رزرو مشاوره
طراحی تی وی ست کلاسیک شیراز
    
بازدید: 133
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال به سبک کلاسیک در شیراز

تی وی وال یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است. صرف نظر از متراژ آپارتمان، خانه یا ویلا، بخشی از ساختمان باید برای تماشای تلویزیون و نصب تجهیزات صوتی و تصویری در نظر گرفته شود. با توجه به فضای موجود در هر آپارتمان یا ویلا، طراحی TV WALL متفاوت است. در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی با اصطلاحاتی مانند تی وی روم لوکس، کلاسیک، جدید یا فانتزی و حتی مدرن مواجه خواهید شد. این موضوع با توجه به سلیقه صاحب خانه و ایده های ارائه شده توسط شرکت طراحی داخلی متفاوت است.

در گذشته سبک کلاسیک در شیراز سبکی گران قیمت بود و تنها قشر خاصی از جامعه توانایی اجرای آن را در پروژه های خود داشتند. اما امروزه با تولید متریال های جدید، با قیمت های بسیار پایین تر شما می توانید این سبک را به بهترین نحو اجرا نمایید. یکی از این متریال ها ابزارهای پیش ساخته و رنگی روکووال هستند. در این پروژه یکی از پرکاربردترین و لوکس ترین این قاب ها به کار گرفته شده است.

قاب رولکس را علاوه بر تی وی ست برای دیوارهای اصلی و تک منزل نیز می توان استفاده کرد زیرا به تنهایی زیبایی خاصی را در فضا ایجاد می کند. این قاب دارای تاج، پایه و نگین می باشد. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود هر کدام ازاین اجزا را حذف کنید. ویژگی دیگر این قاب ها نصب آسان و یک ساعته آن است. همچنین شما می توانید هر زمان که خواستید آنرا به مکان دیگر منتقل کنید. این قاب ها دارای 21 رنگ متنوع می باشد که به راحتی می توانید آنها را دکوراسیون خود ست کنید.

شومینه در طراحی تی وی وال کلاسیک شیراز

معمولا از شومینه های برقی در سبک های مدرن و نئوکلاسیک بیشتر استفاده می شود. ولی نمونه های شومینه با کاورهای چوبی و کلاسیک در طرح های متنوع تولید شده اند که می توان از آن ها بعنوان میز تی وی کلاسیک نیز استفاده کرد. برای دیدن نمونه های شومینه های برقی اینجا کلیک کنید.

در هر یک از ایده های فوق، طراحی تی وی وال تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. شاید شما به طراحی های مدرن علاقه مند باشید. شاید شما به دنبال یک تی وی وال کلاسیک در شیراز هستید و شاید طراحی دکوراسیون فانتزی را برای یک تی وی ست خاص دوست داشته باشید. در هر صورت باید به خاطر داشته باشید که هنگام تماشای تلویزیون باید فضایی دوستانه، صمیمی و خانوادگی ایجاد کنید. فضایی که نشاط و شادی را القا می کند و از همه مهمتر در هنگام تماشای فیلم و برنامه های مورد علاقه هیجان و شگفتی ایجاد می کند.

هدف شما از طراحی تی وی ست چیست؟

صرف نظر از طرح تی وی وال در آپارتمان، ویلا یا خانه حیاط دار، باید در اولین قدم این طراحی دقیقا مشخص کنید که هدفتان چیست. برنامه ریزی دقیق و ارزیابی مکانی که برای طراحی تی وی وال کلاسیک در منزل یا محل کار خود انتخاب کرده اید کمک زیادی به شما خواهد کرد که در کمترین زمان این مراحل را تمام کنید. 

اگر به دنبال طراحی جذاب برای تی وی ست هستید، توجه کنید که آیا این مکان از اتاق نشیمن جدا است یا خیر. اگر اتاق تلویزیون به طور مستقیم به اتاق نشیمن متصل است، علاوه بر دکوراسیون اطراف تلویزیون، باید به چیدمان مبلمان و سایر عناصر مانند نصب پرده و لوستر نیز توجه کرد. بدون شک برای طراحی خاص در اتاق تلویزیون باید بهترین طرح مبلمان را انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که چگونه و کجا تلویزیون باید نصب شود. شاید لازم باشد مبلمان راحتی، مبلمان لوکس یا چند صندلی کوچک را در آن مکان قراردهید.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |