رزرو مشاوره
بهترین مدل های کابینت مدرن در شیراز
    
بازدید: 46
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی کابینت مدرن و خاص در شیراز

گفته می شود طرح های کابینت آشپزخانه ظاهری ساده و به دور از تجمل دارند. کابینت های مدرن در شیراز بر خلاف سبک کلاسیک از منبت و نقش برجسته در طراحی خود استفاده نمی کنند. این کابینت ها دارای سطحی صاف، صیقلی بوده و در طراحی آن از حداقل تزئینات و جزئیات غیر ضروری استفاده شده است. علاوه بر ظاهر ساده، کابینت های مدرن بسیار جادار هستند. در واقع در طراحی کابینت مدرن بیشتر به کاربرد آن توجه شده است تا ظاهر آن; این به معنای مقدار فضایی است که می توانید برای مرتب کردن وسایل خود استفاده کنید. آنها اغلب برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. زیرا از پوشش هایی استفاده می کند که بازتاب نور را افزایش داده و فضا را بزرگتر نشان می دهد. علاوه بر این، آنها بسیار جادار هستند.

مزایا و معایب کابینت های مدرن در شیراز

قبل از خرید کابینت برای آشپزخانه خود باید از مزایا و معایب آن ها آگاه باشید تا خرید مطمئن تری را تجربه کنید. آنها را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

مزایای کابینت مدرن در شیراز

قیمت کابینت های مدرن ارزان تر از کابینت های کلاسیک است. تنوع رنگ بسیار بالایی دارند و به راحتی می توانید رنگ یا رنگ های مورد نظر خود را سفارش دهید. انواع و مواد مختلفی دارند. به عنوان مثال، ما کابینت های شیشه ای به این سبک داریم، در حالی که کابینت های کلاسیک از چوب ساخته شده اند. جزئیات تزئینی در کابینت های مدرن دیده نمی شود. از جمله این جزئیات می توان به ستون و تاج اشاره کرد.
کابینت های مدرن به راحتی تمیز می شوند. زیرا سطح صافی دارند و به راحتی با دستمال آب گرم تمیز می شوند. لک و اثر انگشت را نشان نمی دهد.

معایب کابینت های مدرن در شیراز

نسبت به گرما و رطوبت بسیار حساس هستند.
این سبک از کابینت به اجسام نوک تیز مانند چاقو بسیار حساس است و خط و خش را نشان می دهد.
اگر یکی از درها آسیب دیده باشد، قابل تعویض نیست.

سبک مقابل کابینت مدرن، کلاسیک نامیده می شود. برخلاف سادگی که در کابینت های مدرن وجود دارد، سبک کلاسیک پر از طرح و منبت است. در سبک کلاسیک می توانید کابینت های چوبی داشته باشید. حالا به صورت روکش یا کابینت چوبی با درب تمام چوب. تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک به این دو مورد محدود نمی شود. این دو سبک در نوع پوشش، رنگ هایی که معمولا استفاده می شود و نوع انعکاس نور با هم تفاوت دارند.

درکابینت مدرن، برخلاف مدل سنتی، استفاده از جزئیات و سادگی آن موضوع اصلی است. اگرچه جزئیات زیبا و جذابی در این سبک به چشم می خورد، اما تمامی جزئیات به کار رفته در آن دارای تزئینات مینیمال بوده و کاربردی بودن این نوع کابینت بیش از زیبایی آن اولویت خواهد داشت.

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی آشپزخانه در شیراز می شود، می توان به سراغ مدل ها و طرح های مختلف کابینت رفت، اما به طور کلی همه آنها به دو صورت کابینت کلاسیک و کابینت مدرن تقسیم می شوند.

کابینت را می توان یکی از اجزای اساسی هر آشپزخانه ای دانست و در صورت نبودن آن، محیط آشپزخانه خالی و ناقص است و به نظر می رسد فضای آشپزخانه به هم ریخته است و هیچ یک از وسایل در جای خود نیست. بنابراین یکی از مسائل ضروری آشپزخانه، کابینت هایی است که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون داخلی و سبک خانه باشد و ظاهری آراسته و زیبا در محیط خانه ایجاد کند.

برای معرفی بهتر کابینت کلاسیک و مدرن باید بگوییم که در طراحی کابینت کلاسیک به موضوع زیبایی و جزئیات ظاهری آن توجه زیادی می شود. معمولا در کابینت کلاسیک حکاکی ها و زرق و برق های زیادی دیده می شود و فضای سلطنتی را در ذهن ایجاد می کند. اما در کابینت سبک مدرن جزئیات غیر ضروری حذف شده و سادگی اهمیت بیشتری دارد. دو سبک کلاسیک و مدرن باعث ظهور سبک های دیگری در طراحی کابینت آشپزخانه خواهد شد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |