رزرو مشاوره
دکور کلاسیک شیراز
    
بازدید: 290
    

دکوراسیون داخلی برنا

جهت مشاوره حضوری و تلفنی با کارشناسان شرکت برنادکور با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09024483902

نمونه کارهای بیشتر را در اینستاگرام برنادکور دنبال کنید.

------------------------------------------------------------------------------

در این پروژه از جدیدترین متریال جایگزین گچبری(قاب های پیش ساخته و رنگی روکووال)جهت ایجاد سبک کلاسیک منحصر بفرد در شیراز استفاده شده است.قاب های به کار رفته در پروژه عبارتند از:

قاب های دیواری مدل رولکس، قاب آینه ایتالیایی

قاب های سقفی ونوس مدل دایره و مستطیل

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

طراحی داخلی خانه و سایر فضاهای اداری و تجاری همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و مردم همیشه در تلاش هستند تا بهترین سبک طراحی داخلی را برای خانه خود انتخاب کنند. در طراحی داخلی و چیدمان مبلمان پذیرایی می توان از سبک های مختلفی استفاده کرد. عاملی که سبک های طراحی داخلی را از یکدیگر متمایز می کند، اساساً نگرش متفاوت سبک ها به عواملی مانند رنگ، نور، فرم، نوع و جنس اشیاء قرار گرفته در فضا و میزان خلوت و شلوغی فضاهای داخلی است.

طراحی داخلی کلاسیک در شیراز

سبک کلاسیک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک ها در معماری و دکوراسیون داخلی به حساب می آید. در گذشته یونان و روم باستان همیشه انسان را محور همه چیز می دانستند و به همین دلیل همه چیز در این عصر مبتنی بر علم و واقعیت بود. در سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی، مانند معماری دوره کلاسیک، همواره از عناصری مانند عظمت، شکوه و جلال در تمام ساختمان ها و حتی در نقاشی های خود استفاده می کردند.

معماری کلاسیک در تاریخ همواره یادآور معماری یونان و روم باستان است که دارای ساختمان هایی با ستون های فراوان و طرح های کلاسیک هستند. پروژه دکوراسیون کلاسیک خاص در شیراز همواره مورد توجه بوده و معماری داخلی این سبک همواره نشان از این عظمت دارد.

اصول طراحی داخلی کلاسیک در شیراز

یکی از مهم ترین اصولی که در طراحی داخلی به سبک کلاسیک در شیراز مورد توجه قرار می گیرد، توجه به رنگ ها، تقارن، تعادل، هماهنگی مبلمان و سایر موارد در دکوراسیون داخلی است. انتخاب مکانی به عنوان نقطه کانونی در دکوراسیون داخلی خانه، چیدمان متعادل و متقارن سایر اجزا و مبلمان اطراف این نقطه مرکزی را می توان اولین حرکت به سمت داشتن دکوراسیون کلاسیک در خانه دانست.

این سبک طراحی بسیار باشکوه است و هر فضا را بسیار خاص و منحصر به فرد می کند. همچنین در خانه ای که به سبک کلاسیک دکور شده است، قطعا به رنگ و هماهنگی رنگ توجه ویژه ای شده است و تم رنگی آن بسیار منحصر به فرد در نظر گرفته شده است. سبک کلاسیک هنوز هم یکی از بهترین سبک های دکوراسیون داخلی محسوب می شود. اگر سبک کلاسیک را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب کرده اید، باید توجه داشته باشید که تمامی لوازم و وسایل دیگر خانه نیز باید بر اساس این سبک انتخاب و اجرا شوند. 

ویژگی های سبک کلاسیک چیست؟

ویژگی های کلیدی این سبک عبارتند از:

_تاکید بر فرم، سادگی، تناسب
_وضوح ساختاری
_کمال گرایی و...

 سبک کلاسیک، سبکی جاودانه
دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک اگر به دنبال دکوراسیون داخلی منزل خود هستید به گونه ای که تا سال ها نیازی به تغییر آن نداشته باشید، می توانید سبک کلاسیک را انتخاب کنید. سبک کلاسیک را می توان سبکی جاودانه دانست (البته درست است که متعلق به دوره خاصی است اما به این معنا که در همه اعصار قابل استفاده است و هنوز قدیمی نشده است) و بسیاری آن را به عنوان سبک سنتی می شناسند. تمام ویژگی هایی که در مورد سبک کلاسیک گفتیم در سایر زمینه ها نیز در دکوراسیون استفاده می شود; ظاهری ساختار یافته و متعادل با مبلمان نفیس و گرانبها، پارچه و لوازم تزئینی مختص دکوراسیون کلاسیک نیست.
حتی اگر دانش خاصی در مورد انواع سبک های دکوراسیون داخلی نداشته باشید (در این صورت می توانید با دنبال کردن مجموعه مقالات ما در مورد سبک های مختلف دکوراسیون، متخصص دکوراسیون داخلی شوید؟)، مطمئناً می توانید سبک کلاسیک را از سبک های دیگر تشخیص دهید. سبک ها؛ دیوارهای گچ بری شده، مبلمان چوبی که معمولاً آنتیک هستند، سقف های بلند پر از گچ بری و تزئینات، لوسترهای خاص، پرده های سنگین و طرح دار که اغلب با گل تزیین می شوند و تم رنگی غالب طلایی، کرم و قهوه ای یا رنگ های سلطنتی، قاب بندی های لاکچری یک فضای کاملا کلاسیک ایجاد می کند.  با این اوصاف ممکن است فکر کنید که سبک کلاسیک برای شما شلوغ و آزاردهنده است یا استفاده از آن قدیمی شده است، در صورتی که این سبک هیچوقت قدیمی نمی شود و همیشه زیبایی و عظمت خود را حفظ می کند.




تمام حقوق برای برنا دکور محفوظ می باشد |