رزرو مشاوره
طراحی کابینت مدرن سفید در شیراز
    
بازدید: 63
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

کابینت مدرن پرطرفدارترین سبک در شیراز

امروزه کابینت آشپزخانه مدرن طرفداران زیادی دارد. از نظر قیمت، این سبک از کابینت یکی از کابینت های مقرون به صرفه است. سبک کابینت مدرن شامل مدل های مختلف از متریال های متنوع در صدها رنگ مختلف است. کابینت به سبک مدرن یک کابینت آشپزخانه ساده، جادار و مقرون به صرفه است که چشمان شما را به دنیای اسرارآمیز طراحی های خلاقانه و شیک مدرن باز می کند.

طراحی کابینت مدرن سفید در شیراز گزینه ای مناسب برای افرادی است که از شلوغی طرح های کلاسیک متنفر هستند. اما کابینت مدرن دارای نقاط ضعف اساسی نیز می باشد که یکی از آنها ظاهر ساده با حداقل تزئینات است. برخی از جدیدترین انواع کابینت مدرن شامل کابینت پله ای، کابینت نبشی و... می باشد که با هم به بررسی آنها می پردازیم.  پس با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد این کابینت های ساده و جذاب پاسخ دهیم.

انواع کابینت مدرن در شیراز

کابینت های مدرن معمولا سطح صاف و یکدستی دارند و هیچ طرحی روی درب آن ها دیده نمی شود. هرچه این کابینت ها ساده تر و یکدست تر باشند، مدرن تر هستند. چوب، لمینت، شیشه و انواع فلزات نقش مهمی در روند تولید کابینت های مدرن دارند. تنوع رنگ بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت های مدرن است. در این سبک بر خلاف سبک های کلاسیک محدودیت رنگ چندانی وجود ندارد و می توان از کابینت هایی با رنگ های شاد، پرانرژی و حتی نامتعارف استفاده کرد. در یک کابینت شیک و مدرن از تاج و پایه های طرح دار استفاده نمی شود، دسته ها ساده هستند و یا این کابینت ها اصلا دسته ندارند و لبه های آنها قاب یا لوازم جانبی ندارد.

کابینت مدرن به چهار دسته مختلف تقسیم می شود. این چهار سبک عبارتند از:کابینت هایگلاس، کابینت های فرامید، کابینت های ملامینه و کابینت های مدرن دو رنگ.

کابینت های مدرن برای چه آشپزخانه هایی مناسب هستند؟

شما می توانید در هر نوع آشپزخانه ای از کابینت های مدرن استفاده کنید، مخصوصا آشپزخانه هایی که سایر اجزای دکوراسیون آن مدرن هستند. این کابینت ها با طراحی شیک و ساده خود در کنار توجه به جزئیات ریز در طراحی، زیبایی و جذابیت را به هر نوع فضایی می بخشند. اما به خصوص کابینت های مدرن برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب تر هستند. زیرا طراحی ساده و کاربردی آنها فضای آشپزخانه را بزرگتر کرده و فضای بیشتری را برای چیدمان وسایل و استفاده شما فراهم می کند. به همین دلیل کابینت های مدرن یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های کوچک و خانه های آپارتمانی هستند.

به طور کلی کابینت های مدرن برای افرادی مناسب است که به دنبال آشپزخانه ای با دکوراسیونی شیک، ساده و کاربردی هستند. همچنین استفاده از کابینت های مدرن در آشپزخانه های سبک کلاسیک و نئوکلاسیک غیرممکن نیست. اگرچه ممکن است این موضوع در ابتدا غیرعادی به نظر برسد، اما به دلیل طراحی ساده کابینت های مدرن، می توانید به راحتی این سبک را با سایر سبک های دکوراسیون ترکیب کنید و آشپزخانه ای بسیار جذاب ایجاد کنید که با سبک دلخواه شما در تعامل است. بنابراین با کمک رنگ ها و متریال های مختلف کابینت های مدرن می توانید آشپزخانه ای زیبا و کاربردی در هر سبکی داشته باشید. 

اصل معنی کابینت مدرن 

کلمه کابینت ریشه فرانسوی دارد، در اصل کابینت به معنی قفسه بندی است. در گذشته از کمد دیواری در کشور ما استفاده می شد و از اوایل قرن بیستم بود که کابینت ها امروزی شدند. با مطالعه مقاله بعدی متوجه خواهید شد که کابینت آشپزخانه مدرن چیست؟ در واقع با وجود تنوع بسیار زیاد در صنعت کابینت، کابینت آشپزخانه مدرن به دلایل زیادی توانسته طرفداران زیادی را به زیبایی خود جذب کند که در ادامه به آن می پردازیم. اما به عنوان مشخصه اصلی آن می توان به تنوع بسیار بالا در رنگ بندی این نوع استایل و قیمت مقرون به صرفه تر آن نسبت به سبک کابینت کلاسیک اشاره کرد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |