رزرو مشاوره
کابینت مدرن سبز و طوسی در شیراز
    
بازدید: 43
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-09173027547

09024483902-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

ویژگی های کابینت آشپزخانه مدرن در شیراز

اگرچه کابینت های جدید و مد روز در طرح های کابینت کلاسیک وجود دارد، اما طراحی کابینت مدرن سبک جدیدی در دکوراسیون آشپزخانه است که در این سبک خانه شما را بسیار مجلل و مدرن جلوه می دهد. این کابینت ها در نهایت سادگی طراحی و ساخته شده اند و هیچ طرح پیچیده و سختی در آنها دیده نمی شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های کابینت های مدرن در شیراز، تنوع رنگ و طرح این نوع کابینت ها می باشد. همچنین از نظر قیمت نیز قیمت کمتری نسبت به کابینت های کلاسیک دارند. در صورت استفاده از متریال مرغوب، این نوع کابینت بسیار بادوام بوده و تا سالیان سال همان ظاهر و جذابیت اولیه را خواهد داشت. در آشپزخانه های کوچک امروزی می توانید از کابینت های مدرن استفاده کنید. کابینت های براق مانند هایگلاس می توانند فضای آشپزخانه شما را بزرگتر نشان دهند. رنگ محبوب سفید اگر به این فضای مدرن اضافه شود به شما کمک می کند تا فضا را بزرگتر نشان دهید.

کابینت مدرن سبز و طوسی در شیراز

دکوراسیون سبز و طوسی یکی از دکوراسیون هایی است که علاوه بر به روز بودن در زمان های مختلف، هیچ گاه شما را از دکوراسیون داخلی منزل خسته نمی کند. با اجرای طرح دکوراسیون سبز و طوسی از دکوراسیونی خاص و شیک در منزل خود لذت ببرید. روکش بخشی از کابینت آشپزخانه مدرن می تواند مات باشد. اگر از رنگ های مات برای بخشی از کابینت مدرن خود استفاده می کنید، باید بدانید که مراقبت بیشتری را می طلبد. معمولا کابینت هایی با رنگ های مات، لکه های روغن و مواد غذایی را به راحتی نشان می دهند. مگر اینکه از پوشش های ضد لک برای طراحی کابینت خود استفاده کنید، این نوع پوشش ها قطعا گران تر از بقیه هستند. در این میان کابینت سبز و طوسی مات زیبایی منحصر به فردی دارد.

تفاوت کابینت مدرن و کلاسیک در شیراز

انتخاب نوع سبک کابینت برای آشپزخانه شما ارتباط مستقیمی با نوع سبک دکوراسیون داخلی ساختمان شما دارد. بدیهی است که اگر از سبک های کلاسیک برای دکوراسیون خود استفاده کرده اید، باید کابینت هایی از نوع کلاسیک را نیز تهیه کنید که بهترین پیشنهاد برای شما کابینت ممبران است و اگر از سبک های مدرن و امروزی در دکوراسیون خود استفاده کرده اید، بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما  کابینت های مدرن ام دی اف و هایگلاس است. اما سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در اینجا به آن می پردازیم:

در کابینت کلاسیک، طرح های پیچیده و پیچ در پیچ زیادی وجود دارد، در حالی که در کابینت مدرن، تمام گوشه ها تیز، خطوط صاف و همه چیز ساده است. از نظر نوع و ساخت کابینت، کابینت کلاسیک معمولا از چوب یا ورق ممبران ساخته می شود، اما کابینت مدرن معمولا از mdf و هایگلاس ساخته می شود.

قابلیت تعمیر کابینت های مدرن بسیار بیشتر از کابینت های کلاسیک است. از نظر رنگ، کابینت های کلاسیک معمولا رنگ سفید یا قهوه ای دارند، در حالی که برای کابینت های مدرن می توان از هر رنگی با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده کرد. طراحی و ساخت کابینت های مدرن قیمت پایین تری نسبت به کابینت های کلاسیک دارد. 



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |