رزرو مشاوره
دیزاین اتاق خواب لوکس در شیراز
    
بازدید: 98
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

اتاق خواب های لوکس و مدرن در شیراز

توجه داشته باشید که اتاق های لوکس فقط برای ثروتمندان نیست. هرکسی که دوست دارد در اتاق خواب خود احساس آرامش و بی نقصی داشته باشد، می تواند به سراغ مدل های لوکس و بزرگ برود. چنین مکانی با طراحی و دکوراسیون خوب و مجلل می تواند حس بودن در یک سرپناه مجلل را به سرحد خود برساند. برخی از افراد فقط در اتاق خواب خود استراحت می کنند، اما برخی دیگر هستند که از این مکان برای مطالعه (یا مکانی برای نشستن)، تماشای تلویزیون، اتاق رختکن و حتی ورزش استفاده می کنند.

سبک های زیادی در طراحی اتاق خواب مدرن در شیراز وجود دارد و یکی از سبک هایی که در ایران و جهان رواج دارد و مورد پسند همگان قرار می گیرد، سبک مدرن است. برای داشتن یک اتاق خواب مناسب و زیبا باید به نکات زیادی توجه کرد. طراحی اتاق خوابی شیک و مجلل می تواند احساس عشق را در همه بیدارکند. یک اتاق خواب مجلل می تواند فضای زیبایی باشد که نظر همه را به خود جلب کند.

اتاق خواب ها مکانی برای استراحت هستند. پس از یک روز کاری، تنها چیزی که باعث می شود خستگی را فراموش کنید، خواب راحت است. شما یک اتاق خواب زیبا برای استراحت نیازدارید. لوکس بودن یک اتاق خواب به قیمت لوازم داخل آن بستگی ندارد. داشتن لوازم اتاق، اتاقی لوکس برای شما نمی سازد. برای داشتن اتاقی شیک باید به تمام لوازمی که برای اتاق می خرید توجه کنید، مثلا یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید هماهنگی مبلمان اتاق از نظر رنگ و طرح است. با داشتن یک اتاق خواب مجلل می توانید مکانی برای مطالعه و نشستن نیز بسازید. در اتاق خواب های مجلل علاوه بر تخت، باید مبل هم قرار دهید تا علاوه براستراحت در آن اتاق بتوانید مطالعه کنید.

نکات مهم در طراحی اتاق خواب لوکس در شیراز

برای داشتن یک اتاق خواب لوکس در شیراز باید به نکات زیادی توجه کرد. در اینجا چند نکته برای داشتن یک اتاق خواب لوکس آورده شده است.

  • بیشتر اتاق خواب های لوکس در رنگ های قهوه ای، کرم و طلایی طراحی شده اند که این سه رنگ زیبایی اتاق لوکس را افزایش می دهد.
  • در طراحی سقف اتاق خواب از نقوش مدرن و هندسی استفاده کنید.
  • اگر می خواهید اتاق خواب شما بدون مشکل و بی نقص باشد، در انتهای اتاق پنجره قرار دهید و  گذاشتن مبلمان برای نشستن در اتاق نیز دکوراسیون اتاق خواب شما را کامل کند.
  • برای افزایش جذابیت اتاق خواب نیز می توانید از سقف کاذب استفاده کنید.
  • علاوه بر رنگ های قهوه ای، کرم و طلایی در اتاق خواب، استفاده از رنگ آبی در مبلمان اتاق نیز باعث زیباتر شدن اتاق می شود.
  • لوستر زرد رنگ در اتاق خواب علاوه بر استفاده از نور آن در اتاق، اتاق خواب را نیز زیبا می کند.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مدرن در شیراز

همانطور که قبلا گفتیم هزینه داشتن یک اتاق خواب مجلل و مدرن بسیار کمتر از اتاق نشیمن، آشپزخانه و حتی حمام است، زیرا در اتاق خواب شما فقط چهار دیوار و سقف دارید. اگر بخواهید، می توانید اتاق را با هر طرحی که مد نظر دارید طراحی و چیدمان کنید.

اتاق خوابی با ترکیب رنگ های آبی و سفید با آینه های دیواری و نورپردازی مخفی مکانی مجلل و لوکس را به شما هدیه می دهد. تخت دایره ای با سقف گنبدی شکل و لوستر بزرگ چند شاخه از ویژگی های اصلی این اتاق خواب لوکس است. با نگاهی به اطراف متوجه می شوید که از این اتاق خواب برای مصارف دیگری استفاده می شود.

حداکثر استفاده از نور طبیعی آسمان در اتاق به همراه کفپوش چوبی سبک و تخت بزرگ سفید، محیطی کاملا منحصر به فرد را ایجاد کرده است. یک اتاق خواب چند رنگ طراحی شده در رنگ های آبی، خاکستری و سفید با تخت منحنی و دیوارهای شیشه ای، فضای خنک و آرامش بخشی را ایجاد می کند که حریم خصوصی بیشتری را به بیننده منتقل می کند. استفاده از رنگ آبی روشن، فرش و تخت ساده سفید، کف پوش به همراه لوازم چوبی رنگ روشن و سقف فرورفته اتاق خوابی با فضای صمیمی تری ایجاد کرده است.

در طراحی اتاق خواب های مدرن یا کلاسیک نکاتی وجود دارد که کمتر کسی از آنها اطلاع دارد! برای اینکه اتاق خوابی زیبا و بی عیب داشته باشید باید بهترین مدل نورپردازی، دکوراسیون، چیدمان و سرویس خواب را انتخاب کنید. در تمام مراحل طراحی یا انتخاب مبلمان باید در نظر داشته باشید که چگونه حس آرامش و امنیت را در اتاق خواب بیشتر احساس کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |