رزرو مشاوره
طراحی دکور کلاسیک شیراز
    
بازدید: 165
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------ 

سبک دکوراسیون کلاسیک چگونه است؟

سبک دکوراسیون کلاسیک درشیراز، بر خلاف افکار عمومی که آن را همان سبک سنتی می دانند، یک روش معماری و دکوراسیون باشکوه است که ترکیبی از اصول معماری یونان باستان، روم و رنسانس است. قدیمی ترین تعریف سبک کلاسیک که بسیار برازنده و مناسب است شامل سه قانون اصلی این سبک است: استحکام و ثبات، کاربردی بودن و زیبایی.

در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز چیدمان متقارن و زیبایی انجام می شود. تزئینات ارزشمند، فرش دستبافت، پرده های مخمل بخشی از عناصر این سبک هستند. به همین دلیل به یکی از بهترین سبک های دکوراسیون تبدیل شده و در دنیای مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی داخلی کلاسیک با استفاده از عناصر طراحی سنتی جاودانه مشخص می شود. از سبک ها، نقوش یونان و روم باستان و همچنین دوره های رنسانس و باروک الهام گرفته شده است. طراحی کلاسیک در واقع ایجاد حس لوکس و ظرافت است و در عین حال راحتی کاربر را حفظ می کند.

اصول مهم دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

یکی از عناصر کلیدی طراحی داخلی کلاسیک در شیراز، تقارن است. یعنی همه چیز در خانه باید در تعادل و هماهنگی باشد. مبلمان منزل باید به گونه ای چیده شوند که چشم نواز باشند و هیچ قطعه ای بر فضا مسلط نباشد. این را می توان با استفاده از جفت مبلمان همسان مانند دو صندلی لوکس یا دو نقاشی به دست آورد.

یکی دیگر از جنبه های مهم دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز استفاده از متریال باکیفیت است. طراحی کلاسیک به شدت بر مواد طبیعی مانند چوب، سنگ و مرمر متکی است. این متریال ها اساس این سبک هستند و به فضا حس گرما و تجمل می دهند. آنها همچنین فوق العاده بادوام هستند و می توانند برای نسل ها دوام بیاورند و آنها را تبدیل به یک سرمایه گذاری عالی می کند.

نقش قاببندی در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

در این پروژه برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز از دو متریال بسیار زیبا و جذاب جهت قاببندی دیوارها و سقف استفاده شده است. بهره گیری از ابزارهای پیش ساخته و رنگی روکووال در کنار ابزارهای گچبری پیش ساخته پلی اورتان را ملاحظه می کنید. از کد رنگی سفید طلایی برای قابهای روکووال استفاده شده است که سبب دلبازتر شدن فضا شده است. داخل قاب ها را می توان با کاغذدیواری های طرح کلاسیک پر کرد. پیشنهاد می شود کاغذدیواری هایی با طرح ساده برای این منظور انتخاب کنید تا نقش و نگار قاب ها جلوه ی بیشتری را به نمایش بگذارد. قاب های پلی اورتان نیز شامل طرح های بسیاری هستند که باتوجه به سلیقه و پیشنهاد طراح انتخاب و اجرا می شوند. یکی از ویژگی های قاب های پلی اورتان خاصیت رنگ پذیری بالای آنها است.

آینه کاری در طراحی دکوراسیون کلاسیک شیراز

قاب های آینه در طراحی این پروژه از جنس پلی اورتان و همچنین گوشه های طرح گل پلی اورتان هستند. آینه کاری یکی از بخش های جدانشدنی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز است. نه تنها در طراحی دکوراسیون کلاسیک بلکه آینه در زمانهای قدیم همیشه در طراحی خانه های سلطنتی در ایران نیز استفاده می شده است.

رنگ در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

وقتی صحبت از رنگ می شود، دکوراسیون داخلی کلاسیک از رنگ های خنثی مانند بژ، کرم و سفید استفاده می کند. این رنگ ها زمینه ای آرام و آرامش بخش را برای فضای داخلی خانه فراهم می کنند. از رنگ های غنی و عمیق مانند سرمه ای یا سبز زمردی می توان برای افزودن عمق و جذابیت استفاده کرد. نورپردازی یکی دیگر از عناصر مهم طراحی داخلی کلاسیک در شیراز است. لوسترها، دیوارکوب ها و لامپ ها با جزئیات تزئینی انتخاب های محبوبی برای ایجاد حس عظمت و ظرافت هستند. این وسایل باید به طور حرفه ای در سرتاسر فضا قرار داده شوند تا هم نور محیط و هم روشنایی کار را فراهم کنند.

طراحی داخلی کلاسیک اغلب دارای آثار هنری و اشیاء تزئینی است که سبک و تاریخچه فضا را منعکس می کند. پرتره ها، مناظر و نقاشی های طبیعت همه انتخاب های محبوب هستند، مجسمه ها و دیگر اشیاء سه بعدی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این قطعات باید با دقت انتخاب شوند تا طرح کلی اتاق نشیمن شما را تکمیل کنند.

نکات نورپردازی دکوراسیون منزل کلاسیک در شیراز

مطمئناً اهمیت نورپردازی در دکوراسیون داخلی کلاسیک را می دانید زیرا نور عنصری حیاتی در طراحی داخلی کلاسیک است که می تواند ظاهر و احساس کلی یک فضا را تا حد زیادی بهبود بخشد. در اینجا نکاتی در مورد نورپردازی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

1. نورپردازی خود را لایه بندی کنید:

ترکیبی از نورپردازی، برای ایجاد فضایی گرم و جذاب ضروری است. از چراغ های سقفی، چراغ های رومیزی و چراغ های آستری برای ایجاد سطوح مختلف نور در اتاق استفاده کنید.

2. استفاده از سوئیچ تنظیم کننده نور:

سوییچ دیمر به شما این امکان را می دهند که سطح نور اتاق را با توجه به موقعیت ها و حالات مختلف تنظیم کنید. همچنین این متریال به ایجاد فضایی آرام تر و دنج تر کمک می کنند.

3. انتخاب لامپ مناسب:

نوع لامپی که انتخاب می کنید می تواند تا حد زیادی بر کیفیت نور اتاق تاثیر بگذارد. لامپ های سفید گرم یا ملایم را انتخاب کنید، زیرا درخشش گرم و جذابی را ارائه می دهند. برای کیفیت بهتر نور از لامپ های LED، SMD و ... استفاده کنید.

4. برجسته کردن ویژگی های کلیدی:

از نورپردازی تاکیدی برای برجسته کردن ویژگی های کلیدی در یک اتاق مانند آثار هنری، جزئیات معماری یا نمایش مبلمان لوکس خود استفاده کنید.

5. استفاده از نور طبیعی:

در صورت امکان، نور طبیعی را در طراحی خانه کلاسیک قرار دهید. پنجره‌های بزرگ، نورگیرها یا درهای شیشه‌ای می‌توانند به ورود نور طبیعی و ایجاد فضای بزرگ‌تر و دل‌بازتر کمک کنند.

6. محل قرارگیری وسایل خود را در نظر بگیرید:

به این فکر کنید که چگونه وسایل شما در رابطه با مبلمان و سایر ویژگی های اتاق قرار می گیرند. از قرار دادن وسایل زیاد در مناطق پرتردد خودداری کنید، زیرا این کار می تواند سایه های خشن و خیره کننده ایجاد کند.

با رعایت این نکات نورپردازی، می توانید یک فضای داخلی کلاسیک ایجاد کنید که هم زیبا و هم کاربردی باشد. به یاد داشته باشید که نور یکی از عناصر ضروری هر طراحی است و می تواند فضا شما را لوکس تر کند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |