رزرو مشاوره
دکور گالری لوستر شیراز
    
بازدید: 244
    

شرکت دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

طراحی دکوراسیون کلاسیک فروشگاه در شیراز

طراحی داخلی مدرن یا کلاسیک واحدهای تجاری یکی از نکات ضروری است که تمامی فروشندگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند. شاید در زمان راه اندازی یک کسب و کار جدید توجه لازم به دکوراسیون داخلی صورت نگیرد، اما این امر را می توان اشتباهی مهلک برای رونق تجاری آن واحد صنفی دانست. طراحی دکوراسیون مغازه مستلزم صرف سرمایه هنگفت است، اما در واقع موفقیت کسب و کار را تضمین می کند.

بازدیدکنندگان و مشتریان در نگاه اول مجذوب ویترین و دکوراسیون فروشگاه می شوند و پس از اندکی تاخیر و بررسی ویترین تصمیم می گیرند زمان بیشتری را در داخل مغازه سپری کنند. اگر انرژی کافی برای تزیین ویترین و دکوراسیون مغازه صرف نشود، مشتریان به اجناس داخل مغازه توجهی نمی کنند که این امر از نظر فروشندگان و صاحبان مشاغل بسیار ناخوشایند است و در واقع باعث هدر رفتن تمام کالاها می شود.

سبک های مختلف طراحی دکوراسیون فروشگاه در شیراز

روش های مختلفی برای طراحی دکوراسیون واحدهای تجاری وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین سبک های طراحی دکوراسیون داخلی، سبک کلاسیک است. البته اجرای سبک کلاسیک برای ساختمان هایی با نمای مدرن جذاب نخواهد بود و توصیه طراحان و هنرمندان فعال در صنعت معماری این است که باید بین نمای بیرونی فروشگاه و دکوراسیون داخلی هماهنگی وجود داشته باشد. دکوراسیون داخلی مغازه ها نقش پر رنگی در رونق کسب و کار دارد و برای طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه باید هزینه و زمان زیادی صرف کرد. ویترین ها در واقع شناسنامه واحد تجاری و معرف مغازه و محصولات آن هستند. در صورتی که شناسه به خوبی تعریف شده باشد و گیرایی لازم را داشته باشد، ارتباط موثری بین فروشگاه و مشتری برقرار خواهد شد.

بهترین طراحی برای دکوراسیون فروشگاه در شیراز

بهترین طراحی دکوراسیون در بین واحدهای تجاری مربوط به دکوراسیون هایی است که علاوه بر جذابیت برای مشتری، آسایش کاربر و بازدیدکننده را نیز فراهم می کند. نورپردازی حرفه ای نیز نتایج بسیار مطلوبی در طراحی دکوراسیون ایجاد می کند و دکوری ایده آل و مشتری پسند را برای صاحبان واحدهای تجاری و فروشگاهی ایجاد می کند. استفاده از نورپردازی حرفه ای و علمی می تواند از هزینه های اضافی برای فروشگاه جلوگیری کرده و در کسب نتایج مثبت هم نقش مهمی ایفا نماید.

طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه به قدری مهم است که نیاز به بازسازی و نوسازی آن در بازه های زمانی الزامی است. طراحی به روز مغازه باعث متمایز شدن آن در بین سایر واحدهای تجاری و جذب مشتریان بیشتری می شود. به همین دلیل توصیه می شود فروشگاه داران توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و با به روز رسانی دکور به کسب و کار خود رونق بخشند.

طراحی کلاسیک برای دکوراسیون فروشگاه در شیراز

طراحی کلاسیک واحد تجاری فقط برای مشاغلی که با کالاهای کلاسیک سروکار دارند توصیه می شود. اگر زمینه فعالیت یک فروشگاه کالاهای مدرن باشد، طراحی کلاسیک برای دکوراسیون مغازه نامناسب بوده و نتیجه مطلوبی را به دنبال نخواهد داشت. به همین دلیل بهتر است در انتخاب سبک طراحی اقلام ارائه شده دقت کافی را داشته باشید و از سبک های ناهماهنگ استفاده نکنید.

عناصر در طراحی دکوراسیون کلاسیک مغازه در شیراز

برای طراحی داخلی کلاسیک از عناصری استفاده می شود که بیننده را به یاد روزهای قدیم می اندازد. استفاده از لوازمی که سبک تجارت در گذشته را تداعی می کند و نوستالژیک بوده و حس خوشایندی را برای مشتریان ایجاد می کند بهترین ایده برای طراحی مغازه به سبک کلاسیک است. ابزارهایی مانند چرتکه قطعا در مغازه های امروزی کاربردی نیستند، اما مشتریان را با سال های گذشته مرتبط می کند و روحیه بازدیدکنندگان را نرم می کند.

نوع چیدمان دکوراسیون کلاسیک با توجه به کالاهای ارائه شده برای فروش متفاوت است. بدیهی است که برای فروش وسایل تزیینی لوکس نمی توان از سبک دکوراسیون فروشگاه لوازم ساعت استفاده کرد. اگر تناسب لازم بین اجناس فروشگاه و قفسه ها وجود نداشته باشد، مشتری دید کافی به اجناس نخواهد داشت و از خرید منصرف می شود.

نظم و تقارن در اجرای سبک کلاسیک در شیراز

هرج و مرج هیچ ربطی به سبک کلاسیک ندارد. در سبک کلاسیک نمی توان بدون توجه به اصول چیدمان را انجام داد، بلکه باید همه چیز در جای خود با نظم و تقارن چیدمان شود. این تقارن نظم ایجاد می کند. به عبارت دیگر یکی از شرایطی که باید در این سبک اجرا شود حفظ تعادل است.

 




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |