رزرو مشاوره
طراحی تی وی ست نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 67
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز

برای خانه های کوچک تا متوسط ​​فقط یک قسمت برای این قسمت در نظر گرفته شده که تحت تاثیر دکور اطراف و فضای عمومی نشیمن و مبلمان آن است که به آن تی وی وال می گویند. این دیوار می تواند کاملا ساده و یکدست با سایر قسمت ها باشد یا طراحی متفاوت و جسورانه ای داشته باشد. اما برای خانه ها و ویلاهای بزرگ این قسمت می تواند کاملا انحصاری و مجهز به سیستم صوتی باشد که به آن تی وی روم نئوکلاسیک می گویند.

تی وی روم نئوکلاسیک یکی از اجزایی است که در خانه های کوچکتر به طراحی آن توجه ویژه ای می شود. زیرا نقطه عطف سالن است و انتخاب یک طرح هنرمندانه و زیبا تاثیر زیادی در زیبایی کل سالن خواهد داشت. سبک تی وی وال با سبک طراحی کلی خانه تعریف می شود. 

تی وی روم به سبک نئوکلاسیک در شیراز

سبک نئوکلاسیک بین سبک مدرن و کلاسیک است که جزئیات کمتر و ظریف تری دارد و یکی از سبک های محبوب سال های اخیر است. هزینه طراحی، ساخت و اجرای تی وی روم نئوکلاسیک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. مهمترین قسمت تعیین هزینه مربوط به طراحی تی وی وال است که قیمت آن با توجه به ابعاد و سبک انتخابی شما متغیر است. تی وی وال نئوکلاسیک و مدرن هزینه طراحی کمتری نسبت به سبک کلاسیک دارد.

رنگ مناسب سبک نئوکلاسیک در شیراز

انتخاب مناسب و صحیح طرح، رنگ و متریال نقش مهمی در زیبایی تی وی وال نئوکلاسیک دارد. برای این منظور متریال های مختلفی در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد. انواع چوب و فرآوری آن، آجر، سرامیک، سنگ های طبیعی و مصنوعی، سنگ آنتیک، کاغذ دیواری، پنل های سه بعدی، گچ بری های جدید، نقاشی روی دیوار، رنگ و روغن نمونه هایی از طرح های تی وی ست نئوکلاسیک هستند.

اگر از طرفداران کاغذ دیواری هستید، می توانید از همین متریال برای تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز استفاده کنید. اما طرح و رنگ آن را از سایر قسمت های خانه متمایز انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر برای دیوارها از کاغذ گلدار استفاده شده باشد، می توان پشت تلویزیون را ساده اما همرنگ گل های کاغذی انتخاب کرد یا تمام دیوارهای سالن را با رنگ روغن و پنل های سه بعدی یا کاغذ دیواری های سه بعدی رنگ آمیزی کرد.

ویژگی های سبک نئوکلاسیک در شیراز

اگر نمی دانید برای ایجاد یک محیط نئوکلاسیک به دنبال چه چیزی باشید، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در انتخاب عناصر لازم برای این نوع سبک دکوراسیون کمک می کند.

رنگ ها در سبک دکوراسیون بسیار مهم هستند. در این مورد، سبک نئوکلاسیک از رنگ های پررنگی مانند قرمز، بنفش و طلایی استفاده می کند. با این حال، رنگ‌های خنثی را می‌توان با قلم مو در بالای این رنگ‌های چشمگیر نیز استفاده کرد. برای پیروی ازسبک نئوکلاسیک، به جای نقاشی های چشمگیر، می توانیم کاغذ دیواری را به سبک رومی یا یونانی یا با طرح هایی با نقوش این دوران ترکیب کنیم. در مورد کف، استفاده از سنگ مرمر، گرانیت یا سنگ طبیعی توصیه می شود.

مبلمان چیزی است که به محیط شخصیت می بخشد و در یک دکوراسیون نقش آن به اوج خود می رسد، به همین دلیل در این سبک و در سبک های دیگر باید در انتخاب مبلمان بسیار دقت کرد. مبلمان عنصر اصلی در تمام دکوراسیون هاست. برای پیروی از این سبک از موادی مانند چوب و مرمر استفاده می شود. در مورد نوع مبلمان، خطوط صاف و ساده با خاطرات کلاسیک بر آن غالب است. به عنوان نمونه ای از مبلمان که معمولا در این نوع دکوراسیون ظاهر می شود، می توانید چهارپایه های شکل، میزهای نیم دایره، صندلی های مقعر یا صندلی های قیچی را انتخاب کنید.

اکسسوری ها در سبک نئوکلاسیک

لوازم منزل برای تکمیل هر دکوراسیون اضافه شده است. استفاده مناسب از لوازم جانبی برای تکمیل این دکوراسیون کاری پیچیده و ظریف است. می‌توانیم مجسمه‌های سنگی یا مرمری، گلدان‌هایی به سبک یونانی یا رومی یا پارچه‌های طرح‌دار آن سبکها را شامل شود.

اگرمی‌خواهیم اتاقمان سبک نئوکلاسیک خالص داشته باشد، باید چندین لایه پرده متضاد روی پنجره‌هایی که روی زمین می‌افتند قراردهیم. همچنین استفاده از آینه ها ایده آل است زیرا نور بیشتری وارد می کنند و جلوه جذاب تری می دهند. علاوه بر این، ترکیب آینه ها ضروری است، زیرا باعث درخشش بیشتر اتاق می شوند. به همین ترتیب، اکسسوریها باید ما را به یاد دوران باستانی بیاندازند، بنابراین لوستر، مجسمه، عناصر سرامیکی، گلدان های یونانی یا ظروف نقره عناصری هستند که با این سبک نئوکلاسیک مطابقت دارند.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |