در مدل سازی سه بعدی، طراحان نقاطی را در فضای سه بعدی تعریف می کنند و این نقاط را به یکدیگر متصل می کنند تا سطوحی ایجاد کنند که سوژه را در دنیای واقعی تداعی کند. مدل سازی سه بعدی معمولاً برای شبیه سازی محصول یا ایجاد محیط مورد نظر و حل مشکلات احتمالی قبل از تولید و اجرا استفاده می شود. مدل سازی سه بعدی می تواند ما را به اهداف و نظرات خود نزدیک کند و جزئیات را بسیار دقیق ترسیم کند، به همین دلیل بسیار مهم است و به دلیل طبیعی بودن فایل های نهایی توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند. این کار بسیار تخصصی است و باید با نرم افزارهای پیشرفته مدلسازی و توسط متخصصان طراحی داخلی انجام شود.

مدل سازی دیجیتال سه بعدی فرآیندی است که به شما امکان می دهد پروژه های مختلف خود را قبل از ساخت و تولید در دنیای واقعی تجسم کنید.طرح خود را به صورت مجازی بررسی کنید و از زوایای مختلف تحلیل و تصحیح کنید. این ویژگی به تنهایی یک مزیت بسیار ارزشمند برای تمامی طراحان صنعتی، معماران و طراحان، طراحان گرافیک، هنرمندان، صنعتگران و هر مدیر پروژه و مهندسی است. به عبارت دیگر مدلسازی سه بعدی کامپیوتری فرآیند ساخت مدل کامپیوتری پروژه به گونه ای است که مشخصات و جزئیات مورد نظر پروژه را برای مشاهده، مطالعه، آموزش یا نمایش ارائه می کند.

در واقع طراحی سه بعدی درشیراز، شبیه سازی یا بازسازی کامپیوتر و مدل دیجیتالی پروژه توسط کامپیوتر (کالا، محصولات، خدمات) با نسبت مشخص و تعریف شده شباهت با پروژه واقعی (شباهت فرم، شباهت فنی، شباهت عملکردی) است. مدل سازی سه بعدی بهترین و کارآمدترین روش برای ارائه محصول یا فضای مورد نظر برای اهداف تبلیغاتی است. مدل سازی سه بعدی در بسیاری از رشته ها و زمینه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کاربردهای فراوانی دارد. 

 

نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی دکوراسیون داخلی 

برای مدلسازی سه بعدی بسته به نیاز مشتری از نرم افزارهای مهندسی مختلف استفاده می شود. از معروف ترین این نرم افزارها می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

3ds Max، Sketch Up، Maya، Revit و Auto Cad


دکوراسیون سه بعدی منزل در شیراز
یکی از مزایای طراحی و مدلسازی این است که به ترکیب رنگ، نور و چیدمان در محیط کمک می کند تا هماهنگی و تناسب داشته باشد. به عبارتی در یک طراحی کامل و ایده آل می توان ارتباط بین اجزای یک دکور را به صورت ملموس یا ناملموس احساس کرد. این رابطه بین اجزا است و منجر به تمایز در اجرای با برنامه و بدون برنامه خواهد شد. شرکت برنا مفتخر است که با بررسی و تحلیل سلیقه مشتریان خود، در چارچوب اصول و قواعد معماری داخلی و آنچه مربوط به دکوراسیون داخلی است، طراحی می کند.

برنادکور با نرم افزار 3D Max و موتور رندر Vray با کیفیت عالی در مراحل بعدی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و پس از چندین بار آزمون و خطا برای رسیدن به آنچه در ذهن مشتریان است، فضایی زیبا و مطابق با اصول معماری علاوه بر تسریع در اجرای طرح، می تواند پروژه را به صرفه ترین شکل به پایان برساند و رضایت مشتریان خود را جلب کند.

امروزه استفاده از روش های قدیمی و طراحی با دست و خط کش در سطح وسیع تقریباً از بین رفته است و تمامی طراحان و معماران سعی در ارائه پلانی نزدیک به واقعیت با استفاده از نرم افزارهای جدید در طراحی دارند. یکی از مزایای استفاده از نرم افزارهای سه بعدی در طراحی این است که طراح زمان کمتری را صرف طراحی می کند و قبل از شروع پروژه می توان نتیجه نهایی را به صورت انیمیشن یا عکس مشاهده کرد. طراحی سه بعدی آشپزخانه در شیراز نیز به همین صورت قابل انجام است.

طراحی سه بعدی دکوراسیون ساختمان در شیراز
دکوراسیون داخلی خانه شامل طراحی و چیدمان محیط داخلی سازه و همچنین طراحی و نورپردازی ساختمان می باشد. امروه نرم افزارهای متعددی جهت طراحی وجود دارد تا بتوان با استفاده از آن دید بهتری از سازه به کارفرما نشان داد. در واقع با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی می توان تصویری دقیق و واضح از آنچه که قرار است ساخته شود در اختیار کارفرما قرار داد. برای مثال قبل از ساخت کابینت و کمد می توان با چنین برنامه هایی پلان سه بعدی ساختمان را ساخت. طرح و رنگ متریال مورد نظر را طراحی و در صورت تایید کارفرما به مرحله اجرا رساند. این نوع طراحی به کارفرما این امکان را می دهد که قبل از شروع کار به طرح های ایجاد شده تسلط کامل داشته باشد.

طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی از نظر معماری

از نظر معماری، طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی در معماری را می توان تلفیقی از هنر و صنعت در ساخت و ساز ساختمان دانست. همانطور که می دانید بهینه سازی محیط داخلی سازه برای بهره برداری ساده یکی از ضرورت های اجتناب ناپذیر در امر معماری و دکوراسیون می باشد. بنابراین طراحی داخلی باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر کارکرد مداوم در حین استفاده، امکان تعمیر و تعویض نیز در آن ایجاد شود.

طراحی سه بعدی ساختمان مسکونی در شیراز

طراحی سه بعدی ساختمان به دلیل سهولت در مشاوره و طراحی نزدیک به واقعیت و همچنین اعمال سلیقه کارفرمایان محترم در طراحی خانه و تبدیل نقشه های معماری دو بعدی مانند پلان ها با ابعاد و اندازه ها به عکس یا فیلم و همچنین انتخاب آسان تر از رنگ و متریال در طراحی داخلی استفاده می شود. گروه ساختمانی برنا با استفاده از جدیدترین نرم افزار طراحی سه بعدی، طرح مورد نظر را با کیفیت مطلوب و بسیار نزدیک به واقعیت در اسرع وقت ارائه می دهد. کارفرما در آینده با مشاوره طراحان گروه ساختمانی برنا طرح خود را به اجرا نزدیک خواهد کرد. نقشه های نهایی تبدیل به نقشه های اجرایی شده و در اختیار تیم اجرایی گروه ساختمانی برنا قرار می گیرد. مزیت اصلی ارائه طرح سه بعدی قبل از اجرا به کارفرما، تجسم نهایی طراحی داخلی خانه و همچنین برآورد هزینه اجرای طرح است. طراحی سه بعدی ساختمان به طور کلی شامل طراحی سه فضای مختلف ساختمان است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند:

1- طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل در شیراز

طراحی سه بعدی دکوراسیون منزل با هدف ثبت ایده های دکوراتیو و با مقیاس واقعی و کاربردی انجام می شود. مثلاً شخصی تصمیم گرفته است خانه خود را بازسازی کند. با مشاوره اولیه با کارشناس و طراح داخلی، ایده های اولیه را در ذهن خود مرور می کند، اما نمی تواند تجسم واقعی آنچه قرار است ساخته شود را در ذهن خود پیاده کند. طراحی سه بعدی دکوراسیون منزل به افراد این امکان را می دهد که طرح نهایی آنچه قرار است اجرا شود را ببینند. از رنگ و نوع متریال و عناصر تزئینی گرفته تا چیدمان مبلمان، همه در نرم افزارهای سه بعدی قابل نمایش هستند. همچنین اگر فردی قصد استفاده از لمینت برای کف منزل خود دارد و در انتخاب طرح و رنگ مردد است، با استفاده از نرم افزار طراحی ساختمان سه بعدی به راحتی می توانید تمامی طیف های رنگی مناسب با سبک طراحی داخلی را مدل سازی کنید. مدل سازی سه بعدی ساختمان حتی در چیدمان مبلمان منزل، انتخاب ابعاد و اندازه ها بسیار کاربردی است.

2- طراحی سه بعدی محوطه ساختمان در شیراز

یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزار مدلسازی سه بعدی در محوطه سازی ساختمان می باشد. طراحی سه بعدی محوطه که به آن طراحی منظر می گویند یکی از شاخه های اصلی طراحی ساختمان های سه بعدی با استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی می باشد. قرار دادن درختان، فضای سبز و همچنین طراحی استخر روباز، ساخت، نصب آلاچیق و همچنین نورپردازی محوطه از شبیه سازی و مقیاس بندی اجرایی محوطه یکی از کاربردهای نرم افزار طراحی سه بعدی می باشد. در بسیاری از موارد اگر از نرم افزار طراحی سه بعدی برای طراحی محوطه استفاده نشود، طرح نهایی با توجه به تلرانس های ساختمان با آنچه در ذهن کارفرما تجسم می شود دچار مشکل می شود. این مشکل به خصوص در بحث پارکینگ مشاهده شده است. طراحی پارکینگ قوانین خاصی دارد که در صورت عدم رعایت آن، پارک خودرو یا گردش خودرو با مشکل مواجه خواهد شد.

3- طراحی سه بعدی نمای ساختمان در شیراز

در ساختمان های نوساز قبل از اخذ پروانه ساخت باید نمای ساختمان به صورت سه بعدی طراحی شود. با توجه به حساسیت شهرداری ها در شهرسازی، در صورتی که طراحی سه بعدی نمای ساختمان با آنچه اجرا شده یکی نباشد، پایان کار به پروژه تعلق نمی گیرد. این حساسیت در مورد نمای ساختمان تا حدی است که مثلاً اگر در پلان سه بعدی از چوب استفاده می شود، کارفرما باید حتماً از چوب استفاده کند و در صورت استفاده از مصالح مشابه مانند سرامیک، چینی و طرح چوب اخذ پایان کار دشوار خواهد بود.

همچنین ابعاد و اندازه ها باید دقیقاً مطابق با آنچه در پلان است باشد. مهندس ناظر ساختمان که از طرف شهرداری نظارت بر ساختمان را بر عهده دارد در صورت تخلف از ابعاد طرح سه بعدی به شهرداری گزارش می دهد و مالک مجبوراست که هزینه تعمیرات را پرداخت کند در غیر این صورت مهندس ناظر موظف است از ادامه ساخت و ساز جلوگیری کند.

 

 

از   3   رای
10

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |