رزرو مشاوره
اجرای دکور نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 121
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی به سبک نئوکلاسیک در شیراز

سبک نئوکلاسیک مجموعه ای از طرح های دکوراسیون با ترکیب اصول کلاسیک با مفاهیم مدرن و پست مدرن است که حس متفاوتی را در خانه شما ایجاد می کند. از آنجایی که سبک نئوکلاسیک برگرفته از سبک کلاسیک است، برای درک بهتر این مفهوم، باید سبک کلاسیک را حتی به طور خاص بشناسید. استفاده از سبک کلاسیک با تمام جزئیات و زرق و برق آن در دنیای امروز و زندگی کنونی نمی گنجد.

 

به همین دلیل سبک جدیدی وارد عرصه شده است که علاوه بر ایجاز و الگوریتم مدرن، می تواند رگه هایی از دوران متانت، زیبایی و شکوه داشته باشد، مانند آنچه به دوران کلاسیک روکوکو در دهه 1700 نسبت داده می شود. نئوکلاسیک یک سبک چشم نواز برای کلاسیک ها و مدرنیست ها است.

سکوت و ملایمت از ویژگی های سبک کلاسیک در شیراز است که در ذهن ما تداعی می شود و این سبک را می توان رویای یک دنیای ایده آل دانست. اگر این سکوت و آرامشی که از آن صحبت می کنیم با مدرنیته همراه شود، از تنش و هرج و مرج ناشی از زندگی پر شتاب و ماشینی امروزی تا حد زیادی می کاهد و مانند باغی مخفی، با ارزش گذاری، بستر آرامش و تأمل را فراهم می کند. فضائل زندگی مانند هنر، ادب و فرهنگ، احترام و منش نجیب، این سبک را به ما می دهد که به آن نئوکلاسیک می گویند. برای توضیح و آشنایی بیشتر با سبک نئوکلاسیک با ما همراه باشید. به این ترتیب با ویژگی های اصلی دکوراسیون نئوکلاسیک بهتر آشنا خواهید شد.

ویژگی های سبک نئوکلاسیک در شیراز

ویژگی اصلی سبک نئوکلاسیک لوکس بودن آن است. چیزی که تحت عنوان طراحی لوکس در دنیای کنونی به یک ترند تبدیل شده است. رابرت آدامز، معمار انگلیسی، با ترکیب عناصر زندگی غربی با طراحی مجلل رومی، یونانی و برخی از جذابیت های نقاشی های عربی و شرقی، بنیانگذار طراحی نئوکلاسیک در نظر گرفته می شود. رنگ، شکل، خطوط، هندسه، نظم و چیدمان، ابعاد و حجم و ... از جمله معیارهای طراحی هستند که در سبک های مختلف دکوراسیون تغییر می کنند و هماهنگی و ترکیب دلنشینی که بین این عناصر وجود دارد، پدید آورنده ملودی دلنشین معماری و طراحی داخلی در شیراز است. 

یک معمار یا طراح از این عناصر که مانند روح دکوراسیون هستند در طراحی نمای بیرونی ساختمان، در و پنجره، دیوار و پارتیشن بندی فضای داخلی استفاده می کند. او به روشی هوشمندانه به انتخاب لوازم کاربردی، پرده، رنگ دیوار، کفپوش و کاغذ دیواری توجه ویژه ای دارد. سقف و نورپردازی را به بهترین نحو طراحی می کند تا احساس بهتری در خانه یا محل کار داشته باشید. پس برای داشتن بهترین دکوراسیون به خصوص در سبک تلفیقی نئوکلاسیک همیشه از معماران و طراحان متخصص دکوراسیون جویا شوید.

مقیاس در عناصر طراحی داخلی نئوکلاسیک در شیراز

یکی از زیباترین جنبه های طراحی داخلی نئوکلاسیک، عظمت آن است. بنابراین، می توانید از ابزارهای بصری برای افزایش اندازه اتاق استفاده کنید.

جزئیات معماری در دکوراسیون نئوکلاسیک شیراز

اگرخانه یا فضای خود را از ابتدا طراحی می کنید، ویژگی های معماری داخلی نئوکلاسیک را اضافه کنید. دیوارهای بلند، پنجره های بزرگ، ستون ها و فضاهای بزرگ قطعا یک بوم ایده آل را خلق می کنند. علاوه بر این، کفپوش های چوبی یا مرمری را در نظر بگیرید تا جلوه ای منحصر به فرد در فضا ایجاد کنید.

تقارن در سبک نئوکلاسیک در شیراز

تقارن یکی از عناصر اصلی طراحی داخلی قرن هجدهم و نئوکلاسیک است. چنین ساختاری در طراحی مطمئناً می تواند رسمی و در عین حال آرامش بخش باشد. چیدمان متقارن را می توان در مبلمان، یک جفت صندلی راحتی در اطراف شومینه یا از طریق عناصر ساختاری مانند دیوارهای گچبری یا پنجره ها یا روشنایی نشان داد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |