رزرو مشاوره
اتاق خواب دخترانه با رنگ و طرح های شاد در شیراز
    
بازدید: 34
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب دخترانه در شیراز

همانطور که می دانید امن ترین مکان در خانه اتاق خواب است. شاید این جمله به تنهایی بتواند به شما بگوید که دکوراسیون اتاق خواب چقدراهمیت دارد. همانقدر که تاثیر دکوراسیون مناسب اتاق خواب را بر روحیه افراد می بینیم، تاثیر دکوراسیون بد را نیز در افراد مشاهده کرده ایم. دکوراسیون اتاق دخترانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته علاوه بر نظم و چیدمان، رنگ و ظاهر اجزای استفاده شده نیز مهم است. مثلا می دانیم که به طور کلی رنگ غالب در اتاق دخترانه باید صورتی باشد. البته ممکن است این تفکر کمی منسوخ شده باشد. رنگ قالب باید با توجه به سلیقه و علایق صاحب اتاق انتخاب شود. حال این رنگ ها می توانند سفید، قرمز، زرد، سبزو ... باشند. همچنین توجه داشته باشید که با توجه به سن دختر تغییراتی در دکوراسیون ایجاد شود.

رنگ و کاغذ دیواری در شیراز

همانطور که قبلا گفتیم استفاده از رنگ صورتی در طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه کمی قدیمی شده و می توان از رنگ های دیگری نیز استفاده کرد و رنگ صورتی را در وسایل اتاق خواب مانند تخت خواب و... استفاده کرد. در نظر داشته باشید که رنگ غالب اتاق نقش اصلی را در نشان دادن دکوراسیون آن دارد. اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری را دارید، انتخاب های زیادی برای پیاده سازی در اتاق دارید. اما با توجه به اینکه دنیای دکوراسیون امروزی به سمت سبک مینیمال پیش می رود، بهتر است از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که طرح و نقش ساده ای دارند. اما شاید سادگی برای شما در اولویت نباشد. در این شرایط بهتر است از کاغذ دیواری هایی با طرح های کوچک دخترانه روی آن استفاده کنید.

سرویس خواب در طراحی اتاق خواب شیراز

تخت در واقع مهمترین عنصر در اتاق خواب است. اما تختخواب در اتاق خواب دخترانه چگونه باید باشد؟ به طور کلی بهتر است رنگ تخت با رنگ دیوار متفاوت باشد. البته این تفاوت باید به حدی باشد که به اجزای دکوراسیون اتاق آسیبی وارد نکند. رنگی که برای تخت استفاده می کنید باید حداقل هماهنگی با دیوار داشته باشد. برای مثال اگر رنگ دیوار یا کاغذ دیواری را صورتی انتخاب کرده اید، بهتر است از تخت خواب سفید استفاده کنید. همچنین می توانید یک پرده ابریشمی بالای تخت به عنوان سایه نصب کنید. انجام این کار نه تنها به خاص کردن محیط کمک می کند، بلکه به القای آن احساس پرنسس که ذکر کردیم نیز کمک می کند.

کمد و قفسه در طراحی اتاق خواب دخترانه شیراز

همانطور که می دانید به طور کلی دختران و خانم ها اکسسوری های ریز و درشت زیادی دارند. در این شرایط باید این وسایل را در محل مناسبی قرار دهند تا نظم را برقرار کرده و دسترسی راحت تری به وسایل مورد نیاز داشته باشند. در این شرایط راه حل چیست؟ راه حل این مشکل استفاده از کمدها و قفسه هایی است که وسایل را در خود جای می دهند. عمدتا از کمدها و قفسه هایی استفاده می کنند که جلوی شیشه ای دارند و وسایل دیده می شود. همچنین بهتر است رنگ کمد لباس یکی باشد یا با رنگ روتختی هماهنگ باشد.

کفپوش در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

یکی دیگر از مشکلاتی که افراد در انتخاب اجزای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه دارند، انتخاب استفاده از کفپوش یا فرش است. این هم می تواند به ذائقه مردم برگردد. شاید دختری با داشتن یک فرش کوچک با طرح عروسک و دیگری با کفپوش رنگی موافق باشد. اما هر یک از این انتخاب ها چگونه باید باشد؟ همانطور که گفتیم کسانی که فرش را انتخاب می کنند، از فرش طرح دخترانه استفاده می کنند. اما بیشتر کسانی که تصمیم به استفاده از کفپوش دارند، کفپوش سفید را انتخاب می کنند. این رنگ کفپوش با سایر اجزای دکوراسیون سازگاری بالایی دارد. استفاده همزمان از کفپوش و موکت نیز می تواند گزینه مناسبی در نظر گرفته شود.

نورپردازی اتاق خواب دخترانه در شیراز

حال نوبت به بررسی یکی از مهم ترین عواملی است که دکوراسیون داخلی و خارجی را بهتر جلوه می دهد. کارشناسان دکوراسیون همیشه استفاده از نور طبیعی بیشتر در داخل خانه را توصیه می کنند. اما گاهی اوقات ممکن است شرایط برای استفاده از نور طبیعی آماده نباشد. در چنین مواقعی بهتر است از نورپردازی تاکیدی استفاده کنید. به طوری که محیطی که میز مطالعه یا میز آرایش قرار دارد از نور بیشتری برخوردار باشد. همچنین می توانید از لامپ های نئون با طرح های خاص در دیوارهای بالای تخت استفاده کنید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |