رزرو مشاوره
سرامیک استخری در شیراز
    
بازدید: 89
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902-09023027547

07138441570-09173027547

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دانلود کاتالوگ سرامیک استخر

فروش سرامیک استخری در شیراز

فرقی نمی کند که به دنبال خرید کاشی دور استخر باغ هستید یا به کاشی میکس استخری ساده و مدرن نیاز دارید. این مهم است که چقدر اطلاعات در مورد خرید بهترین سرامیک استخر در شیراز دارید؟ و زمانی که با تنوع قیمت کاشی استخر مواجه شدید هنگام خرید مصالح استخر برای باغ یا ویلا خود اشتباه نکنید! بیایید انصافاً موضوع را در مورد خرید یک محصول بسیار حساس برای شما باز کنیم و اطلاعات خود را در مورد تفاوت بین انواع کاشی و سرامیک استخر افزایش دهیم. توجه داشته باشید که برنا دکور بهترین ها را برای مشتریان خود آماده کرده است.

قیمت سرامیک استخر در شیراز

قیمت سرامیک استخر فضای باز با توجه به جنس بدنه و طرح و لعاب آن متفاوت خواهد بود. قیمت سرامیک استخر نسبت به سایر کاشی و سرامیک ها و محصولات کمی متفاوت است و اگر پروژه شما جزو دسته بندی های لوکس محسوب می شود، باید فکر خرید ارزان ترین کاشی استخر را از سرتان بیرون کنید. در کل اگر بخواهیم صادق باشیم کاشی و سرامیک استخری ارزان قیمت که بین 150 تا 250 هزار تومان است ارزش خرید ندارد. اما در فروشگاه برنادکور می توانید کاشی و سرامیک های تخصصی استخری که دارای استانداردهای لازم برای استفاده در استخر هستند را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

خرید کاشی سرامیک استخر در شیراز

شما 2 گزینه برای خرید کاشی استخر دارید. اولین راه این است که برای خرید بهترین کاشی های استخر مخلوط یا ساده به فروشگاه ها مراجعه کنید. راه دوم این است که با دریافت کاتالوگ و انتخاب کد موردنظر سفارش خود را بصورت تلفنی ثبت کنید تا برایتان ارسال شود.

موزاییک استخری در شیراز

موزاییک های استخری در مقایسه با محصولات مشابه سرامیکی دارای نقاط قوتی هستند که مقاومت و ضد آب بودن آنها تضمین شده است. در فرآیند تولید این کاشی استخری، مواد متعددی مانند سرامیک، شیشه، چینی یا سنگ در قالب های کوچک 2.5*2.5 سانتی متری قرار داده و تولید می شود. همچنین برای نصب آسان برای لبه های گرد حوض و ستون های یکنواخت روی یک ورق مشبک قرار می گیرند.

بارزترین ویژگی های کاشی استخر در شیراز

هر کاشی و سرامیکی که لعاب آن به رنگ آبی شطرنجی باشد را نمی توان در دسته کاشی های استخر قرار داد. برای درک تفاوت اصلی کاشی های تخصصی استخر با کاشی های یک تکه کافی است کاشی ها را زیر و رو کرده و از پشت روی آن ها چند قطره آب بریزید. کاشی های معمولی آب را جذب می کنند و این برای کاشی های استخر کاملا برعکس است و آب هرگز به داخل آنها نفوذ نمی کند. این عدم جذب آب کاشی های استخر از انقباض و انبساط آن ها در برابر تغییرات دمای آب استخر و فصول تابستان و زمستان جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که اگر از نفوذ و جذب آب سرامیک در استخر چشم پوشی کنیم، اتفاقات ناگواری مانند نشست زمین و اطراف استخر را به همراه خواهیم داشت. البته در مورد آب بندی استخر باید قبل از نصب هر گونه کاشی استخر اقدامات لازم را انجام دهید.

اما به طور کلی کاشی های استخر باید دارای ویژگی های زیر باشند:

1- این محصولات باید در حالت مرطوب یا خشک ضد لغزش باشند. عدم توجه به این نکته باعث بروز حوادث جبران ناپذیری برای کاربران استخر می شود.
2- کاشی های استخری باید در برابر تغییرات دما کاملاً غیرفعال بوده و انبساط و انقباض نداشته باشند که با متریال آنها می توان از آن جلوگیری کرد.
3- جذب آب آنها کمتر از 0.5 درصد یا صفر باشد و در برابر یخ زدگی و رطوبت مقاومت خوبی داشته باشند.
4- مقاومت و پایداری شیمیایی آنها باید به گونه ای باشد که در برابر هیچ اسید و باز واکنش نشان ندهند. زیرا برای تمیز کردن استخر و آب آن باید از مواد شیمیایی استفاده کنید.

انواع کاشی در مرکز فروش کاشی استخر شیراز

سرامیک استخری در انواع مختلفی در شیراز تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه به برخی از انواع کاشی ها اشاره می شود:

ساده: این نوع کاشی دارای سطح صاف و صیقلی است و برای استخرهای کوچک و کم عمق مناسب است.
مات: این نوع دارای سطح مات است که از لغزش جلوگیری می کند. این کاشی برای استخرهای بزرگ و عمیق مناسب است.
طرح دار: این نوع دارای طرح ها و نقش های متفاوتی است که می تواند به زیبایی استخر شما کمک کند. این کاشی برای استخرهای بزرگ و کوچک مناسب است.
پرسلانی: این نوع کاشی از مواد اولیه مرغوب تولید می شود و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارد. مناسب برای استخرهای سرپوشیده و روباز است.
در هنگام خرید باید به عوامل مختلفی مانند نوع استخر، بودجه و سلیقه خود توجه کنید. با در نظر گرفتن این عوامل می توانید بهترین گزینه را برای استخر خود انتخاب کنید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |