رزرو مشاوره
اجرای اتاق خواب کودک در شیراز
    
بازدید: 66
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09023027547-07138441570

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

نکات کلی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک درشیراز

اتاق خواب کودک بهترین مکان برای تخیله انرژی و سرگرمی آنهاست، در حالی که یک کودک نوپا ممکن است اکنون اتاق خواب خود را دوست داشته باشد، اما احتمالاً چند سال دیگر چنین احساسی نخواهد داشت. اتاق آنها هر چند سال یکبار نیاز به تلاش و هزینه زیادی دارد. می توانید از چند ایده ساده برای دکوراسیون منزل استفاده کنید.

 

ترفندهای طراحان داخلی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب در شیراز

هنگام تزئین اتاق کودک، دیوارها را خنثی نگه دارید:
رنگ‌های صورتی یا آبی روشن ممکن است برای مهد کودک خوب باشند، اما کودکان اغلب به سرعت رشد می‌کنند. به جای دیوارهای رنگارنگ، رنگ های خنثی وجود دارد که باید برای اتاق کودک خود از آنها استفاده کنید. دیوارهای خنثی یکی از ایمن ترین ایده های اتاق هستند. آنها رویاهای کودکان هستند، زیرا زمینه مناسبی برای رشد شخصیت کودک فراهم می کنند.

دیوارهای خنثی نیز می توانند اتاق کودک را روشن تر و جذاب تر نشان دهند.برای اجرای اتاق خواب کودک در شیراز می توانید دیوارهای اتاق کودک خود را با چیزهای مختلفی تزئین کنید که نشان دهنده علایق کودک است. حتی با دیوارهای سفید، این اتاق با مبلمان آبی و فرش کمتر خسته کننده به نظر می رسد. برای تزئین اتاق کودکان، قطعات کلاسیک را انتخاب کنید که از مد نمی افتند.

طراحی دکوراسیون اجرای اتاق خواب کودک درشیراز اغلب یک سرمایه گذاری بلندمدت است، بنابراین در انتخاب دکوراسیون اتاق کودک عاقلانه عمل کنید. به جای مبلمان بچگانه که کودک به سرعت رشد می کند، قطعات زیبا و بادوامی را انتخاب کنید که با آنها رشد کنند. قفسه های بلند برای کتاب و چیزهای دیگر، قفسه های چوبی بزرگ و کشوهای بزرگ برای نوجوانان و کودکان مفید است. اما اگر یک تکه مبلمان وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید، آن تخت است. در این اتاق مبل سنتی سفید برای کودک 8 تا 14 ساله مناسب است.

از تم های تیره در دکوراسیون اتاق کودک استفاده نکنید:

کودک نوپای شما ممکن است عاشق کارتون باشد، اما بعید است که در 10 سالگی هنوز هم دوست داشته باشد. مبلمان و تزئینات می تواند برای کودکان بسیار وسوسه انگیز باشد، اما به یاد داشته باشید که با بزرگ شدن فرزندتان باید همه آنها را تغییر دهید. به جای چسبیدن به یک موضوع در طول دکوراسیون، سعی کنید عناصر را با چیزهای مختلف ترکیب کنید. اگر پسر کوچک شما قطار را دوست دارد، می توانید از برچسب های دیواری استفاده کنید که به راحتی قابل جابجایی هستند تا حتی اگر سریع رشد کند، کار زیادی برای تطبیق با شخصیت او لازم نباشد.

بازتاب شخصیت را برای دکوراسیون اتاق کودک در نظر بگیرید:

کودکان و بزرگسالان در مورد اتاق خواب متفاوت فکر می کنند. برای بزرگسالان اتاق خواب تنها مکانی است که در آن استراحت می کنند، اما برای کودکان اتاق خواب آنها پناهگاه آنهاست. بچه ها دوست دارند اتاق خوابشان منعکس کننده هر چیزی باشد که دوست دارند.

به همین دلیل است که دکوراسیون اتاق کودک باید شخصیت آنها را نشان دهد نه شخصیت شما. اگر مکانی آرام و ساده را دوست دارید، کودک رنگ های روشن را دوست دارد. سلیقه خود را به کودک تحمیل نکنید. تعادل مناسب بین سلیقه کودک و سلیقه خود را پیدا کنید. نکته کلیدی این است که اتاقی را تزئین کنید که آنها در هر سنی عاشق آن شوند. این اتاق خواب نمونه ای عالی از انعکاس علایق کودک به شیوه ای شیک است.

شخصیت بخشی از طراحی دکوراسیون اتاق کودک است.

در طراحی اتاق کودک به آن شخصیت بدهید، زیرا اتاق کودک باید نشان دهنده شخصیت آنها باشد. هنگام طراحی اکسسوری و دکوراسیون اتاق کودک، روی اکسسوری هایی مانند فرش، پرده های کوچک، طرح های بالش و قاب های تزئینی و... تمرکز کنید تا بتوانید با بزرگ شدن کودک به راحتی آنها را تغییر دهید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |