رزرو مشاوره
بهترین دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز
    
بازدید: 35
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

بهترین طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز

در هر سنی، اتاق خواب مکانی امن برای استراحت، آرامش و تفکر در مورد مسائل مختلف زندگی است. اما به دلیل کم شدن متراژ خانه ها، ابعاد اتاق خواب ها نیز بسیار کوچک شده و در حال حاضر حتی اتاق خواب های 4 متری نیز وجود دارد. با کوچکتر شدن فضا، اهمیت چیدمان اتاق خواب نیز بیشتر می شود. چون در اتاق خواب بزرگ سلیقه شما می تواند در اولویت کارها قرار گیرد. اما در اتاق های کوچک سلیقه تنها ملاک نیست و باید اصولی رعایت شود تا بتوانید از فضای آرامش بخش بیشتری استفاده کنید و لذت ببرید. همیشه سبک مدرن برای فضاهای کوچک بهترین گزینه است.

مهم ترین نکاتی که برای داشتن اتاق خواب مدرن در شیراز به آن اشاره می کنیم:

  1. استفاده از تخت خواب های مدرن برای چیدمان اتاق خواب مدرن در شیراز
  2. تاثیر رنگ در طراحی داخلی اتاق خواب مدرن
  3. نقش نورپردازی در دکوراسیون اتاق خواب مدرن
  4. موقعیت درب در طراحی اتاق مدرن و شیک
  5. بهترین مدل های پرده برای طراحی اتاق مدرن
  6. فرش های مدرن مطابق با دکوراسیون داخلی اتاق خواب های مدرن

انتخاب مدل سرویس خواب در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز

اولین وسیله ای که در دکوراسیون اتاق تفاوت زیادی ایجاد می کند و نقش بسیار مهمی در زیبایی آن دارد ست سرویس خواب است. پس برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن باید سراغ مدل های تخت خواب مدرن بروید. تخت های مدرن اتاق دارای طرح های ساده، آرام و کاربردی هستند. در این تخت ها چیز اضافی و گیج کننده ای نخواهید دید و چشمان شما مجذوب سادگی آن می شود. 

چگونه و از کجا شروع به طراحی اتاق خواب مدرن کنیم ممکن است در ابتدا کمی مبهم و گیج کننده باشد. اما اگر طراحی داخلی اتاق خواب مدرن در شیراز در چند مرحله انجام شود، همه چیز ساده و اصولی خواهد بود. با ما همراه باشید تا نکات طلایی طراحی یک اتاق خواب شیک و کاربردی را بررسی کنیم.

وقتی صحبت از طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز می شود، باید چند نکته کلیدی و اساسی را برای طراحی در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید اتاق خواب خود را به شکلی که دوست دارید تزئین کنید.

  • تناسب اندازه و انتخاب نوع دکوراسیون

اگرچه مقیاس اتاق خواب در طراحی بسیارمهم است، اما بیش از آن دقت و زیرکی شما در انتخاب سبک چیدمان و استفاده از فضا مهم است. زیرا حتی یک اتاق بزرگ نیز با رعایت نکردن نکات دکوراسیون و نورپردازی می تواند شلخته و خسته کننده به نظر برسد.

اگر اتاق خواب شما فضای بزرگی دارد، پس آزادی بیشتری در انتخاب طرح و سبک دکوراسیون دارید. اما اگر اتاق خواب شما کوچکتراست، این شما هستید که باید کار را انجام دهید و با انتخاب‌های درست فضایی باز و مدرن ایجاد کنید. استفاده بهینه از فضای اتاق با ترفندهایی مانند موارد زیر می تواند بسیار مفید باشد:

  • انتخاب ابعاد جمع و جور وسایل بزرگ به خصوص تخت و کمد 

  • والپیپرهای سه بعدی عمیق

  • رنگ های خنثی و روشن برای دیوارها

  • تم رنگی روشن در طراحی و مبلمان اتاق

  • چیدمان اتاق به سبک مینیمال

 
نورپردازی اتاق خواب مدرن در شیراز

نورپردازی یکی از تکنیک های عالی در چیدمان اتاق خواب کوچک و فضاهای مختلف است. اگر بتوانید از لامپ ها و لوسترها به درستی استفاده کنید و لایه های مختلفی از نور را در فضای خود ایجاد کنید بسیار عالی است. این نورپردازی اتاق شما را شیک‌ تر و بزرگ‌ تر نشان می‌دهد.

 
فضای بالای تخت را فراموش نکنید.

برای زیباتر شدن این فضا می توانید از ابزارهای قاب بندی پلی اورتان استفاده کنید. همچنین می توانید طبق سلیقه خود چند تخته چوبی کوچک را در بالای تخت نصب کنید و از آن به عنوان کتابخانه و مکانی برای وسایل تزئینی استفاده کنید.

 
از طرح های مینیمال استفاده کنید.

سعی کنید از شر همه چیزهای اضافی که به نوعی برای شما مفید نیستند خلاص شوید و فقط چیزهای مورد علاقه خود را نگه دارید که دوست دارید هر روز ببینید. این باعث می شود فضای بازتر و آرامش بیشتری در اتاق خود داشته باشید. همچنین در دکوراسیون اتاق خواب کوچک به جای استفاده از کمد و قفس مجزا که فضای زیادی را اشغال می کنند از کمد دیواری استفاده کنید.

 
استفاده از آینه را فراموش نکنید.

آینه ها نور را به خوبی منعکس می کنند و اتاق شما را بزرگتر نشان می دهند. پس حتما در چیدمان اتاق خواب کوچک از آینه استفاده کنید; اما جای آینه نیز بسیار مهم است و بهترین مکان برای نصب آینه جلوی پنجره است که می تواند نور را دوچندان کند. برای زیباتر شدن اتاق خود علاوه بر مزایای آینه می توانید از طرح های مختلف آینه مانند طرح های نامنظم استفاده کنید. اما پیشنهاد بهتر این است که از آینه قدی استفاده کنید که به دیوار یا درب کمد وصل است و خودتان می توانید از آن استفاده کنید.

 
از طرح بندی های عمودی استفاده کنید.

در حال حاضر طراحان چیدمان اتاق خواب های کوچک طرح های منحصر به فردی می سازند که بهترین انتخاب برای این اتاق ها می باشد. مثلا تخت بالای میز را طراحی می کنند. یا تخت و میز را به شکل L اما با فضای کمتر کنار هم قرار می دهند. این مدل ها هم مدرن و هم زیبا هستند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند. پس حتما از این ایده ها در دکوراسیون اتاق خواب مدرن در شیراز استفاده نمایید.



  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |