رزرو مشاوره
طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه در شیراز
    
بازدید: 67
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

09023027547-07138441570

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

ایده های دکوراسیون اتاق خواب در شیراز

چه ایده هایی برای تزئین اتاق خواب دارید؟ در پایان یک روز طولانی و سخت، دراز کشیدن در یک اتاق خواب آرام بسیار لذت بخش است. برای یک دکوراسیون اتاق خواب شیک، کاربردی و آرامش بخش، بهتر است با ایده های ناب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب آشنا شده و از آنها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب خود استفاده کنیم تا بتوانیم به آرامش دلخواه خود در اتاق خواب برسیم و لذت ببریم.

تخت در طراحی دکوراسیون اتاق خواب در شیراز

تخت خواب یکی از مهم ترین وسایل مورد استفاده در طراحی دکوراسیون اتاق خواب است و تاثیر بسزایی در ایجاد خوابی راحت و آرام دارد. ابتدا مطمئن شوید که اندازه تخت را متناسب با اتاق خواب خود انتخاب کرده اید. زیرا استفاده از تخت بزرگ در اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و حرکت را سخت می کند در حالی که استفاده از تخت کوچک در اتاق خواب بزرگ باعث ایجاد دکوراسیون نامناسب در اتاق می شود. شما باید اندازه تخت خود را طوری انتخاب کنید که 70 سانتی متر فضای باز در اطراف آن وجود داشته باشد.

یک سبک مناسب انتخاب کنید.

پس از انتخاب تخت مناسب، نوبت به انتخاب سبک مناسب برای اتاق خواب می رسد. استفاده از تخت خواب با تاج مناسب و زیبا جذابیت زیادی به اتاق خواب شما می بخشد. اگر به دنبال سبکی معاصر هستید، استفاده از تخت های اکلیلی بزرگ می تواند نقطه کانونی قابل توجهی در اتاق خواب شما ایجاد کند. انتخاب سبک زیبا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار مهم است.

نحوه انتخاب مبلمان در طراحی اتاق خواب شیراز

سعی کنید مبلمان اتاق خواب خود را با تخت خود هماهنگ کنید تا بتوانید دکوراسیون داخلی اتاق خواب بسیار زیبا و جذابی داشته باشید. به عنوان مثال استفاده از مبلمان چوبی در کنار تخت چوبی یا استفاده از مبلمان سفید در کنار تخت سفید توصیه می شود. علاوه بر مبلمان، استفاده از میز آرایش در کنار تخت برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ضروری است. آینه تمام قد، ​​کمد و کتابخانه از جمله مواردی هستند که باید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مد نظر داشته باشیم. انتخاب پرده مناسب برای تزئین اتاق خواب با پنجره نیز مهم است.

استفاده از کمد لباس در طراحی اتاق خواب در شیراز

استفاده از کمد لاکچری در طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار موثر است و بهتر است از کمدهایی استفاده کنید که فضای نگهداری بیشتری از جمله قفسه برای کفش یا قفسه مربوط به لباس زیر داشته باشد. استفاده از کمد ریلی در یک طرف اتاق خواب و قرار دادن ریل لباس پشت آن می تواند پیشنهادی مناسب و منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.

نیازهای کمد لباس را تعیین کنید.

قبل از شروع طراحی کمد لباس اتاق خواب، بسیار مهم است که نیازهای شخصی یا خانوادگی خود را درک کنید. این شامل ذخیره سازی لباس های فصلی، لباس های غیر رسمی، ملافه، تزئینات و موارد دیگر است. شفاف سازی نیازها به برنامه ریزی و طراحی بهتر چیدمان فضای کمد لباس کمک می کند. 

مواد مناسب را انتخاب کنید.

انتخاب مواد به طور مستقیم بر دوام، کیفیت و ظاهر کمد تاثیر می گذارد. متریال متداول کابینت شامل چوب جامد، ام دی اف، تخته خرده چوب و غیره است. مواد چوب جامد کیفیت بالایی دارند، اما گرانتر هستند. ام دی اف و تخته خرده چوب نسبتاً مقرون به صرفه هستند، اما ممکن است در محیط های مرطوب تاب بخورند. علاوه بر این، حفاظت از محیط زیست مواد نیز باید برای حفظ سلامت ساکنان مورد توجه قرار گیرد.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |