رزرو مشاوره
آبنما پیش ساخته و آماده در شیراز
    
بازدید: 86
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

مزایا و کاربرد آبنمای پیش ساخته در شیراز

استفاده از آبنماهای قابل حمل در مجتمع های تجاری، حیاط ها، باغ ها، ویلاها، پارک ها، رستوران ها، فضاهای داخلی و خارجی و... و به طور کلی در هر زمانی که کارفرما مشخصات منحصر به فردی برای آبنما در نظر نداشته باشد یا هزینه و زمان راه اندازی را نداشته باشد. این نوع از آبنما باید در اولویت باشد.

سفارش و خرید آبنما برای محیط زیست به جای اجرای آن در محل فوایدی مانند کاهش هزینه و زمان راه اندازی و اطمینان از استاندارد بودن آبنما و تعمیرات ساده را به همراه خواهد داشت اما اگر ابعاد محل آبنما بسیار بزرگ باشد و یا کارفرما مدل خاصی را در نظر داشته باشد. امکان استفاده از این محصولات وجود نخواهد داشت و آبنما باید به صورت پروژه ای در محل طراحی و ساخته شود.

ما به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ایرانی در زمینه آبنما، به لطف تجربه چندین ساله خود، به روزترین و کاربردی ترین نمونه های آبنمای قابل حمل را تولید و عرضه می کنیم. محصولات برنادکور مجهز به امکانات و افکت های مختلف است که بر اساس نیاز بازار طراحی شده است. اگر نیازی به آبنمای موزیکال یا ریتمیک ندارید و فقط می خواهید با حداقل هزینه یک آبنمای زیبا در حیاط، باغ، ویلا یا استخر خود داشته باشید، می توانید یک نازل آبشاری در نظر بگیرید.

کاربردهای مختلف آبنما در شیراز

  • جنبه های مصرف آب
  • مصرف عمومی
  • مصرف آبیاری
  • کنترل کننده آب و هوا
  • کنترل کننده صدا
  • تفریحی و زیبایی
  • مجتمع های تجاری و مسکونی
  • ادارات و کارخانجات

نقش آبنما در طراحی منظر در شیراز

آبنمای پیش ساخته را می توان در کنار حوض، استخر، آبشار و آبنما در مناظر شهری ایجاد کرد. آب به عنوان مرکزیت، شکل‌دهنده، شکل‌پذیر، دعوت‌کننده، اتصال، جداکننده، گذرا، روان، منظره، دراماتیک در مفهوم معماری منظر، به صورت عینی و ذهنی به کار می‌رود. از نظر تاریخی، شهرهای زیادی در جهان در ارتباط با وجود آب برای اهداف مختلف ساخته شده اند. مشاهده حالات مختلف آب و صدای حاصل از آن، افکار خسته انسان را از نظر روانی التیام می بخشد. عناصر بصری آب، ویژگی های خاص خط، فرم، رنگ، بافت و حرکتی که آب ارائه می دهد در تصاویر ذهنی ایجاد شده موثر است.

معیارهای طراحی آبنما در شیراز

برای طراحی هر آبنما معیارهایی وجود دارد که بر کیفیت انواع آب نماها تأثیر می گذارد که می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد.

استخرها: اغلب به عنوان سطوح بازتابنده عمل می کنند، برای اینکه انعکاس بهتری داشته باشند، باید عمق کافی داشته باشند و سطح بازتابنده باید بسیار تراز باشد.

نمایش حرکت آب بستگی به پیشینه شهرت بیان کننده حال و هوای محیطی و نظرات طراح دارد.

آبشارها: نحوه ریزش آب به حجم و شدت جریان آب، وضعیت لبه ای که از آن می ریزد بستگی دارد. ارتفاع و ماهیت آبشار و سطحی که در نهایت روی آن می افتد، امکانات نامحدودی را ارائه می دهد. با افزایش حجم آب، جریان آب منظم تر می شود و نقش متغیرهای دیگر مانند شکل لبه کم رنگ می شود.

فواره ها: برای جلب توجه به برخی نکات و تأکید بر نکاتی که دلالت بر مفاهیم دارند به دلایل دیگر بسیار موثر هستند. گاهی در نقطه تلاقی محورهای بصری قرار می گیرد و گاهی به عنوان مجسمه برای تاکید بر فضاهای دارای نقاط عطف استفاده می شود و از طریق کنتراست، بیشتر بر روی ویژگی تأکید می کنند.

اصول و روش های انتخاب آبنما در شیراز

برای انتخاب آبنمای مناسب ابتدا باید محل آبنما را مشخص کرد و سپس فضا را اندازه گرفت. همچنین توجه به جزئیات فضا مانند مبلمان، گیاهان، مصالح به کار رفته در ساخت محوطه می تواند در انتخاب بهترین آبنما تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین توجه به این موارد می تواند مشخص کند که کدام یک از آبنماهای موجود هماهنگی بیشتری با این عناصر دارد تا به زیبایی و آرامش فضای مورد نظر بیفزاید.

نحوه نصب آبنما در شیراز

هنگام نصب آبنما باید به نکات زیر توجه کنید.

  • آبنما نباید در جهت باد شدید باشد.
  • ابعاد ذخیره آب 
  • نصب قسمت زهکشی و سر آب فواره
  • نصب لوله کشی برای تامین آب
  • رعایت استانداردهای کابل و اتصالات برق آبنماها
  • انتخاب پمپ با قدرت مناسب با توجه به ابعاد آبنما




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |