رزرو مشاوره
دکور کلاسیک در شیراز
    
بازدید: 185
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

دکوراسیون داخلی کلاسیک با قاب های روکووال در شیراز

این پروژه براساس قاب بندی های خاص و زیبا طراحی شده، استفاده از قاب های پیش ساخته و رنگی روکووال در این پروژه فضای زیبا و دلنشینی را ایجاد کرده است. هماهنگی بین قاب بندی های سالن و هم چنین طرح های کابینت آشپزخانه کاملا در این پروژه مشهود است. رنگ طلایی جز جدایی ناپذیر دکوراسیون کلاسیک محسوب می شود که ترکیب آن با سفید در این پروژه سبب شکوهمند شدن طراحی شده است و هم چنین رنگ های روشن فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهند.

ویژگی های سبک کلاسیک در شیراز

دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز هرگز از مد نمی افتد و همیشه فضایی مجلل، ظریف و سلطنتی ایجاد می کند. دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز مبتنی بر ساختار، دقت و ظرافت است که ویژگی اصلی آن تقارن است. در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز تمامی ویژگی ها از کوچک ترین و بزرگترین بخش ها با آخرین جزئیات به چشم می خورد. در طراحی داخلی به سبک کلاسیک در شیراز، نقطه کانونی اصلی در مرکز اتاق است.

  • نظم، ساختار متقارن
  • سلطنت و تجمل (رومی و یونان باستان)
  • رنگ و جنس طبیعی
  • پارچه های طبیعی و زیبا
  • تزئینات فراوان
  • وجود نقطه کانونی

تاثیر و نقش قاببندی در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

یکی دیگر از ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک در شیراز، قاب بندی است که امروزه با ابزارها و متریال های متنوع قابل اجراست. امروزه این ویژگی با استفاده از خطوط عمودی روی دیوارها در فضای داخلی کلاسیک خود را نشان می دهد و می تواند این ویژگی را تکرار و تاکید کند. استفاده از دکور و تزئینات جدا از رعایت ریزه کاری ها در طراحی معماری فضا به این نیز کمک می کند که بدانیم فضا به چه سبکی طراحی شده است.

طراحی معماری داخلی به سبک کلاسیک در شیراز شامل: سقف های بلند، ستون های بلند، قاب های کلاسیک، پرده های نزدیک به هم، آینه ها، گلدان ها و مجسمه های برنزی و... است. حذف دوگانگی در طراحی یکی از قوانین این سبک است. این قانون به دکوراسیون داخلی، مبلمان و ... نیز مربوط می شود.

دکوراسیون دیوار در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

از کاغذ دیواری و پوستر با طرح کلاسیک و قاب های پیش ساخته و رنگی روکووال که امروزه جایگزین گچبری شده اند نیز برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود. موردی که در طراحی داخلی این سبک تاثیر بسزایی دارد استفاده محدود از رنگ و متریال است و متریال استفاده شده باید مرغوب باشد مانند پارچه ابریشمی، چوب های قیمتی و...

رنگ های محبوب و پرکاربرد در طراحی داخلی کلاسیک در شیراز

رنگ های استفاده شده در طراحی داخلی به سبک کلاسیک برگرفته از طبیعت بوده و زیبا و آرامش بخش هستند. از رنگ هایی مانند طلایی، بژ، خاکستری، کرم، هلویی، زیتونی، نقره ای، قرمز و همچنین قهوه ای ملایم، زرد، آبی، سبز و خاکستری، صورتی مات می توان استفاده کرد.

همه رنگ ها باید آرام، ملایم و گرم باشند و حس آرامش و راحتی را به فضای داخلی بدهند. برای استفاده از رنگ سفید در سبک کلاسیک از نوع مات آن استفاده کنید یا با ترکیب آن با رنگ های ملایم و گرم مانند شیری رنگ را از حالت خنثی به گرم نزدیک کنید تا فضای گرم تری داشته باشید. 

متریال کف و سقف به سبک دکوراسیون کلاسیک در شیراز

رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در رنگ های سفید و سایه های فیلی، کرم و شیری طراحی شده است. رنگ سقف باید صاف و ملایم باشد. قاب بندی سقف یکی از عناصر اجباری در دکوراسیون کلاسیک است و دارای تزئینات دقیق فراوانی است. لبه های سقف، گرد شدن گوشه ها، محل نصب لوسترها، بالای میل پرده و... همگی باید به درستی تزئین شده و نمایان شوند. به جای گچ کاری از قاب های پیش ساخته جدید استفاده می کنند.

از متریالی مانند پارکت، لمینت، چوب در انواع و رنگ های مختلف برای کف به سبک کلاسیک استفاده می شود. در آشپزخانه و سرویس از کاشی های طرح دار یا سنگ های طبیعی استفاده می کنند.

مبلمان در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

خطوط ساده و متقارن یکی از معیارهای اصلی انتخاب مبل به سبک دکوراسیون کلاسیک در شیراز است. انتخاب مبلمان آنتیک گزینه ایده آلی برای این سبک است، اما اگر این سبک مبلمان را ندارید می توانید از مبلمان مدرن طراحی شده با سبک و ظاهر کلاسیک در دکوراسیون استفاده کنید. مبلمان باید ساده و شیک باشد. سبک کلاسیک سبکی شلوغ است، بنابراین مبلمانی را انتخاب کنید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

در دکوراسیون کلاسیک در شیراز از مبلمان چوبی با رویه شیشه ای و طرح های منحنی استفاده می کنند. مبل هایی که با رنگ های گرم و قهوه ای با تزئینات گل یا خطوط طلایی پوشیده شده اند، نمونه هایی از سبک کلاسیک هستند که می توان از آنها استفاده کرد.





تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |