رزرو مشاوره
تی وی وال مدرن و لاکچری در شیراز
    
بازدید: 107
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تی وی ست مدرن و لاکچری در شیراز

تی وی روم در شیراز به نقطه کانونی خانه می گویند، طراحی و دکوراسیون آن برای همه مهم است زیرا بخشی از فضا است که هم برای پذیرایی از مهمان و هم برای استراحت استفاده می شود، به همین دلیل باید برای آن طراحی زیبا و جذابی در نظر گرفته شده است. بسیاری از خانه ها و پنت هاوس های لوکس با استفاده از این طراحی شیک فضایی خصوصی را برای ساکنان خانه فراهم می کنند، بنابراین با داشتن تی وی روم در خانه فضایی مجلل و زیبا در اختیار خواهید داشت که زیبایی نیز یجاد می کند وارزش طراحی دکوراسیون منزل افزایش می یابد.

در ادامه این مطلب ازسایت برنا با طراحی داخلی و طراحی تی وی وال در شیراز آشنا می شوید و در پایان بهترین شرکت در این زمینه را می شناسید. برای طراحی لوکس تر و زیباتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی تی وی روم در شیراز

طراحی تی وی روم درمنزل نیاز به هزینه زیادی ندارد و تنها با رعایت برخی نکات مهم این کار می توانید طرحی مجلل و زیبا را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید; بسیاری از افراد پس از بازسازی خانه به سراغ طراحی و اجرای بهتر تی وی روم می روند تا محیطی زیبا و مجلل ایجاد کنند که باید تغییری اساسی نسبت به قبل داشته باشد.

طراحی تی وی روم نیاز به نورپردازی اصولی و تخصصی در شیراز دارد زیرا این نورخانه است که جلوه عناصر موجود را ایجاد می کند، بنابراین لازم است نورپردازی زیبا و مدرنی برای تی وی روم در نظر گرفته شود تا المان های اطراف آن به گونه ای باشد. به طور کامل قابل مشاهده است و بگذارید زیبایی آن آشکار شود.

انتخاب رنگ برای دکوراسیون تی وی وال در شیراز

بهترین رنگ را برای دکوراسیون تی وی وال انتخاب کنید تا بتوانید ازاین فضا لذت ببرید. سعی کنید رنگ های بلند و جیغ را در این فضاها استفاده نکنید، زیرا این رنگ ها آرامش را در فضا به هم می زند و تنش ایجاد می کند پس باید به سراغ رنگ های روشن و ملایم بروید.

اجرای تی وی روم در شیراز

بعد از طراحی تی وی وال در شیراز نوبت به اجرای آن می رسد. برای دیدن یک تی وی وال جذاب باید از متریال های متنوع و جدید استفاده کنید. بطور مثال می توان دیوار را به کناف اختصاص دهید تا زیبا و مجلل تر جلوه کند. فراموش نکنید که دیوار کناف یک ترفند و ایده کاربردی است که می توانید آن را به خوبی نورپردازی و تزئین کنید.

برای اجرای صحیح باید از مبل مناسب در جلوی تلویزیون استفاده کرد، البته در صورت بزرگ بودن اتاق می توانید از یک مبل مناسب بهره مند شوید که کاملا سلیقه ای است و هرکسی می تواند آن را طراحی و اجرا کند. برای اجرای تی وی روم بهتراست از کفپوش مناسب استفاده شود، زیرا کفپوش مناسب و مجلل باعث می شود فضای اتاق تلویزیون بیشتر دیده و زیباتر شود. لمینت به عنوان کفپوش تی وی روم بسیار خاص و مناسب است زیرا فضا را گرمتر و صمیمی تر می کند و آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد.

دکور تی وی روم در شیراز

هر چه دکور تی وی روم  زیباتر و جذابتر باشد، ارزش دکوراسیون منزل را افزایش می دهد و باعث افزایش قیمت ساختمان می شود، به همین دلیل مردم برای زیباترشدن به سراغ طراحی و اجرای جدیدترین دکور تی وی روم می روند. زیبایی تی وی روم در شیراز از طریق این طراحی فضای خانه را افزایش می دهند و فضایی جذاب و زیبا را طراحی می کنند.

هر چه فضای تی وی روم آرامش بیشتری را القا کند بهتر است، بنابراین توصیه می کنیم از وسایل پر زرق و برق و رنگارنگ استفاده نکنید. زیرا هر چه تی وی روم ساده تر باشد، بهتر است. برای تزئین تی وی روم می توانید از مواد چوبی یا عناصر چوبی استفاده کنید. زیرا متریال های چوبی گرما و صمیمیت فضا را افزایش داده و جذابیت منحصر به  فردی دارند.

نورپردازی تی وی روم در شیراز بسیار مهم است و باید نورپردازی خاص و استانداردی برای آن در نظر بگیرید تا دکور تی وی روم از طریق این نورپردازی بهتر به نظر برسد.

مبلمان تی وی وال در شیراز

مبل تی وی وال باید کاملا راحت و نرم باشد، به همین دلیل تی وی وال خانه برای ایجاد یک طراحی خوب و کاربردی به یک مبل راحتی یا مبل L نیاز دارد; شاید شما هم جزو افرادی باشید که به خرید مبل سلطنتی و لوکس علاقه مند هستید، اما نباید فراموش کنید که تی وی روم به یک مبل راحتی نیاز دارد و یک مبل لوکس با تزئینات زیاد در آنجا جواب نمی دهد.

مبل تختخواب شو نیز انتخاب مناسبی برای اتاق است و بسیاری از افراد با صرف هزینه کمتر و مناسب به سمت خرید این نوع مبل می روند تا فضا را کاربردی تر کرده و به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه بیافزایند. امروزه نمونه هایی از این مبل در بازار تولید می شود که کاملا راحت بوده و فضای کمی را اشغال می کند و مناسب تمامی خانه ها می باشد.

یک نکته وجود دارد که خیلی ها به آن توجه نمی کنند و به مرور زمان دچار مشکل می شوند و آن این است که مبلمان را در فاصله استانداردی از تلویزیون قرار دهید تا زمانی که برای ساعات طولانی در آنجا هستید، این فضا برای شما خسته کننده نباشد.

کاغذ دیواری تی وی روم در شیراز

کاغذ دیواری پشت تلویزیون باید با دیوارهای دیگر متفاوت باشد و از دیگر کاغذ دیواری ها خاص تر باشد. اگر فضایی که دارید بزرگ است می توانید از کاغذ دیواری های سه بعدی و طرح دار استفاده کنید و اگر فضا کم است بهتر است به سراغ کاغذ های دیواری با طرح های ساده تر بروید.

خرید کاغذ دیواری شما را مجبور به پرداخت هزینه زیادی می کند به همین دلیل بهتر است نوع کاغذ دیواری شیک و بادوامی را انتخاب کنید که سالیان سال برای شما جذاب باشد و به مرور زمان بادوام و با کیفیت باشد و نیازی به تعویض آن نیست. برای تهیه کاغذ دیواری با اشکال مختلف هندسی، طرح های آبرنگ، طرح های رنگی جیغ، طرح های گلدار، طرح های مینیمال و... مواجه می شوید که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون تی وی روم آن ها را انتخاب و نصب کنید.  اما بهتر است این کار را به طراح داخلی و نصاب بسپارید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |