رزرو مشاوره
تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز
    
بازدید: 178
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز

همانطور که می دانید تی وی وال کلاسیک جزئیات و پیچیدگی های خاص خود را دارد. اما برخی از طراحان تغییراتی در این سبک زیبا و پرطرفدار ایجاد کرده و سبک لوکس جدیدی به نام نئوکلاسیک در شیراز ایجاد کرده اند. این سبک برای خانه هایی که سبک کلاسیک دارند بسیار مناسب است. طراحی تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز سبکی ما بین کلاسیک و مدرن است که زیباتر طراحی شده است. برای مثال گچ کاری هایی یا قاببندی هایی که روی سقف یا دیوار انجام می شود بسیار شیک است.

در تی وی وال نئوکلاسیک در شیراز ممکن است از مواد مخصوص سبک کلاسیک استفاده شود اما نحوه طراحی و اجرای آن به سبک مدرن است. این تضاد زیبا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این روزها هم علاقه مندان به سبک کلاسیک و هم طرفداران سبک مدرن طراحی نئوکلاسیک برای خود را دوست دارند. برای اینکه تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز زیبایی و جذابیت خاص خود را داشته باشد باید به هارمونی بین مواد و رنگ ها توجه شود. این دیوار باید با فضاهای اطراف همخوانی داشته باشد و حس آرامش و هماهنگی را برای ساکنان خانه به ارمغان بیاورد. دراین سبک با توجه به سلیقه شخصی کارفرما و نظر طراح می توان تغییرات گسترده ای انجام داد. به همین دلیل است که در بسیاری از دکوراسیون ها شاهد طرح های خلاقانه و منحصر به فرد هستیم.

ویژگی های تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز

سبک نئوکلاسیک در واقع با ادغام طراحی مدرن و طراحی کلاسیک پدید آمده است که ویژگی های آن عبارتند از:

استفاده از رنگ های ساده
طراحی خط شفاف
سادگی در چیدمان و حفظ حریم خصوصی
نور طبیعی
نظم و تقارن

آشنایی بیشتر با سبک تی وی ست نئوکلاسیک درشیراز

سبک دکوراسیون کلاسیک، سبک دکوراسیون سنتی غربی است که با ویژگی های معماری معاصر همسو است. این سبک از ویژگی هایی مانند نظم و تقارن، استفاده از رنگ های خنثی و استفاده از کالاهای باکیفیت، شیک و لوکس پیروی می کند. سبک کلاسیک به هیچ وجه با بی نظمی و سردرگمی سروکار ندارد، یکی از مهم ترین ویژگی های این سبک تقارن است که مبلمان و اکسسوری ها همگی به صورت متقارن و دوتایی روبه روی هم قرار گرفته اند.

سبک نئوکلاسیک در شیراز شبیه به سبک دکوراسیون کلاسیک است با این تفاوت که چیدمان اجزا شبیه به سبک دکوراسیون مدرن است و توجه به جزئیات نیز کمتر است.

میز تی وی کلاسیک یا نئوکلاسیک بسیار زیبا و مجلل است. در این مدل میز تلویزیون ساده و بدون کف، کشو و درب مغناطیسی و یا بدون دستگیره می باشد. در این سبک از رنگ های روشن و براق با استفاده از طرح سنگ یا سنگ استفاده می شود. به خصوص سنگ مرمر در دیوار تلویزیون کلاسیک بسیار قابل مشاهده است.

تی وی وال چیست؟

TV Wall همانطور که از نامش پیداست به دیواری اطلاق می شود که پشت تلویزیون قرار دارد. تلویزیون هایی که این روزها در بازار می بینیم قابلیت نصب روی دیوار را دارند. به همین دلیل در چند سال اخیر طراحی تی وی وال مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. تی وی وال نه تنها جلوه و زیبایی خاصی برای فضای خانه ایجاد می کند، بلکه هیچ نوع فضایی را اشغال نمی کند. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه های ممکن برای آپارتمان هایی است که فضای نشیمن کوچکی دارند.

5 نکته مهم در طراحی تی وی ست نئوکلاسیک در شیراز

طراحی تی وی وال معمولا به گونه ای انجام می شود که بتوان تلویزیون را از زوایای مختلف خانه تماشا کرد.
این دیوار هرگز جلوی پنجره قرار نمی گیرد، زیرا نور خورشید ممکن است مانع از مشاهده واضح تصاویر تلویزیون شود.
تی وی وال معمولاً در اتاق نشیمن و پذیرایی طراحی می شود.
دو پارامتر بسیار مهمی که در تی وی ست نئوکلاسیک  در شیراز باید در نظر گرفته شود اندازه فضا و همچنین نور است. در واقع اگر فضای کمی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه داشته باشید، بدون شک تی وی وال حساسیت بیشتری خواهد داشت.
با نورپردازی زیبا می توان فضای تی وی وال را چشمگیرتر و جذاب تر از همیشه کرد. البته تجربه نشان می دهد که هر چه این دیوار ساده تر طراحی شود جذابیت و زیبایی آن بیشتر خواهد بود. بنابراین در طراحی آن باید به سادگی و به هم ریختگی دیوارتوجه زیادی داشت.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |