رزرو مشاوره
اتاق خواب مدرن با نورپردازی ساده در شیراز
    
بازدید: 41
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

یک اتاق خواب مدرن چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

عملکرد تابع فرم در اتاق خواب مدرن در شیراز

در جنبش مدرن، یکی از اصول و مفاهیم اصلی، ترجیح کارکرد و تبعیت فرم از آن است. یعنی اگر قرار است مبل را در دکوراسیون داخلی خانه به سبک مدرن انتخاب کنیم، کاربرد آن را در نظر بگیریم نه ظاهر آن و در واقع ظاهر بعد از کارکرد در جایگاه دوم قرار دارد. البته این اصل نباید باعث شود که سبک مدرن زشت باشد، اساساً به این معنی است که وسایل غیر ضروری کمتر در آن دیده می شود. خطوط صاف مبلمان و فضای باز در خانه از مهم ترین ویژگی های سبک مدرن است.

رنگ های روشن مدرن در اتاق خواب در شیراز

اگر به مدرنیسم اولیه برگردیم، رنگ‌ها عمدتاً خنثی هستند، مانند قهوه‌ای، کرم، برنزی، سیاه، خاکستری و سفید. اما طراحان باهاوس ردی از قرمز، زرد و آبی را به این پالت اضافه کردند و در حال حاضر بیشتر از رنگ های خنثی به عنوان پس زمینه و رنگ های دیگر به عنوان عامل برجسته در دکوراسیون مدرن استفاده می کنیم.

مواد طبیعی به سبک مدرن

در سبک های مدرن و حتی اواسط قرن در فضاها از مواد طبیعی به ویژه چوب استفاده می شود و این موضوع در اتاق خواب نسبت به دکوراسیون مدرن اتاق نشیمن و غذاخوری بیشتر به چشم می خورد. در واقع این مواد طبیعی از آثار هنری این سبک محسوب می شوند.

تختخواب سکودار
تخت خواب های سکودار ساده یکی از ویژگی های متمایز اتاق خواب های مدرن است.

نورپردازی اتاق خواب؛ اصولی که نباید فراموش کنید!

نورپردازی اتاق خواب یکی از جنبه های مهم طراحی داخلی است که تاثیر بسزایی در راحتی و آرامش ما در هنگام استراحت دارد. با استفاده از نور مناسب می توانید اتاق خواب را به مکانی آرامش بخش و دلپذیر تبدیل کنید. نور مناسب می تواند فضایی رویایی برای خواب و آرامش در کنار احساس گرما و آرامش فراهم کند. انتخاب نورهای مناسب، ایجاد لایه های نوری مختلف، استفاده از لامپ و کنترل نورهای طبیعی از جمله عواملی هستند که مهارت و سلیقه ما را در نورپردازی اتاق خواب محک می زنند. بنابراین با انتخاب دقیق نورپردازی می توانیم اتاق خواب را به مکانی معنوی و شگفت انگیز تبدیل کنیم که هر شب آرامش و خواب بهتری به ما می دهد.

تنظیم شدت نور

استفاده از دیمر در نور برای تنظیم روشنایی بسیار کاربردی و مفید است. این ابزار پیشرفته به شما امکان می دهد شدت نور را به دلخواه کنترل کنید. به عبارت دیگر، می توانید روشنایی را تنظیم کنید تا بهترین میزان نور را برای فعالیت های مختلف در اتاق خواب داشته باشید. دیمر به شما امکان می دهد میزان نور مصرفی را کاهش دهید و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. علاوه بر این، می توانید فضا را با توجه به روحیه خود شخصی سازی کنید.

انتخاب دمای نور

درطراحی اتاق خواب مدرن با نورپردازی ساده در شیراز، دمای نور بسیار مهم است. دمای نور تاثیر زیادی بر احساسات و کیفیت خواب افراد دارد. استفاده از لامپ هایی با نور گرم (Warm Tone) با دمای پایین معمولاً در حدود 2700K تا 3000K احساس آرامش و دلپذیری را به اتاق خواب می بخشد و برای خواب بهتر مناسب است. در حالی که لامپ های Cool Tone با دمای بالا، حدود 4000K تا 5000K، برای فعالیت های صبحگاهی و کارهای روزانه مناسب تر هستند. بنابراین دمای نور اتاق خواب خود را با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی خود تنظیم کنید.

استفاده از نور طبیعی

نورگیرها و نور طبیعی می توانند تاثیر بسزایی دراتاق خواب مدرن با نورپردازی ساده در شیراز داشته باشند. ادغام نور طبیعی در نورپردازی اتاق خواب یکی از عوامل مهم در ایجاد محیطی سرزنده و دلپذیر است. نور طبیعی انرژی زا است و احساس ارتباط با محیط خارجی را تقویت می کند. برای استفاده بهینه از نور طبیعی می توانید از پرده ها و سایه های مناسب برای کنترل میزان و جهت نور ورودی استفاده کنید تا روزها را با نور طبیعی خورشید شروع کنید و از نور طبیعی روز نهایت استفاده را ببرید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |