رزرو مشاوره
قاببندی کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 122
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون کلاسیک و قاب های پیش ساخته در شیراز

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از جوانان تمایل دارند از سبک دکوراسیون مدرن برای خانه خود استفاده کنند، اما هنوز هم هستند افرادی که سبک کلاسیک را در دکوراسیون داخلی خانه دوست دارند. با این حال برخی از افراد هنوز با سبک دکوراسیون کلاسیک آشنایی ندارند و نمی دانند سبک کلاسیک چیست؟ در این مقاله سبک کلاسیک را به طور کامل تعریف می کنیم و فضای داخلی خانه را به این سبک طراحی و اجرا می کنیم.

سبک دکوراسیون کلاسیک چگونه است؟

سبک کلاسیک منعکس کننده رنگ گرم و طبیعی است که حس امنیت و اطمینان را در افراد القا می کند. معمولا اکثر افراد ثروتمند علاقه مند به استفاده از معماری کلاسیک و دکوراسیون داخلی خانه خود هستند. این افراد معمولاً به سنت و فرهنگ گذشته پایبند هستند و از سبک مدرن و شخصیت های آن دوری می کنند. در سبک کلاسیک معمولا از مبل های گران قیمت، پرده و لوازم مجلل و آنتیک در دکوراسیون داخلی استفاده می کنیم. برای مثال استفاده از کنسول منبت کاری شده در کنار دو شمعدان قرمز را فقط در دکوراسیون کلاسیک می توان دید. یک فضای کلاسیک نیز از معماری خاصی بهره می برد. قاببندی روی دیوار، سقف و ستون ها از دیگر ویژگی های معماری و دکوراسیون کلاسیک است.

پارامترهای مورد نیاز در طراحی دکوراسیون کلاسیک در شیراز

اگر تصمیم گرفته اید خانه خود را به سبک کلاسیک طراحی کنید، باید تمام پارامترهای دکوراسیون کلاسیک در شیراز را در فضای خانه خود پیاده کنید تا همه اینها در کنار هم شما را به حال و هوای خانه های قدیمی روستایی نزدیک کند. البته با توجه به مطالبی که تا اینجا گفتیم مشخص است که طراحی به سبک کلاسیک برای منازل بسیار پرهزینه است زیرا باید از وسایل گران قیمت و خاص برای منزل خود استفاده کنید. از طرفی این سبک برای فضاهای بزرگ با سقف بلند زیبا و خاص به نظر می رسد و برای محیط های کوچک اصلا توصیه نمی شود. باید فضای کافی برای قرار دادن حداقل دو ست مبلمان کلاسیک در کنار وسایل دیگر داشته باشید. در ادامه به تک تک عناصر سبک کلاسیک در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اشاره می کنیم.

عناصرسبک کلاسیک در طراحی داخلی شیراز

یکی از مهمترین عناصر سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی شیراز استفاده از مبلمان کلاسیک است. مبلمان کلاسیک از پارچه های طرح دار اصل تولید می شود که در قسمت نشیمن یا پشت مبلمان به وفور دیده می شود. همچنین از هنر لمسه دوزی در فضای بیرونی مبل برای افزایش زیبایی و جلوه بصری استفاده می شود. کلاف مبلمان کلاسیک نیز با توجه به شکل و طرح مبلمان قبل از آستر استفاده می شود. اما در نهایت به آستر روی مبلمان می رسیم که معمولاً آستر مبل کلاسیک از چرم مصنوعی یا طبیعی است. استفاده از آستر چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی رواج بیشتری دارد و کاملا بدیهی است که قیمت این مبلمان بسیار گرانتر است.

یکی دیگر از ویژگی های مبلمان کلاسیک که این دسته از مبلمان را زیبا و منحصر به فرد می کند، استفاده از هنر منبت بر روی چوب است. معمولاً از خاتم به وفور در قسمت تاج، دسته و پایین مبلمان استفاده می شود که ظاهر مبل را شکیل و زیباتر می کند. از آنجایی که خاتم کاری روی مبلمان به صورت دستی انجام می شود، چوب مورد استفاده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا در حین خاتم کاری آسیبی به آن وارد نشود.

یکی دیگر از عناصر مهم در سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی در شیراز، قرار دادن کنسول و میز تلویزیون در اتاق نشیمن است. بهتر است اتاق نشیمن خود را با وسایل لوکس و گران قیمت تزئین کنید تا زیبایی بصری خاصی در فضا ایجاد شود. به عنوان مثال، قرار دادن کنسول در اتاق نشیمن، علاوه بر نظم بخشیدن به خانه، پارامتر مهمی برای دکوراسیون به سبک کلاسیک در شیراز محسوب می شود. معمولا در راهروهای خانه های بزرگ کنسول هایی با میز و چهار پایه قرار می دهند و برای نشیمن از کنسول کشو و کمد برای کارایی بیشتر استفاده می کنند.

برای زیبایی بیشتر می توانید از میزهای عسلی نیز در بین انواع میزهای دکوراسیون منزل استفاده کنید. از طرفی برای شیک‌ تر جلوه دادن فضای خانه به شما پیشنهاد می‌کنیم کنسول، میز قهوه‌خوری و دیگر کمدهای اتاق نشیمن مانند کمد دیواری و کمد تزئینی را با رنگی متناسب انتخاب و چیدمان کنید. قطعا تناسب رنگ در میان اجزای دکوراسیون داخلی باعث زیبایی چشم نواز و بصری می شود که در نگاه اول ذهن مخاطب را به خود جلب می کند.

اتاق خواب به سبک کلاسیک در شیراز

برای اینکه فضای اتاق خواب شما از سبک کلاسیک پیروی کند، باید از تخت هایی که روی چوب آن از منبت استفاده شده است در کنار پارچه مخمل استفاده کنید. در واقع دو ویژگی مهم تخت خواب های کلاسیک وجود منبت روی دسته های تاج و ستون تخت است. از سوی دیگر، ملحفه های کلاسیک معمولاً از مخمل ساخته می شوند. همچنین می توانید از میان وسایل دیگری مانند میزآرایش، کمد و... که با طرح تخت خواب شما همخوانی دارد، ظاهر کلاسیک اتاق خواب خود را انتخاب کرده و برای تکمیل دکوراسیون کلاسیک خود از این وسایل استفاده کنید.

آشپزخانه به سبک کلاسیک در شیراز

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک در شیراز فضایی فوق العاده شیک، باشکوه و با وقار ایجاد می کند. معمولا در طراحی داخلی آشپزخانه از رنگ های کرم، سفید و خاکستری استفاده می شود. بارزترین ویژگی آشپزخانه کلاسیک درشیراز، کابینت های چوبی مجلل و شیک است که با هنر منبت و حکاکی نمای آن تزئین شده است. معمولاً فضای داخلی این آشپزخانه ها مانند صنایع دستی بی نظیری به نظر می رسد. سقف آشپزخانه کلاسیک را می توان با قابهای دایره ای ونوس کلاسیک به همراه پوسترهای خاص این سبک تزئین کرد. این قابها بصورت پیش ساخته و رنگی در کارخانه تولید می شوند و به محل نصب ارسال می گردند. نصب آنها در کمتر از یک ساعت انجام می شود و هیچ گونه کثیف کاری در هنگام نصب این محصولات مشاهده نخواهید کرد. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |