رزرو مشاوره
طراحی تی وی وال با رنگ چوب در شیراز
    
بازدید: 21
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال در شیراز

یکی از جذاب ترین متریال ها برای طراحی تی وی وال چوب می باشد، اما استفاده و کاربرد آن نسبت به ابعاد منزل متفاوت است. به عنوان مثال، معمولاً در طراحی تی وی وال برای خانه های متحرک و کوچک از متریال چوب استفاده نمی شود. زیرا چوب خطای دید ایجاد می کند و محیط را کوچکتر نشان می دهد. اما در نظر داشته باشید که چون چوب یک عنصر طبیعی است، حس آرامش را به محیط می دهد.

همچنین استفاده از آجر را در طراحی تی وی وال فراموش نکنید زیرا می توانید از آجر سفید نیز استفاده کنید. که باعث افزایش فضا و آرامش می شود. همانطور که می دانید طراحی تی وی وال در شیراز انواع مختلفی دارد که شامل طراحی تی وی وال کلاسیک در شیراز و طراحی تی وی وال مدرن در شیراز می باشد.

طراحی تی وی وال کلاسیک در شیراز

بهتر است از سبک تی وی وال کلاسیک در خانه هایی با طرح های سلطنتی استفاده شود، زیرا این سبک به سبک رومی نیز معروف است. به عنوان مثال در متریال این سبک معمولا از سنگ استفاده می شود. همچنین در طراحی تی وی وال کلاسیک شیراز از خطوط منحنی پیچیده تری استفاده شده است. همچنین اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید، می توانید از طرح تی وی وال چوبی استفاده کنید. البته در این طرح باید از چوب تیره استفاده کنید. 

طراحی تی وی وال مدرن در شیراز

اگر از دوستداران طراحی تی وی وال ساده در شیراز هستید، بهتر است طراحی تی وی وال مدرن در شیراز را انتخاب کنید. زیرا در این طرح معمولا از متریال ساده تری نسبت به طرح های دیگر استفاده می شود. این متریال قیمت کمتری دارد و با انتخاب این سبک می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. همچنین در طراحی مدرن تی وی وال در شیراز معمولا از طرح هایی با خطوط ساده و صاف استفاده می شود. که زیبایی را در سادگی دو چندان می کند، همچنین این طرح تی وی وال ساده و شیک طرفداران بیشتری در بین جوانان دارد. 

تی وی وال چوبی مدرن در شیراز

این روزها سبک های مینیمالیستی یا مدرن طرفداران زیادی به خصوص در بین جوانان پیدا کرده اند. سادگی، خلوص و شفافیت از مهم ترین ویژگی های سبک های مدرن است. اگر قصد انتخاب تی وی وال مدرن را دارید، بهتر است دکوراسیون اطراف، دیوارها، مبلمان و لوازم جانبی را با رنگ های روشن ترکیب کنید. زیرا در این طراحی فضای کار باید کاملا سفید باشد تا محیط به خوبی روشن شده و با تی وی وال هماهنگ باشد. در مورد تی وی وال مدرن این نوع طراحی مربوط به یک طرح یا نحوه نصب تلویزیون یا نمایشگر بر روی دیوار است که به صورت مدرن و زیبا انجام شده است. این طرح معمولاً شامل خطوط ساده و اشکال هندسی است که با استفاده از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه یا سنگ اجرا می شود. تی وی وال مدرن چوبی در شیراز به صورت یکپارچه طراحی شده است که معمولا شامل قطعاتی برای قرار دادن تلویزیون، دستگاه های صوتی و سایر تجهیزات مربوطه می باشد.

اجرای دیوار چوبی تلویزیون در شیراز

برای داشتن تلویزیون دیواری زیباتر و کاملتر بهتر است ایده های کارآمد را با هم مرور کنید. اگر فضای کوچکی دارید بهتر است در فضای خصوصی اطراف تی وی وال قفسه های دیواری طراحی کنید. قرار دادن تلویزیون بالای شومینه نیز ایده جالبی خواهد بود. این ایده برای کسانی که می خواهند از دیوار شومینه خود استفاده کنند مناسب است.
استفاده از گل و گیاه در اطراف دیوار تلویزیون نه تنها آن را زیباتر می کند، بلکه حس تازگی را در حین تماشای تلویزیون به شما منتقل می کند.
اگر تلویزیون شما نسبتا کوچک است و قاب عکس را روی دیوار نصب کرده اید، بهتر است تلویزیون دیواری کوچک خود را در میان آنها قرار دهید تا به بخشی از گالری تبدیل شود.
اگر خانه نقلی دارید استفاده از دیوارهای تلویزیون کشویی نقش موثری در دکوراسیون منزل شما دارد.
خرید ست دیواری تلویزیون و قفسه دیواری هارمونی خاص و منحصر به فردی را در خانه ایجاد می کند و به فضای ذخیره سازی خانه کمک می کند. این ایده یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |