رزرو مشاوره
طراحی تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز
    
بازدید: 27
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09173027547-09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

ویژگی های تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

سبک تی وی وال نئوکلاسیک در واقع با ادغام طراحی مدرن با طراحی کلاسیک پدید آمده است که ویژگی های آن عبارتند از:

  • استفاده از رنگ های ساده
  • طراحی خطی 
  • سادگی در چیدمان و حفظ حریم خصوصی
  • نور طبیعی
  • نظم و تقارن

آشنایی بیشتر با سبک تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

سبک دکوراسیون کلاسیک، سبک دکوراسیون سنتی غربی است که با ویژگی های معماری معاصر همسو است. این سبک از ویژگی هایی مانند نظم و تقارن، استفاده از رنگ های خنثی و استفاده از کالاهای باکیفیت، شیک و لوکس پیروی می کند. سبک کلاسیک به هیچ وجه با بی نظمی و سردرگمی سروکار ندارد، یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک تقارن است که مبلمان و اکسسوری ها همگی به صورت متقارن و دوتایی روبه روی هم قرار گرفته اند.

سبک نئوکلاسیک مانند سبک دکوراسیون کلاسیک است با این تفاوت که چیدمان اجزا شبیه به سبک دکوراسیون مدرن است و توجه به جزئیات نیز کمتر است.

تی وی وال کلاسیک یا نئوکلاسیک بسیار زیبا و مجلل است. در این سبک میزتلویزیون ساده بوده و فاقد کفپوش با کشو و درب مغناطیسی یا بدون دستگیره می باشد. در این سبک بیشتر از رنگ های روشن و براق با استفاده از طرح سنگ استفاده می شود. به خصوص سنگ مرمر در تی وی وال کلاسیک بسیار قابل مشاهده است.

رنگ آمیزی تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

انتخاب مناسب و صحیح طرح، رنگ و متریال نقش مهمی در زیبایی تی وی وال نئوکلاسیک دارد. برای این منظور مواد مختلفی در طرح ها و رنگ های متنوع وجود دارد. انواع چوب و فرآوری آن، آجر، سرامیک، سنگ های طبیعی و مصنوعی، سنگ آنتیک، کاغذ دیواری، پنل های سه بعدی، ابزارهای پلی اورتان جدید، نقاشی روی دیوار، رنگ و روغن نمونه هایی از طرح های نئوکلاسیک هستند.

اگر از طرفداران کاغذ دیواری هستید، می توانید از همین متریال برای تی وی وال نئوکلاسیک استفاده کنید. اما طرح و رنگ آن را متمایز انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر برای دیوارها از کاغذ گلدار استفاده شده باشد، می توان پشت تلویزیون را ساده اما همرنگ گل های کاغذی انتخاب کرد یا تمام دیوارهای سالن را با رنگ روغن و پنل های سه بعدی یا کاغذ دیواری های سه بعدی رنگ آمیزی کرد. 

جدیدترین مدل های تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

طراحی تی وی وال امروزه نقش بسیار برجسته ای در دکوراسیون دارد. در گذشته امکان نصب تلویزیون بر روی دیوار وجود نداشت. اما با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تلویزیون های تخت، نصب تلویزیون بر روی دیوار امکان پذیر بود و مورد استقبال قرار گرفت. بسیاری از افراد به دلیل کمبود جا تلویزیون را روی دیوار نصب می کنند. البته امروزه از این ایده برای زیباتر و مدرن شدن خانه نیزاستفاده می شود.
درعین حال دکوراسیون تی وی وال موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد. ایده های زیادی برای طراحی تی وی وال وجود دارد که می تواند زیبایی خانه شما را چندین برابر کند. تی وی وال مهمترین دیوار خانه است که اتاق نشیمن و پذیرایی را تزئین می کند.

نکات مهم در طراحی تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

  • ایجاد هماهنگی و تناسب بین تی وی وال و سایر قسمت های خانه یکی از نکات مهم است.
  • طراحی اولیه و اجرای با کیفیت می تواند تحولی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی شما ایجاد کند.
  • درطراحی این دیوار نباید از متریال ها و طراحی های شلوغ که حواس بیننده را پرت می کند استفاده کرد.
  • همچنین انتخاب طرح و متریال مناسب باید با سبک سایر قسمت های دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ باشد.


  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |