رزرو مشاوره
دکوراسیون داخلی شیراز
    
بازدید: 89
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی مدرن شیراز

سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی برای افرادی که خواهان سادگی و خلوتی هستند مناسب است. سبک مدرن که به معنای جدید و بدیع است، امروزه در بین ایرانیان بسیار محبوب شده است. یکی از قوانین سبک مدرن این است که شما چیزهایی بخرید که کاربردی هستند و می توانید از آنها استفاده کنید، زیرا خرید چیزهایی که کاربردی نیستند و جلوه زیبایی در خانه ایجاد نمی کنند فقط باعث به هم ریختگی خانه می شود.

رنگ در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

رنگ ها در دکوراسیون داخلی مدرن بسیار مهم هستند و در این سبک باید از رنگ های ملایم و خنثی استفاده کنید. رنگ های سفید و خاکستری بیشترین استفاده را در این سبک دارند.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

نورپردازی یکی از مواردی است که در سبک مدرن به آن توجه ویژه ای می شود، زیرا نور یکی ازعوامل اصلی در سبک مدرن است، به همین دلیل به افراد پیشنهاد می شود که در صورت نبود نور طبیعی در منزل، از فریم های گچی توکار در کنار لوسترهای خاص استفاده کنند. در سبک مدرن دیگر خبری از تابلوهای قدیمی نیست و می توان تعدادی تابلوی کوچک نامنظم یا قاب عکس را روی دیوارها مشاهده کرد و یا ممکن است تابلوی بزرگ با طراحی مدرن را مشاهده کرد.

در سبک مدرن از کاغذ دیواری های پر زرق و برق قدیمی خبری نیست و متقاضیان این سبک با توجه به اینکه طرفدار سادگی هستند به سراغ رنگ های سفید یا ملایم می روند. وقتی فکر می کنیم باید خانه خود را با بهترین چیدمان مبلمان منزل طراحی کنیم، مانند یک طراح دکوراسیون داخلی عمل می کنیم. دکوراسیون داخلی مانند سایر سبک های هنری دارای جزئیات متفاوتی است که بر اساس سلیقه، فرهنگ و نیازهای زمان کنونی دستخوش تغییر می شود. حال با تعریف دکوراسیون داخلی متوجه می شویم که همه چیز در اطراف ما تابع طراحی است. یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که برای صاحب خانه بسیار مهم است و زیبایی آن یکی از مهم ترین معیارهای زیبایی خانه محسوب می شود. دکوراسیون داخلی اتاق خواب، دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام، دکوراسیون داخلی آشپزخانه و... از مهم ترین اقدامات برای یک پروژه محسوب می شود. 

طراحی داخلی مدرن در شیراز

امروزه هر یک از اعضای خانواده به دکوراسیون داخلی، چیدمان خانه و اتاق ها اهمیت زیادی می دهند. رنگ، خاص بودن چیدمان، مدرن و کلاسیک، خانه کوچک یا بزرگ، تفکر اقتصادی همه در کنار هم وسواس خاصی در دکوراسیون خانه ایجاد کرده است.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز

1- فضای مسکونی کوچک و بزرگ

دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در بزرگ جلوه دادن خانه کوچک شما و یا کوچک جلوه دادن خانه بزرگ شما دارد. گاهی اوقات با چیدمان نادرست المان ها می توانید خانه خود را کوچکتر از آنچه هست جلوه دهید، بنابراین اگر احساس می کنید خانه شما کوچک است و ناامید شده اید رعایت چند نکته در دکوراسیون داخلی خانه به ظاهر خانه شما کمک می کند.

۲- نور در دکوراسیون داخلی خانه

نور تاثیر زیادی در چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه دارد زیرا نورها به ما امکان دیدن اشیا را می دهند. حالا این نور طبیعی یا مصنوعی در دکوراسیون داخلی جلوه بیشتری به دکوراسیون داخلی خانه به ما می بخشد. در طراحی دکوراسیون داخلی باید به میزان نوری که در ساعات مختلف از صبح تا شب به خانه می تابد توجه کرد.

طراحی داخلی در شیراز

برای طراحی داخلی خانه، مغازه یا هر مکان دیگری ابتدا باید سبک خود را انتخاب کنید. طراحی داخلی به چیدمان منظم و هماهنگی با رنگ عناصر موجود در فضا محدود نمی شود. اصول دکوراسیون داخلی مدرن در دنیای امروزی تنها یک معنی دارد و آن «هرچه کمتر، تأثیر بیشتر» است. منظور از این جمله در واقع سادگی اقلام مورد نظر و استفاده کمتر از عناصر مجلل و براق است. رنگهایی که باید استفاده شوند رنگ های تیره در برابر رنگ های روشن مانند سیاه در برابر سفید هستند.

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |