رزرو مشاوره
اجرای اتاق خواب لوکس شیراز
    
بازدید: 129
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی اتاق خواب مدرن مناسب برای فضاهای مختلف

طراحی داخلی هر قسمت از خانه اهمیت ویژه و خاصی دارد که باید با دقت انجام شود. طراحی اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های خانه است که باید به خوبی و زیر نظر یک معمار داخلی درجه یک طراحی شود. اتاق خواب مکانی برای استراحت هر فرد است که مطابق با سلیقه او طراحی خواهد شد. بهتر است بدانید دکوراسیون مدرن و به روز خانه و اتاق ها بر تاثیر آن می افزاید. شیک و جدید بودن این فضا در هر فردی با هر سنی انگیزه و حس مثبت ایجاد می کند پس بهتر است از همان ابتدا زمان و هزینه کافی را برای طراحی مدرن و درجه یک اختصاص دهید. همانطور که می دانید اتاق خواب برای خواب، استراحت، مطالعه و انجام کار استفاده می شود، بنابراین بهتر است نکات و موارد زیادی را برای طراحی بهترین اتاق خواب رعایت کنید. 

مواردی که در طراحی اتاق خواب باید رعایت شود عبارتند از:

برای داشتن اتاقی شیک، مدرن، زیبا و آرامش بخش باید چند نکته را در طراحی آن رعایت کنید و بقیه موارد به سلیقه خود فرد بستگی دارد. به طور کلی لیستی از مواردی که باید در طراحی اتاق خواب رعایت شود را در اختیار شما قرار می دهیم اما در نهایت این شما هستید که با توجه به روحیات و علایق خود چند مورد را انتخاب و رعایت می کنید. اتاق باید به گونه ای باشد که فرد در آن احساس راحتی کند و نظرات دیگران در انتخاب شما تاثیری نداشته باشد. مواردی که در طراحی اتاق خواب باید رعایت شود عبارتند از:

1.ساده، شیک و مدرن باشد، اولین اصل در طراحی می گوید: زیبایی در سادگی است
2.انتخاب صحیح و اصولی رنگ با توجه به روحیه فرد
3.اندازه مناسب تخت و مبلمان نسبت به ابعاد اتاق خواب
4.انتخاب قفسه و کمد با توجه به تعداد وسایل
5.عدم استفاده از بیش از 3 رنگ در طراحی داخلی اتاق
5.هماهنگی رنگ روتختی با سایر اکسسوری ها
6.طراحی قسمت مجزا برای مطالعه و قرار دادن میز تحریر (در صورت درخواست)
7.استفاده از گل و گیاه برای ایجاد حس شادابی و سرزندگی
8.پنجره های بزرگ برای ورود نور 
9.استفاده صحیح در وسایل روشنایی مانند لوستر و چراغ خواب
10.یک فرش مناسب که از نظر رنگی با دیگر لوازم هماهنگ باشد
11.طراحی آینه کنسول
12.انتخاب مناسب و خرید بالش و کوسن برای تخت

بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب کدامند؟

ابتدا بهتر است بدانید که رنگ مناسب برای اتاق خواب، رنگی است که با آن احساس آرامش می کنید و جزء رنگ مورد علاقه شماست. در این قسمت قصد داریم بهترین رنگ ها و تاثیر آن ها بر روحیه افراد را به شما بگوییم اما در نهایت این شما هستید که با سلیقه خود یکی را انتخاب می کنید. قوانین سختگیرانه ای در این راستا وجود ندارد و حتی می توانید از رنگ های ممنوعه برای اتاق خواب مدرن خود استفاده کنید، کافی است رنگ و طرح آن تاثیر بدی در کیفیت خواب شما نداشته باشد و با تماشای آن و گذراندن وقت در اتاق خواب، شما احساس خوبی داشته باشید. البته باید توجه داشت که رنگ های مشکی، قرمز و قهوه ای برای مکانی که قصد استراحت یا مطالعه و کار را دارید مناسب نیست و بازده کاری شما را کاهش می دهد. ما این 3 رنگ را برای طراحی اتاق خواب توصیه نمی کنیم.

رنگ سفید:

یکی از بهترین و در عین حال مدرن ترین رنگ ها برای اتاق خواب سفید است، رنگی که زیبایی و آرامش را به اتاق شما می آورد، با هر رنگی در فضا تکمیل می شود، در دراز مدت چشم را خسته نمی کند و برای هر فردی با هر سنی مناسب است. اگر تمام طراحی و دکوراسیون اتاق شما سفید باشد چیزی از زیبایی آن نمی کاهد اما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم با ترکیب رنگ سفید در طراحی داخلی با لوازم چوبی که دارای نسکافه طلایی هستند جلوه اتاق خواب را بیشتر کنید.  وجود رنگ های روشن و شاد مانند سبز زمردی یا آبی فیروزه ای در قسمت های کوچک طرح مانند گلدان یا مبلمان و روتختی نیز اتاق خواب را شیک و خاص می کند.

رنگ آبی:

آبی که ترکیبی از رنگ دریا و آسمان است باعث ایجاد حس آرامش و طراوت می شود. رنگ آبی برای دکوراسیون اتاق خواب باید روشن باشد و هر چه آبی آسمانی بیشتر باشد، اتاق امن تر و آرام تر خواهد بود. به عنوان مثال، روتختی دو نفره آبی را در اتاقی با دیوارهای سفید تصور کنید، مطمئناً همین الان با خواندن آن احساس آرامش خواهید کرد. رنگ آبی تیره و سرمه ای را می توان به عنوان مکمل در اکسسوری های کوچکتر مانند چراغ خواب یا پنل نیز استفاده کرد که قطعا هماهنگی رنگی فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد. پس اگر رنگ آبی را دوست دارید، حتما آن را انتخاب کنید.

رنگ صورتی:

یکی از رایج ترین رنگ ها برای طراحی داخلی اتاق نوجوانان و خانم های جوان است که البته یکی از بهترین انتخاب ها به حساب می آید. رنگ صورتی ملایم حس تمیزوپاک بودن را ایجاد می کند و به همه افراد صرف نظر از جنسیت توصیه می شود. رنگ صورتی بسیار شیک و مناسب برای نوجوانان یا زوجین است و در عین حال حس آرامش را به همراه دارد. ترکیب سفید و صورتی برای تخت و مبلمان نیز بسیار فوق العاده است.

خاکستری:

خاکستری رنگی خنثی و در عین حال مکمل خوبی برای رنگ دکوراسیون اتاق خواب است. شاید خاکستری به تنهایی باعث بی روحی و کمبود انرژی اتاق خواب شود، اما ترکیب آن با صورتی، یاسی، نارنجی ملایم، سبزملایم، نسکافه ای و سفید فوق العاده خواهد بود. طوسی به عنوان بهترین رنگ مکمل برای طراحی داخلی اتاق استفاده می شود و رنگی بسیار مدرن و شیک برای تخت، ست آرایشی و کمد است.

بهترین سبک نورپردازی برای اتاق خواب مدرن در شیراز چیست؟

نوراتاق باید به گونه ای طراحی شود که برای کار و مطالعه در شب که نور طبیعی خورشید از بین رفته باشد، مناسب باشد. برخی از عزیزان اتاق خواب و محل کار و مطالعه خود را جدا می کنند که در این صورت برای اتاقی که قرار است فقط برای استراحت استفاده شود باید نور کم و ملایم باشد. به طور کلی نورپردازی داخلی اتاق ها تنها به سلیقه و سبک هر فرد بستگی دارد و از قانون خاصی پیروی نمی کند.

بهترین سبک نورپردازی برای اتاق خواب شامل: نور اصلی به عنوان لوستر، نور چراغ خواب و نور چراغ مطالعه است. این 3 مدل نورپردازی برای هر اتاقی با هر اندازه ای لازم است، حالا اگر اتاق خواب شما بیش از 10 متراست و سقف آن طرح و قوس خاصی دارد، بهتر است برای زیباتر شدن آن از نور مخفی یا هالوژن استفاده کنید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |