رزرو مشاوره
طراحی اتاق خواب با ایده جدید شیراز
    
بازدید: 119
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب به سبک نئوکلاسیک در شیراز

طراحی داخلی و چیدمان قسمت های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و... هر کدام اهمیت خاص خود را دارد. به عبارت دیگر می توان گفت طراحی و نوع چیدمان مبلمان در این قسمت ها علاوه بر زیبایی بصری، تأثیر روانی دارد و تأثیر مستقیمی بر روحیه، رفتار و عملکرد افراد در فضای زندگی خواهد داشت. در میان قسمت های مختلف یک خانه، اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های خصوصی است.

طراحی و دکوراسیون این قسمت از خانه بسیار مهم است، زیرا اتاق خواب قسمتی از خانه است که تقریبا یک سوم از روز خود را در آن سپری می کنید. از طرفی اتاق خواب مکانی برای استراحت شماست و می خواهید بقیه روز خود را به دور از دغدغه های روزمره در آرامش کامل بگذرانید. همانطور که کارشناسان اشاره می کنند، اگر نوع چیدمان، مبلمان و رنگ های به کار رفته در اتاق خواب نامناسب باشد و به درستی انجام نشود، می تواند اتاق خواب شما را به مکانی متشنج و ناراحت کننده تبدیل کند و این فضا را برای شما خسته کننده کند. طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق خواب نیز با توجه به سبک دکوراسیون سایر قسمت ها انجام می شود.

در بین انواع سبک ها، سبک دکوراسیون کلاسیک و به دنبال آن نئوکلاسیک طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید اتاق خوابی باشکوه و مجلل کلاسیک و سلطنتی داشته باشید، بهتر است این کار را به تیمی متخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی بسپارید. طراحان معمولا با در نظر گرفتن فضای موجود، خواسته ها و نیازهای شما بهترین و استانداردترین اتاق خواب را برای شما طراحی می کنند. گروه معماری و طراحی داخلی برنا آماده ارائه خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما با انواع سبک ها می باشد. شما می توانید برای طراحی، مشاوره و راهنمایی اتاق خواب کلاسیک و نئوکلاسیک با مشاوران و طراحان مجموعه طراحی داخلی برنا تماس بگیرید و طراحی اتاق خواب خود را با خیالی آسوده به کارشناسان ما بسپارید.

سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک در شیراز

این دو سبک ویژگی های مشابهی دارند. برای اینکه راحت تر تصمیم بگیرید که اتاق خواب خود را به سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک طراحی کنید، بهتر است ابتدا ویژگی های هر کدام، عناصر و مبلمان استفاده شده در هر اتاق را بشناسید. حال به برخی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک اشاره می کنیم.

ویژگی های سبک نئوکلاسیک در شیراز

سبک نئوکلاسیک با ظرافت، پیچیدگی و زیبایی معرفی شده است. در قرن هجدهم، معماران و طراحان به استفاده از عناصر دوران کلاسیک باستان روی آوردند. این امر بر طراحی داخلی و معماری نیز تأثیر گذاشت. این سبک آرام‌ تر و ملایم‌ تر از غنا و شکوه دوره روکوکو است. در سبک نئوکلاسیک فضاها در عین داشتن عناصر کلاسیک مدرن نیز هستند. در یک جمله می توان گفت سبک نئوکلاسیک: تلفیقی از سبک مدرن و حفظ عناصر کلاسیک است.

رنگ های مورد استفاده در سبک کلاسیک در شیراز

رنگ های مورد استفاده در سبک نئوکلاسیک معمولا ملایم هستند: کرم، خاکستری، آبی، زرد، سبز، مشکی و قرمز بهترین رنگ برای استفاده در این سبک هستند. رنگ هایی مانند طلایی و نقره ای براق عمدتا برای برجسته کردن برخی از عناصر استفاده می شود. تنالیته های به کار رفته در این سبک نسبت به کلاسیک که عمدتاً روشن و سفید است، تنوع بیشتری دارد.

فونداسیون استفاده شده درسبک نئوکلاسیک ساده است، اما در سبک کلاسیک متقارن است. مبلمان استفاده شده بیشتر چوبی و تیره است و اتاق ها با عناصر ظریف، مرمر و فرش های ایرانی تزئین شده اند. گلدان، کوزه، مجسمه و سفال در فضاهای نئوکلاسیک رایج است. سبک نئوکلاسیک ترکیبی از زیبایی و تجمل سبک کلاسیک در ترکیب با سادگی و آرامش موجود در سبک مدرن است.

دیگر ویژگی های سبک نئوکلاسیک در شیراز
  •  تناسب و تقارن هندسی سبک کلاسیک در ترکیب با قابلیت مدرن
  • استفاده از مبلمان و تخت کلاسیک
  • نورپردازی مدرن در حین استفاده از لوسترهای لوکس و کریستالی
  • استفاده از آینه های بزرگ
  • استفاده از تنالیته های رنگی مانند کرم، طلایی و رنگ های خیره کننده مانند بنفش، قرمز و فیروزه ای 

 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |