رزرو مشاوره
طراحی تی وی ست شیراز
    
بازدید: 159
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال مدرن در شیراز

این روزها تغییرات دکوراسیون روی تی وی وال متمرکز شده است. با طراحی تی وی وال و اختصاص بخشی جداگانه از پذیرایی به آن، دکوراسیون کلی خانه خود را تغییر دهید. جدیدترین مدل های تی وی وال برای انواع دکوراسیون داخلی طراحی شده است که می تواند نقش بسزایی در زیبایی چیدمان داشته باشد. طرح های بی نظیری از مدل های مختلف تی وی وال با متریال های مختلف وجود دارد که می تواند فضای پذیرایی خانه را منحصر به فرد و چشمگیرتر از قبل کند. تی وی وال در واقع ترکیبی مناسب از چوب، فلز و مواد مختلف است که فضای متفاوتی را برای قرار دادن تلویزیون با رنگ ها و لعاب های خلاقانه در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با نورپردازی متفاوت می توانید دیواری مجلل و متفاوت پشت تلویزیون ایجاد کنید.

نکاتی که باید قبل از طراحی تی وی وال بدانید.

برای خرید جدیدترین متریال برای دکور تی وی وال مهم ترین نکته هماهنگی بین طرح انتخابی و سبک دکوراسیون داخلی شیرازاست. با توجه به این موضوع می توانید انواع تی وی وال را در سبک های مدرن، کلاسیک و... انتخاب و آن را طراحی کنید. به دلیل فضای خاصی که تی وی وال در پذیرایی دارد. قبل از طراحی دیوار تلویزیون باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید تا انتخابی دقیق و درست داشته باشید. برای شناخت انواع سبک های مختلف تی وی وال در شیراز باید از کارشناسان دکوراسیون داخلی مشاوره بگیرید. برای این منظور می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان برنا دریافت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی سبک های متنوع تی وی ست در شیراز

انواع مختلفی از طرح های تی وی وال وجود دارد که در سبک های مدرن، کلاسیک و لوکس موجود هستند. تی وی وال ها معمولا از موادی مانند ام دی اف، چوب، چوب ترمو و... ساخته می شوند که معمولا یک دیوار از اتاق نشیمن به دیوار تلویزیون اختصاص داده می شود و طراحی آن بر اساس وسایل داخل خانه مانند فرش و موکت،مبلمان هماهنگ می شود. به طور کلی انواع تی وی وال ها شامل مدل های زیر است:

تی وی وال مدرن

تی وی وال کلاسیک

تی وی وال ساده

تی وی وال لوکس

در ادامه پرفروش ترین طرح های تی وی وال به همراه مدل های مختلف آن معرفی شده است.

تی وی وال ساده و شیک در شیراز

خرید تی وی وال ساده و شیک با چالش هایی همراه است. دیواری که برای نصب تی وی وال انتخاب می کنید مهم است و باید طرحی را انتخاب کنید که زیبایی و سادگی را به همراه داشته باشد. مزیت انتخاب تی وی وال ساده و شیک این است که طراحی آن تکراری و خسته کننده نخواهد بود. تی وی وال ساده و شیک با رنگ ها، طرح ها و متریال های مختلف تولید می شوند. با اختصاص دادن یکی از دیوارهای خانه به تی وی وال ساده و شیک، نقطه کانونی در پذیرایی ایجاد می کنید. از نظر طراحان دکوراسیون بسیار مهم و قابل توجه است. در تی وی وال ساده از چوب ام دی اف با رنگ ها به صورت خنثی استفاده می شود و معمولا با قفسه ای در ابعاد مختلف برای نگهداری وسایل همراه است.

مواد به کار رفته در اجرا وزن بسیار سبکی دارند. اکثر مواد در این دسته نصب آسان و سریع خواهند داشت. آنها را می توان شستشو داد و بیشتر محصولات را می توان روی دیوارهایی که دارای رطوبت است استفاده کرد. تنوع بافت و رنگ بسیار بالایی دارند و با توجه به سلیقه مشتری یا طرح انجام شده انتخاب می شوند. قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای خواهند داشت و به راحتی تهیه می شوند.

تی وی وال مدرن در شیراز

امروزه جدیدترین مدل های تی وی وال با تمرکز ویژه بر سبک مدرن طراحی می شوند که می توانید آن ها را با آینه کنسول یا میز جلو مبل هماهنگ کنید. اگر سایر لوازم خانگی ساده هستند، تی وی وال مدرن انتخاب مناسبی است. تی وی ست مدرن ساده است و در طراحی آن از عناصر بسیار لوکس و بدون طرح های شلوغ استفاده شده است. اغلب تی وی وال مدرن از ورق های MDF براق یا ساده ساخته شده است. تی وی وال مدرن به گونه ای طراحی شده است که زاویه دید افراد به تلویزیون مستقیم و با تمرکز ویژه باشد. در طراحی تی وی وال با سبک مدرن، مکان مناسبی برای مخفی کردن سیم های متصل به تلویزیون، کابل ها، ترانس ها و سایر اجزای مربوط به تلویزیون در نظر گرفته شده است تا در نهایت تی وی وال بسیار ساده، مرتب و بدون قطعات اضافی به نظر برسد. 





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |