رزرو مشاوره
طراحی و اجرای کابینت نئوکلاسیک در شیراز
    
بازدید: 50
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی و اجرای کابینت نئوکلاسیک در شیراز

کابینت نئوکلاسیک در واقع برگرفته از سبک کلاسیک است و آشپزخانه هایی کاربردی، مدرن، شیک و ساده با حال و هوای کلاسیک به شما می دهد که مدرنیته و سنت را در کنار هم قرار می دهد. شاید بگویند سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک قدیمی است و مورد پسند همه نیست. 

ویژگی های کابینت نئوکلاسیک در شیراز

ویژگی بارز کابینت های نئوکلاسیک، سادگی در طراحی با استفاده از خطوط دایره ای صاف و ساده است. در واقع جزئیات بسیار ظریفی اجرا می شوند. تقارن ویژگی به جا مانده از سبک کلاسیک است که در سبک نئوکلاسیک به شدت رعایت می شود. کابینت‌های نئوکلاسیک بیشتر در رنگ‌های سرد و ملایم اجرا می‌شوند، اما سفید و خاکستری پرطرفدارترین آنها هستند. درست است که این موضوع یک انتخاب است اما اکثر کابینت های نئوکلاسیک تا سقف کار می کنند و به همین دلیل فضای بیشتری را در اختیار صاحب خانه قرار می دهد.

یکی از ویژگی های بارز سبک نئوکلاسیک این است که برخی از کابینت ها دارای درهای شیشه ای هستند و به عنوان ویترین مورد استفاده قرار می گیرند. رویه کابینت و پیشخوان در این نوع کابینت اغلب از سنگ ساخته شده است.

تعریف کابینت نئوکلاسیک در شیراز

درست است که کابینت نئوکلاسیک جزئیات سبک کلاسیک را ندارد و منبت کاری در آن انجام نمی شود، اما به سادگی کابینت مدرن نیست و در ساده ترین حالت آن، یک قاب ساده داخل درب دیده می شود. چارچوب درب معمولاً از چوب یا ام دی اف ساخته می شود که بسته به نوع طرح با زبانه و شیار یا فارسی بر به هم تا می شود.

انواع کابینت نئوکلاسیک در شیراز

1. کابینت چوبی و روکش چوب نئوکلاسیک در شیراز

چوب همیشه انتخاب خوبی برای سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است. اما معایب خودش را دارد از جمله قیمتش! معمولا بالای کابینت چوبی را رنگ می کنند. اگر دوست دارید حس طبیعی چوب را داشته باشید، اما قیمت آن مناسب تر است، می توانید از کابینت روکش چوب استفاده کنید، اما باز هم قیمت آن نسبت به سایر مواد گرانتر است، اما از کابینت تمام چوب بسیار ارزان تر است! برای اطلاع از قیمت ها با مشاوران برنادکور تماس حاصل فرمایید.

2. کابینت ممبران نئوکلاسیک در شیراز

این نوع کابینت ها از مواد ممبران و با طرح های نئوکلاسیک ساخته می شوند. کابینت ممبران نئوکلاسیک به کابینت هایی اطلاق می شود که دارای مغزی از ام دی اف خام بوده و پس از برش و طراحی با دستگاه CNC چسبانده شده و با دستگاه ممبران یا وکیوم روکش پی وی سی روی آن ها قرار می گیرد. کابینت ممبران نئوکلاسیک قیمت مناسب تری نسبت به انواع کابینت نئوکلاسیک دارد. در زیر دو نمونه از کابینت کار نئوکلاسیک از متریال ممبران و اجرا شده توسط کابینت سازان ساختمان سلام را مشاهده می کنید.

3. کابینت ام دی اف خام نئوکلاسیک با رنگ پلی اورتان در شیراز

این نوع کابینت نئوکلاسیک در واقع از ام دی اف خام با پوشش رنگ پلی اورتان ساخته شده است. کابینت نئوکلاسیک با روکش پلی اورتان نسبت به کابینت ممبران نئوکلاسیک دوام بیشتری دارد و قیمت گران تری دارد. یکی دیگر از مزایای کابینت با روکش رنگ، تنوع در انتخاب رنگ است. شما می توانید هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید.

کابینت آشپزخانه رکن اصلی هر خانه ای است و با گذشت روزها کابینت نیز مانند سایر وسایل دکوراسیون منزل به روز شده است. در واقع کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از سبک کابینت مدرن و کلاسیک است. پس اگر بین دو سبک کابینت مدرن و کابینت کلاسیک مردد هستید و اگر به دنبال استایلی هستید که زرق و برق کابینت کلاسیک را نداشته باشد و به سادگی کابینت مدرن نباشد، کابینت نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای شماست.

کابینت نئوکلاسیک بهتر است یا مدرن؟

کابینت های سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین کابینت ها می باشد و به دلیل کیفیت و قیمت مناسب انتخابی عالی برای افراد به حساب می آید. کابینت نئوکلاسیک در شیراز سبکی خاص و شیک است که به فضای آشپزخانه ظاهری شیک و منحصر به فرد می بخشد. این کابینت هم برای آشپزخانه های کوچک و هم برای آشپزخانه های بزرگ قابل طراحی و اجرا می باشد.

کابینت نئوکلاسیک طرح های بیشتری دارد و بیشتر در رنگ های روشن و خنثی استفاده می شود. اما کابینت های سبک مدرن تنوع رنگ بیشتری دارند و در هر رنگی بنا به سلیقه مشتری قابل سفارش هستند. انتخاب بین این دو سبک به نیاز و بودجه شما بستگی دارد.

تاج و زیرچراغ در کابینت نئوکلاسیک در شیراز

در واقع کابینت آشپزخانه از اجزای کوچکی تشکیل شده است که در کنار هم دکوری شیک ایجاد می کنند. تاج و زیرچراغ دو عضو کوچک در کابینت هستند که تاثیر بسزایی در ظرافت این سبک کابینت دارند. تاج و زیر چراغ در بالا و پایین کابینت های دیواری نصب می شود. در سبک نئوکلاسیک، تاج و زیر لامپ هم رنگ کابینت آشپزخانه است. همچنین تاج و زیر لامپ در این سبک منحصر به فرد است، مانند تاج و زیر چراغ سبک کلاسیک نیست.

ستون و سرستون در کابینت نئوکلاسیک در شیراز

ستون هایی با کنده کاری های برجسته در این سبک دارای تفاوت هایی در ظاهر و متریال با سبک کلاسیک هستند. ستون های کمتری در سبک نئوکلاسیک در مقایسه با سبک کلاسیک استفاده می شود. حتی در بسیاری از مدل های کابینت نئوکلاسیک هیچ ستونی دیده نمی شود و نیازی به استفاده از ستون و سر ستون در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک نیست.

دستگیره کابینت نئوکلاسیک در شیراز

دستگیره کابینت نئوکلاسیک نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه شما دارد. دستگیره ها زیبایی یک کابینت را تکمیل می کنند. به طور معمول، دستگیره های سرامیکی در آشپزخانه های سبک نئوکلاسیک در شیراز استفاده می شود. این نوع دستگیره ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند و در مدل های مختلف موجود می باشند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |