رزرو مشاوره
تی وی وال با قاب روکووال
    
بازدید: 135
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

تی وی وال کلاسیک و قاب بندی کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک شامل جزئیات زیادی است و اغلب دارای قاب روی دیوار است. اگر این سبک به درستی طراحی شود، سبکی مجلل و با شکوه محسوب می شود که بیشتر برای خانه های بزرگ با تم کلی کلاسیک، مبلمان، لوازم جزئی و کلاسیک مناسب است. قاب بندی کلاسیک در شیراز با بهترین و جدیدترین متریال های پیش ساخته از جنس چوب و ام دی اف که در رنگ های متنوع تولید می شوند اجرا می شود.

هزینه طراحی تی وی وال کلاسیک در شیراز

هزینه طراحی، ساخت و اجرای تی وی وال به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. اولین هزینه مربوط به طراحی تی وی وال است که قیمت آن با توجه به ابعاد و سبک انتخابی شما متغیر است.

هزینه بعدی مربوط به انتخاب متریال و ساخت تی وی وال کلاسیک در شیرازاست، در طراحی تی وی وال کلاسیک درشیراز از متریال های مختلفی استفاده شده است. مانند چوب (MDF، هایگلاس، ترمووود و...)، سنگ (طبیعی و مصنوعی)، کناف و... این قسمت شامل اکثر هزینه می باشد. سنگ گران ترین متریال و کناف و پنل های آماده ارزان ترین متریال هستند.

آخرین هزینه مربوط به اجرای تی وی وال کلاسیک در شیراز می باشد که در مواردی در کارگاه ساخته شده و در فضای مورد نظر نصب می شود و یا به طور کامل در محل مانند کناف اجرا می شود.

مقایسه هزینه طراحی تی وی وال کلاسیک و مدرن در شیراز

در واقع سبک طراحی تی وی وال در مدل های مدرن و کلاسیک شباهت زیادی به کابینت آشپزخانه و سایر اجزای محیط دارد. در فضاهای بزرگ می توان از سبک های چوبی و کلاسیک و در فضاهای کوچکتر بسته به نوع فضا و کاربری آن از سبک مدرن استفاده کرد. شرکت برنا با داشتن تجهیزات مدرن و نیروی انسانی ماهر توانایی طراحی و اجرای دکوراسیون با سبک های متنوع را دارد و همواره به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو و فعال در این زمینه شناخته می شود. 0 تا 100 طراحی و اجرای دکوراسیون منزل خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

تفاوت طراحی تی وی وال مدرن و کلاسیک در شیراز

به طور کلی در طراحی تی وی وال کلاسیک در شیراز استفاده از متریال چوب برای پشت تلویزیون به عنوان میز تلویزیون یا میزی که در آن لوازم تزئینی و سایر وسایل موجود قرار می گیرد و همچنین کفپوش چوبی بیشترین کاربرد را دارد. درواقع تی وی روم کلاسیک در شیراز فضای مناسبی را برای تماشای تلویزیون و گوش دادن به موسیقی در کنار خانواده و دوستان در اختیار شما قرار می دهد.

در تی وی وال مدرن معمولا از آجر یا سنگ های آنتیک استفاده می شود، در حالی که می توانید از کاغذدیواری ساده و طرح دار برای پوشش دیوارهای اطراف استفاده کنید. در طراحی دکورهای مدرن معمولا از میزهای ساده یا کناف استفاده می شود که با خطوط مستقیم و بدون منحنی طراحی شده اند، اما در دکوراسیون تی وی وال کلاسیک به جزئیات بسیار بیشتری توجه می شود.

رنگ های پرکاربرد در سبک کلاسیک شیراز

 در سبک های کلاسیک بیشتر از رنگ های سرد و تیره استفاده می شود. نکته مهمی که در انتخاب رنگ تی وی وال باید به آن توجه داشته باشید، هماهنگی تم رنگی در انتخاب سایر وسایل و اقلام این قسمت از منزل است، بنابراین باید سعی کنید رنگ ها را طوری انتخاب کنید که خرید و انتخاب وسایل دکوری دیگر آیتم ها سخت نباشد.

تی وی وال زیرمجموعه ای از تی وی روم 

در تی وی روم به مواردی مانند محل قرارگیری تلویزیون، مبلمان، وسایل تزئینی و... توجه می شود، اما تی وی وال معمولا تنها شامل بخشی از یک دیوار می شود که محل قرارگیری تلویزیون و سیستم صوتی خواهد بود. در خانه های کوچک به جای طراحی دکوراسیون بزرگ برای تلویزیون و سایر وسایل صوتی به دلیل کمبود فضا می توان یک تی وی وال زیبا و کاربردی طراحی کرد و به این ترتیب از دکوراسیونی کاملا امروزی بهره مند شد.

طراحی تی وی وال در واقع طراحی قسمتی از خانه به سبک کلاسیک یا مدرن، برای قرار دادن سیستم صوتی و تصویری خانه و همچنین طراحی و چیدمان مبلمان و اکسسوری های خاص در تی وی روم جهت ایجاد فضا دلنشین، گرم، صمیمی و منحصربفرد در بخشی از خانه می باشد. انتخاب سبک دکوراسیون تی وی وال با توجه به سبک کلی چیدمان منزل تعیین می شود و تمامی مواردی که در طراحی دکوراسیون داخلی باید در نظر گرفته شود نیز در این مورد باید مورد توجه قرار گیرد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |