رزرو مشاوره
دکور نئوکلاسیک شیراز
    
بازدید: 157
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی به سبک نئوکلاسیک در شیراز
شاید بارها از طراحان داخلی شنیده باشید که از شما می پرسند چه سبکی برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود دوست دارید؟ یا در مقالات مختلف سبک های مختلف دکوراسیون داخلی را مطالعه کرده اید و تا حد زیادی با آن ها آشنایی دارید، اما مهم این است که یکی از سبک های طراحی داخلی را برای خود انتخاب کنید، هر چه شناخت بهتری از سبک ها داشته باشید، انتخاب برای شما راحتتر است.

تاریخچه سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی

سبک نئوکلاسیک در واقع زادگاهش در فرانسه است. می توان گفت که انگلستان و فرانسه پایه گذاران اصلی این سبک بودند که هنوز یک قرن از آن نگذشته است. طراحی نئوکلاسیک در شیراز نمای لوکس و سلطنتی را به نمایش می گذارد، در عین حال بسیار ساده و شیک است، دکوراسیون خانه هایی که با این سبک طراحی و اجرا می شوند بسیار خاص، جذاب و شیک هستند و تحسین برانگیزترین حس را به بیننده القا می کنند.

ویژگی های سبک نئوکلاسیک درشیراز

 آنچه سبک نئوکلاسیک را از سبک کلاسیک متمایز می کند، کاهش شدید جزئیات بسیار دقیق است. در واقع می توان گفت سبک نئوکلاسیک یک سبک کلاسیک مینیمال است، مزیت بزرگ انتخاب این سبک آزادی عمل در انتخاب وسایل و اشیاء دکوری است. در این سبک به راحتی می توانید عناصر مختلف سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک را در کنار هم و به زیبایی بچینید. در سبک نئوکلاسیک در شیراز به راحتی می توانید از مبلمان راحتی که از ویژگی های دکوراسیون مدرن است در کنار عناصر سبک کلاسیک در اتاق نشیمن یا جلوی اتاق تلویزیون استفاده کنید.

متریال سبک نئوکلاسیک در شیراز

متریالی که امروزه در سبک نئوکلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد، ابزارهای قاببندی پلی اورتان است. تزئین دیوارها با این قاب ها زیبایی منحصربفردی در فضا ایجاد می کند. این متریال دارای طرح های متنوع می باشد و شما می توانید این متریال را طبق دکور خود رنگ آمیزی کنید.

نورپردازی نئوکلاسیک در شیراز

نورپردازی که مخصوص سبک مدرن بود در اینجا کاربرد بسیار خاصی دارد، رنگ های خنثی در کنار رنگ های ملایم طلایی و در ترکیب با فیروزه ای و هلویی را می توان رنگ های عالی برای این سبک در نظر گرفت. در سبک نئو کلاسیک می توان از لوسترهای کلاسیک در کنار فریم های گچی هالوژن استفاده کرد.

چیدمان آشپزخانه نئوکلاسیک در شیراز

درآشپزخانه به سبک دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک در شیراز می توان از وسایل کاملا ساده و متقارن در قالب اشکال هندسی به صورت متعادل و متقارن استفاده کرد. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده کنید. برای داشتن دکوراسیون نئوکلاسیک در شیراز می توانید از عناصری مانند دیوارپوش طرح چوب، کاغذ دیواری، سنگ، آجر استفاده کنید. در دکوراسیون نئوکلاسیک آشپزخانه از کابینت های طرح رومی مانند کابینت ممبران و کابینت چوبی استفاده کنید تا نمای اصلی و کلی آشپزخانه ها کلاسیک شود. از پرده های سفید و توری در آشپزخانه به سبک دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک استفاده کنید. برای اینکه به آشپزخانه خود جلوه ای نئوکلاسیک بدهید، از چراغ های هالوژن و لوسترهای کلاسیک در کنار وسایل مناسب مانند فرش ایرانی استفاده کنید. برای نشان دادن دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک بهتر است لمینت های پارکت را با فرش های سنتی و کلاسیک ترکیب کنید.

پالت رنگ نئوکلاسیک در شیراز

معمولا رنگ های استفاده شده برای این سبک در دسته رنگ های خنثی مانند کرم، بژ، طوسی، نسکافه ای و سفید قرار می گیرند. البته سبک نئوکلاسیک شما را آزاد می گذارد و می توانید علاوه بر پالت رنگی یکسان از رنگ های آبی، سبز و حتی قرمز نیز استفاده کنید. البته بهتر است این کار را به صورت بسیار محدود انجام دهید، مثلا برای مبل تکی، اکسسوری یا رنگ دیوار آن ر ا انجام دهید.

به طور کلی، طیف رنگ در سبک نئوکلاسیک شامل موارد زیر می شود:

رنگ سفید
رنگ قهوه ای روشن
رنگ قهوه ای تیره
رنگ بژ
رنگ آبی کمرنگ
رنگ طلایی
رنگ نقره ای

رنگ های کرم، خاکستری، زرد، سبز، مشکی، قرمز عمدتا برای برجسته کردن استایل استفاده می شود. کاغذ دیواری ها هنوز هم محبوب ترین وسیله برای دکوراسیون دیوارهای داخلی هستند. برای اتاق خوابی به سبک نئوکلاسیک بهتر است. از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید. مبلمان با رنگ روشن که باید با پارچه ابریشمی و مخمل ساده و شیک باشد، اغلب برای دکوراسیون اتاق استفاده می شود.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |