رزرو مشاوره
دکوراسیون لاکچری شیراز
    
بازدید: 192
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

پروژه مسکونی لاکچری به سبک کلاسیک شیراز 

سبک کلاسیک مترادف با سبک سنتی نیست، تفاوت سبک کلاسیک و سنتی این است که سبک سنتی برگرفته از سنت و فرهنگ هر منطقه است و سبک کلاسیک محبوبیت واقعی و ماندگار دارد. طراحی سبک کلاسیک در شیراز شامل عناصر تزئینی ظریف و حکاکی شده است که به یادآور شکوه دوران باستان در یونان و روم است.

شرکت دکوراسیون داخلی برنا با کادری مجرب و حرفه ای در پروژه های طراحی و معماری داخلی در خدمت شما عزیزان می باشد. این شرکت با بیش از 15 سال فعالیت و سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی، بازسازی، نوسازی، طراحی ویلا و ... همواره در تلاش است تا با ارائه ایده های نوین خود رضایت شما عزیزان را جلب کند.

خانه کلاسیک مدرن ترکیبی زیبا از نقوش سنتی و طرح های مدرن است که به فضایی خاص و جذاب تبدیل می شود. این نوع خانه ها با استفاده از جزئیات کلاسیک مانند طرح های بافت دار، دکوراسیون زیبا تزئین می شوند، در حالی که از خطوط ساده و مدرن برای ایجاد حس راحتی و آرامش در فضا استفاده می شود.

طراحی کلاسیک ارتباطی بین گذشته و حال ایجاد می کند. اتاق ها با مبلمان اصلی و پارچه های با کیفیت بر اساس طرح های کلاسیک زیبا شده و از طرفی با نورپردازی هوشمند و اجزای مدرن به فضایی زیبا و کاربردی تبدیل می شوند. با استفاده از رنگ های آرام و نقوش هنری، این نوع خانه ها را مکانی آرام و شیک برای زندگی می بینیم. خانه کلاسیک انعطاف پذیری زیادی دارد و می توان آن را مطابق با سلیقه خانواده و نیازهای زندگی آنها طراحی کرد. این مکان ها با همگرایی تاریخ و مدرنیته به یکدیگر جذابیت و اعتدال می بخشند و به محیطی دلپذیر برای زندگی تبدیل می شوند.

دکوراسیون پذیرایی کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک در شیراز از تجمل پذیری استقبال می کند و نقطه مقابل دکوراسیون مینیمال است. در دکوراسیون پذیرایی این سبک از مبلمان سلطنتی عتیقه، تزئینات حکاکی شده، پرده های مجلل، تزئینات شگفت انگیز، لوسترهای چشمگیر، فرش های دستبافت نقش دار، دیوارها و سقف های قاببندی شده فضایی مجلل و باشکوه ایجاد می شود.

طراحی پذیرایی کلاسیک در شیراز

مبلمان کلاسیک بافت چوبی دارد و از بهترین چوب مانند: گردو و بلوط ساخته شده است. پارچه این سبک مبلمان معمولا خنثی، گران قیمت و نفیس است. مواد رایج در بازار مخمل، ساتن، کتان و... است. یکی از محبوب ترین مدل های مبل کلاسیک چوبی است. مبلمان سلطنتی فضایی رسمی و ظاهری باشکوه و مجلل ایجاد می کند. یکی از عوامل مهم این نوع مبلمان، پارچه و منبت پایه و تاج آن است که از صنایع دستی قدیمی ایران است.

یکی از عناصر مهم در چیدمان پذیرایی کلاسیک پرده است. در این چیدمان پرده های کوتاه جایی ندارد، در سبک کلاسیک از پرده های مجلل و پارچه های مجلل و سنگین مانند مخمل، کتان، ابریشم برای ایجاد فضایی رسمی استفاده می شود.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک در شیراز

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک بسیار باشکوه و سبکی محبوب در بین عموم است. در این سبک از پرده های رنگارنگ و طرح دار با پرده های بلند و فرش های دستبافت زیبا و متناسب با این سبک استفاده می کنند.

بازسازی خانه به سبک کلاسیک در شیراز

اگرازدکوراسیون قدیمی منزل خود خسته شدید و دنبال یک تغییراساسی هستید سبک کلاسیک بهترین انتخاب برای شماست. در این سبک می توانید از جدیدترین متریال ها برای دیزاین منزل خود استفاده کنید.برای بازسازی و طراحی ساختمان خود می توانید با کارشناسان برنا تماس بگیرید.

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک در شیراز

 در دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک همیشه از عناصر تزئینی پر زرق و برق استفاده می کنند. کابینت آشپزخانه از دو متریال چوب و ممبران ساخته می شوند. تمام کابینت های چوبی کمیاب و گران هستند. از ویژگی های اصلی آشپزخانه کلاسیک می توان به تزیینات روی درهای کابینت، جزیره ای، اپن آشپزخانه، رویه کابینت ها، خاتم کاری و معرق کاری، برجسته سازی و کنده کاری روی چوب، طراحی سر ستون، دستگیره های مجلل و ... اشاره کرد.

آشپزخانه های کلاسیک بر رنگ ها و مواد با طیف رنگی طبیعی، ترکیبی از رنگ های گرم و سرد طبیعی مانند: چوب و سنگ با طیف رنگی سفید تا بژ تمرکز می کنند.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |