رزرو مشاوره
دکوراسیون تی وی ست ساده شیراز
    
بازدید: 98
    

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی ست در شیراز

در سال 2022 طراحی دکوراسیون تی وی روم مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. عشق، صمیمیت و گرمی که در این فضا وجود دارد این قسمت از دکوراسیون داخلی خانه را بسیار مهم و جذاب کرده است. همیشه فضای کافی برای یک فضای جداگانه برای تی وی روم وجود ندارد. با این حال، هر خانه باید دارای یک فضای کوچک یا گوشه ای دنج برای تلویزیون باشد. زیرا این قسمت جایی است که خانواده نیاز به ارتباط و معاشرت با یکدیگر دارد. به همین دلیل می توانید دکوراسیون و چیدمان اتاق تلویزیون را مطابق سلیقه خود طراحی کنید اما باید نکات و اصولی را در این فضا مد نظر قرار دهید. اگر می خواهید با ایده های جذاب برای دکوراسیون تی وی روم در شیراز آشنا شوید، این مقاله برای شما بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

بهترین موقعیت برای قرار دادن تلویزیون در تی وی روم مدرن کجاست؟

تی وی روم مدرن در شیراز یک اتاق کوچک با فضای محدود است و به همین دلیل مکان قرارگیری تلویزیون در تی وی روم بسیار مهم است. انتخاب یک گوشه دنج از خانه یا یک اتاق کوچک برای نصب و قرار دادن میز تلویزیون در دکوراسیون منزل بسیار جذاب و متفاوت خواهد بود. در نتیجه برای انتخاب مکان تلویزیون باید به نکات زیر توجه کنیم:

• تلویزیون از تمام قسمت های خانه به وضوح دیده می شود.
• رعایت فاصله مناسب بین مبلمان و تلویزیون با توجه به ابعاد تلویزیون یکی از موارد مهمی است که در طراحی باید به آن توجه شود.
• در ضمن اگر امکان دیدن تلویزیون از آشپزخانه وجود دارد، ترجیحاً تلویزیون را در این زاویه قرار دهید.
• نصب تلویزیون روی دیوار در اتاق های تلویزیون کوچک انتخاب خوبی خواهد بود.

برای داشتن دکوراسیونی اصولی و صحیح باید فضای تی وی روم را در نظر بگیرید و به تعداد اعضای خانواده نیز توجه کنید. اگر تعداد افراد خانواده بیشتر است، باید مکانی را انتخاب کنید که ظرفیت افراد بیشتری را داشته باشد تا موضوع چیدمان بر اساس آن انجام شود.

انتخاب یک ترکیب رنگ خاص؛ نکته مهم در طراحی دکوراسیون تی وی روم در شیراز

تی وی روم فضایی است که اغلب برای استراحت استفاده می شود. بنابراین باید دکوراسیونی راحت و صمیمی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از رنگ های شارپ در تی وی روم توصیه نمی شود. همچنین بهتر است در طراحی تی وی ست از لوازم بسیار شلوغ و میز تلویزیون دیواری بسیار تیره استفاده نکنید. توصیه ما استفاده از رنگ های ملایم و خنثی است. رنگ هایی مانند:

• سفید
• خاکستری
• کرم رنگ
همچنین از رنگ های تیره مانند:
• مشکی
• خاکستری تیره
• رنگ بنفش
• سبز تیره

رنگ های جیغ و بسیار شاد ممکن است باعث تنش و هیجان شود. بنابراین اگر فضایی دلپذیر برای تماشای فیلم و استراحت راحت می خواهید، باید به انتخاب رنگ و دکورتی وی ست در شیراز توجه بیشتری داشته باشید.

بهترین ایده برای چیدمان تی وی روم در شیراز

تی وی روم در شیراز یک ایده جدید دکوراسیون در خانه های مدرن و لوکس است. در طراحی تی وی روم مدرن در خانه های شیک از لوازم و المان های مختلفی استفاده شده است. یکی از این ایده های جالب استفاده از کتابخانه است. کتابخانه روی تی وی وال، علاوه بر افزایش جلوه بصری، میزان مطالعه کتاب را نیز افزایش می دهد. پنل های چند تکه با اندازه های مختلف نیز یکی از ایده های فوق العاده برای تزئین تی وی ست مدرن در شیراز است. البته در انتخاب تابلو نباید زیاده روی کرد. نصب دو یا سه پنل بزرگ و کوچک در این قسمت از خانه زیبایی این فضا را دو چندان می کند.

هیچ وسیله جانبی نمی تواند جای گل و گیاه را در تی وی روم پر کند. انتخاب گیاهان خاص طراحی فضا را به طور قابل توجهی تغییر می دهد. برای این ایده، یک یا دو گلدان بزرگ یا چند گلدان کوچک کافی است تا فضا را خاص و دلپذیر کند.

دکوراسیون تی وی روم را با انتخاب یک ست مبلمان راحت کامل کنید.

انتخاب مبلمان راحت برای تی وی روم تعیین کننده کارایی این اتاق است. در واقع دکور تلویزیون بدون مبلمان چندان به درد اعضای خانواده نمی خورد. با انتخاب یک ست راحت یا نیم ست، چیدمان این فضا کامل می شود. در این فضا چیدمان مبل ها باید به گونه ای باشد که امکان قرار دادن میزهای پذیرایی کوچک در مقابل مبل و بین آنها وجود داشته باشد. مبل های نرم و راحت و مبل تخت خواب شو بهترین گزینه ها برای تی وی روم هستند.

رنگ، سبک و چیدمان مبل ها و کاناپه ها را طوری انتخاب کنید که قبل از هر چیز احساس راحتی و آرامش داشته باشید. قرار گرفتن مبل ها و تلویزیون در فاصله مناسب از یکدیگر نکته بسیار مهمی در چیدمان فضای تی وی روم در شیراز است. تعیین بهترین فاصله بین تلویزیون و مبل ها بستگی به ابعاد اتاق و ابعاد تلویزیون دارد. در نهایت، کوسن ها و پشتی های رنگارنگ را فراموش نکنید تا اتاق تلویزیون را جذاب تر کرده و ظاهر مبلمان را جلا دهد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |